ترفندهای جلوگیری از هک وبسایت در سال 1401

ترفندهای جلوگیری از هک وبسایت در سال 1401

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

کلاهبرداری آنلاین یکی دیگر از راه های وردو به سایت ها توسط هکرها می باشد. هک کردن انواع سایت های دولتی، نطامی و …با استفاه از مدهای مخرب امروزه کار بسیاری از افراد را مختل کرده است. در این مقاله درباره ترفندهای جلوگیری از هک وبسایت در سال 1401 با شما صحبت خواهیم کرد.

وقتی نوع پرداخت در قبال خرید کالا به صورت آنلاین شده است پس طبیعی است که نوع کلاهبرداری ها نیز آنلاین شود. زمانی که اطلاعات در پایگاه مرکزی ذخیره می شود، سرقت آنلان از شرکت ها، دولت و ارگان ها نیز رخ می دهد. حتی گاهی ممکن است با استفاده از اپلیکیشن ها و یا از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام و .. اقدام به کلاهبرداری از کاربران کنند.

تا انتهای این مقاله با شرکت طراحی سایت کارنیل وب همراه باشید تا به شما راه های مقابله از هک شدن وب سایت را آموزش دهیم.

بخش مهم و اصلی از طراحی سایت اموری می باشد که برای حفظ امنیت سایت و احساس آرامش کاربران در مقابل حمله هکرها و کدهای مخرب باید در نظر گرفته شود. در واقع می توان گفت هر سایتی که طراحی می شود صاحب آن سایت به فکر امنیت آن نیز می باشد.

سایت های فروشگاهی، سایت های دولتی، بانکی و … که اطلاعات شخصی و حساب های بانکی مشتریان خود را ذخیره می کنند قطعا بیشتر از هر سایتی در معرض حمله هکرها قرار میگیرند. البته این را در نظر بگیرید که حتی سایت های محتوایی و خبری نیز نیاز به امنیت بالای دارند تا هک نشوند.

مقالات بیشتر: نکات مهم برای تأمین امنیت سایت

چگونه از هک وب سایت جلوگیری کنیم

در گذشته مفهوم بسیار بزرگی با نام CyberCrime or Computer Crime شکل گرفت که طیف وسیعی از اعمال و رفتاری را که با سیستم کامپیوتر انجام می شورا جرم می دانست. یکی از این امور هک شدن سایت ها می باشد که قبل از هر توضیحی باید به مفهوم هک شدن سایت پی برد.

تعریف هک شدن سایت در واقع یعنی بدون اجازه صاحب سیستم و کامپیوتر از وسیله اش برای امور غیر قانونی و دزدین اطلاعات شخصی استفاده شود. اگر کسی بدون هماهنگی وارد ایمیل شما شود و از ایمیل شما به دیگزان ایمیل بزند جرم محسوب می شود.

این موضوع برای سایت ها نیز صدق می کند. وقتی هکرها وارد سایت می شوند از اطلاعات سایت شما سو استفاده می کنند. هکرها به راحتی می توانند ساختار قالب سایت شما را به هم بریزند و با استفاده از سایت شما کارهای غیر قانونی انجام دهند.

گاهی اوقات ممکن است هکرها به نیت تخریب و نابود کردن سایت شما وارد پنل مدیریتی شما شوند. با ما همراه باشید تا راهکارهای مهم را برای شما شرح دهیم.

ترفندهای جلوگیری از هک وبسایت در سال 1401

روش های جلوگیری از هک شدن سایتها

روش های مختلفی برای جلوگیری هک شدن سایت ها وجود دارد که می توانید از آنها برای جلوگیری هک شدن سایت خود استفاده نمائید. بعضی از این روش ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد. این روش ها با توجه به نوع سایت کم و زیاد می شود.

مقالات بیشتر: طراحی سایت لوازم پزشکی در سال 1401

استفاده از افزونه های امنیتی

اگر وب سایت شما روی یک سیستم مدیریت محتوا مانند جوملا، دروپال و … ساخته شده است کارتان برای جلوگیری از هک شدن بسیار آسان تر می باشد. هر کدام از این سیستم و پلاگین ها امنیتی زیادی دارند. طراحان سایت می توانند براحتی یک یا چند عذذ از این افزونه ها را بر روی سایت شما نصب کنند و خیالش شما را تا حد زیادی نسبت به امنیت سایتتان بالا ببرد.

از مهم ترین و اصلی ترین افزونه های وردپرسی iThemes Security میب اشد. این افزونه افزونه ای امنیتی و تقریبا جامع است که سایت را اسکن می کند و مشکلات و خزرات احتمالی هک شدن به سایت شما را اعلام می کند.

BulletProof Security نیز از گزینه های مطلوب دیگر است که می توانید برای جلوگیری از آسیب رسیدن به سایت خود استفاده نمائید.

استفاده از ssl برای افزایش امنیت سایت

سایت شما با هر روشی که ساخته شده باشد و هرنوعی که باشد باید از آیکون https پیروی کند. استفاده از این آیکون هزینه دارد اما هزینه لازم برای وب سایت شما جهت امنیت بالای آن می باشد. حتی از نظر گوگل و سئو سایت نیز این مورد بشدت ضروری می باشد.

https یا ssl جهت نمایش دادن انتقال اطلاعات بین سرور و سایت میباشد که به صورت امن و رمزگذاری شده انجام می شود. به این صورت که هکر نمی تواند در میان این راه قرار بگیرد و اطلاعات شما را بردارد. سایت هایی که از این آیکون استفاده می کنند آدرس و یا همان دامنه سایتشان با https شروع می شود.

اگر سایت از این آیکون پیروی نکند و با گوگل کروم کاربر وارد شود گوگل به آنها اطلاع می دهد که این سایت امن نیست.

مقالات بیشتر: نکات کلیدی درباره طراحی سایت در سال 1401

ترفندهای جلوگیری از هک وبسایت در سال 1401

آپدیت منظم سایت ( ترفندهای جلوگیری از هک وبسایت )

این مورد در همه وب سایت ها مشترک است. اگر در نرم افزار سایت شما مشکلی بوجود بیاید یا مشکل امنیتی داشته باشد، هکرها خیلی زود از آن سو استفاده می کنند. بروزرسانی مرتب و مدام سایت وردپرسی کار بسیار راحتی است. چون خود سیستم به صورت اتوماتیک به شما اخطار می دهد که نرم افزار نیاز به آپدیت شدن دارد. حتی اگر نیاز به بروزرسانی داشته باشد بازهم وردپرس به به صاحب سایت اخطار می دهد.

برای سایت هایی که با php ساخته می شوند نیز گزینه های مانند or، npm، composer و .. می باشد که به توسعه دهندگان وب سایت کمک می کند که تا نقطه ضعف های احتمالی در نرم افزاری که ساخته اند را متوجه شوند.

طراحی سایت لوازم پزشکی با شرکت طراحی سایت کارنیل وب

شرکت طراحی وب.کارنیل وب یک دهه سابقه درخشان.در زمینه تولید.انواع سایت (فروشگاهی، شرکتی، خبر، خدماتی و …) در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

این شرکت از متخصصین.کاملا حرفه و خبره جهت.پشتیبانی فنی ( سئو )، تولید محتوا صوتی و تصویری و متنی، انمیشن و تیزر، لوگو و بنر، تولید انواع پادکست و … استفاده می کند.

شرکت کارنیل وب با در نظر داشت رضایت مشتریان در تلاش می باشد که با ارائه بهترین کیفیت از خدمات خود رضایت صد در صد مشتریان را جلب نماید. همچنین این شرکت نسبت به دیگر شرکت ها کمترین تعرفه طراحی سایت را با شرایط نقد و اقساط از شما عزیزان دریافت می کند.

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی طراحی، بهبود و افزایش امنیت سایت دارید، متخصصین و کارشناسان کارنیل وب آماده مشاوره به تمامی شما عزیزان می باشد.

شما می توانید برای کسب.اطلاعات بیشتر از نحوه.خدمات این شرکت به.صفحه تماس با ما.مراجعه نمائید.

مقالات آموزشی

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مهران مددی
    آوریل 26, 2022 4:25 ب.ظ

    سلام، از تیم طراحی سایت کارنیل وب متشکرم که بهترین خدمات رو در طراحی سایت فروشگاه انجام دادن. من از امنیت سایت فروشگاهی خودم بسیار راضی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.