طراحی سایت شرکتی

نکات مهم برای طراحی سایت شرکتی

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

از آنجاییکه امروزه بسیاری از مردم در فضاهای مجازی هستند، شرکت ها و موسسات از طریق وبسایت، وبلاگ و شبکه های اجتماعی به ارائه خدمات می پردازند. این امر به پیشرفت، توسعه و رقابت بین کاربران بسیار کمک می کند. در این مقاله به موضوع طراحی سایت شرکتی می پردازیم و اطلاعاتی در این باره به شما ارائه خواهیم داد.

اهمیت داشتن وبسایت برای شرکت

چه یک عکاس باشید، چه صاحب یک فروشگاه لوازم جانبی، یا هر نوع کسب و کار کوچک و بزرگ، یک وب سایت عالی برای موفقیت شرکت شما ضروری است. زیرا از این طریق می توانید خدمات و محصولات خود را به بهترین شکل ارائه کنید. اما این را به یاد داشته باشید که برای طراحی چنین سایتی باید یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید.

مخاطب در اولین مشاهده از وبسایت تصویری از نام ونشان تجاری شما را در ذهن خود حک می کند و همین امر باعث موفقیت شرکت شما در دنیای وب خواهد شد.

اعمال اصول و قوانین سئو در طراحی سایت شرکتی به هدف بازاریابی دیجیتالی، مهمترین مرحله می باشد که در برند سازی آنلاین شرکت شما تاثیر دارد.

در مورد طراحی سایت بیشتر بدانید: پنچ نکته طراحی سایت حرفه ای

انتخاب یک نام دامنه خوب

نام دامنه شما که به عنوان آدرس وب سایت شما شناخته می شود، درواقع نقطه ورود به سایت شما است. بنابراین، مهم است که به هدف استفاده و بهینه سازی موتورهای جستجوگر تأثیر خوبی بگذارد.

در اینجا چند نکته برای ایجاد یک نام دامنه خوب را به شما بیان می کنیم:

  • متن خوانایی را انتخاب کنید و سعی کنید از کلمات عامیانه، آسان و به یاد ماندنی استفاده نکنید.
  • تا حد امکان از کلمات کوتاه استفاده کنید تا به خاطر سپردن و تایپ صحیح آن آسان تر باشد.
  • از پسوند دامنه مناسب استفاده کنید. سعی کنید همیشه آن را یک نام دامنه com. قرار دهید (برخلاف .net، .co و غیره) مگر اینکه استفاده از پسوند دیگری مانند .gov، .edu یا .org مناسب تر باشد.
  • از اعداد و خط فاصله دوری کنید. زیرا برای کاربر سخت است که این نشانه ها را به یاد داشته باشد.
  • ممکن است در آینده بخواهید شرکت خود را توسعه دهید، پس نامی را انتخاب کنید که با توجه به حوزه فعالیت شما جامع باشد.
  • اطمینان حاصل کنید که نام سایت شرکت تان خاص و منحصر به فرد باشد و براحتی در ذهن مخاطب باقی بماند.
  • در مورد نام دامنه تحقیق کنید آن را در گوگل جستجو کنید تا ببینید آیا آدرس وب سایت مشابهی قبلاً به صورت آنلاین وجود دارد یا خیر، و در gov جستجو کنید تا مطمئن شوید که دارای علائم تجاری ثبت شده نباشد.
  • از نام های بی معنی خودداری کنید. نامی را انتخاب کنید تا کاربران با دیدن آن متوجه شوند کسب و کار شما چیست.
  • یک URL مناسب سئو ایجاد کنید. در صورت لزوم، سعی کنید یک آدرس وب سایت مناسب SEO که شامل کلمات کلیدی و موقعیت جغرافیایی باشد ایجاد کنید. به عنوان مثال، “LasVegasElectrician.com.”

طراحی سایت شرکتی - سئو سایت

یک هاست ایمن و مقیاس پذیر و با پشتیبانی فنی خوب خریداری کنید

هاست وب سایت به عنوان ارائه دهنده میزبانی وب سایت شناخته می شود. شرکتی است که فناوری و خدمات لازم برای مشاهده وب سایت در اینترنت را ارائه می دهد. شما نام دامنه خود را به ارائه دهنده هاست خود متصل می کنید.

خدمات میزبانی بسته به نوع فناوری و پشتیبانی که انتخاب می کنید می تواند هزینه های متفاوتی داشته باشد. در اینجا چند دستورالعمل برای انتخاب یک هاست وب سایت خوب آورده شده است:

استفاده از هاست اشتراکی: این بدین معنی است که شما یک سرور و منابع آن را با سایر مشتریان به اشتراک می گذارید که می تواند عملکرد سایت شما را دچار مشکل کند. همچنین اگر یکی از وب‌سایت‌های دیگر سرور اشتراکی شما هک شود، ممکن است وب‌سایت شما نیز آلوده شود.

سرور اختصاصی: داشتن یک برنامه سرور اختصاصی به این معنی است که ماشین سرور فیزیکی به طور کامل به سایت شما اختصاص داده شده است. هم چنین، باعث می‌شود وب سایت شما بهترین عملکرد را داشته باشد. بنابراین، همه منابع متعلق به شما هستند و تا زمانی که فناوری بهینه باشد، از یک هاست مشترک ایمن تر است.

توضیحات شفافی از کسب و کار خود را نمایش دهید

مهم است که به مردم اطلاع دهید که شما چه کسی هستید و در چه زمینه ای فعالیت دارید تا هنگام بازدید از وب سایت شرکتی شما احساس سردرگمی نکنند. اطمینان حاصل کنید که بنر صفحه اصلی شما و بنرهای بعدی بازنمایی بصری خدمات شما باشد. علاوه بر این، مطمئن شوید که منوی پیمایش اصلی و پاورقی شما دارای پیوندهای صفحه «درباره ما» هستند و به راحتی قابل دسترسی هستند. بدین ترتیب افراد می توانند روی آنها کلیک کنند و درباره کسب و کار شما بیشتر مطالعه کنند.

پیاده سازی بهترین سیستم مدیریت محتوا

سیستم مدیریت محتوا یاCMS  یک برنامه نرم افزاری است که برای ایجاد و مدیریت محتوای دیجیتال استفاده می شود. یک CMS خوب به شما کمک می کند تا سایت خود را حفظ کنید و . شما باید یک سیستمی را انتخاب کنید که برای نیازهای منحصر به فرد شما طراحی شده باشد. این سیستم های مختلف به دلایلی مانند کاربر پسند بودن، توسعه پذیری و بودجه استفاده می شوند.

برخی از برنامه های محبوب که به منظور سیستم مدیریت محتوا استفاده می شود، عبارتند از:

وردپرس: محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای وبسایت است. با پشتیبانی فعال و گسترده و افزونه های مفید در بهبود عملکرد سایت شما تاثیر بسزایی دارد. وردپرس یک برنامه رایگان بوده و نصب آن نسبتاً ساده است.

جوملا: یکی دیگر از CMS های محبوب جوملا است. از نگاه سئو، امنیت و قابلیت های چند زبانه نسبت به وردپرس برتری دارد. با این حال، با کمک چند افزونه، وردپرس از قابلیت های جوملا پیشی می گیرد.

یک پلتفرم خوب انتخاب کنید

اگر قصد دارید محصولات و یا خدمات را از طریق وب سایت خود بفروشید، باید قالبی را تهیه کنید که از هر نگاه جامع باشد و بتوانید خدمات خود را به صورت اصولی در سایت قرار دهید. پلتفرم شما باید به گونه ای باشد که ظاهر، عناصر جزئی، محل قرار گیری محتوا و موارد دیگر را در بر بگیرد.

ممکن است با توجه به نیاز مشتری مجبور شوید برخی عناصر پلتفرم را تغییر دهید. برای این کار باید با زبان های برنامه نویسی تحت وب آشنایی کامل داشته باشید.

طراحی سایت شرکتی - کارنیل وب

ایجاد یک رابط کاربری جالب، به یاد ماندنی و جذاب

اطمینان حاصل کنید که رابط وب سایت شرکتی شما تأثیر مثبتی بر جای می گذارد که منجر به نتایج مطلوبی می شود. به این منظور سعی کنید راهکارهای زیر را دنبال کنید:

  • از گرافیک های زیبا و فونت های خوانا استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که عناصر گرافیکی شما فشرده و برای بارگذاری سریع بهینه شده است. اگر وب سایت شما کند است، موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه شما را تنزیل می کنند.
  • بررسی کنید که چگونه وب سایت های خود را طراحی و بهینه کنید تا از سایت های مشابه متمایز باشد. از عناصری استفاده کنید که باعث بهبود عملکرد سایت شرکتی شما گردد.
  • در مورد مخاطبان خود تحقیق کنید تا ببینید آنها از سایت شما چه می خواهند و دسترسی را برای آنها آسان کنید.
  • در طول طراحی وب سایت خود برند خود را تبلیغ کنید.
  • یک سیستم ناوبری بصری طراحی کنید که به کاربران امکان می دهد به سرعت به صفحات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.
  • اطلاعات تماس را حتما منتشر کنید.
  • فراخوانی آشکار با دکمه هایی همچون (تماس با ما، مشاهده پروژه ها، اکنون خرید کنید و غیره) را انجام دهید.

وب سایت شرکتی خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید

سئو مجموعه ای از اقداماتی است که در وب سایت خود اعمال می کنید تا اطمینان حاصل کنید که موتورهای جستجو وب سایت شما را به طور مناسب رتبه بندی می کنند و سپس آن را به کاربران موتورهای جستجو نشان می دهند. هنگامی که وب سایت شما توسط موتورهای جستجو خزیده می شوند، با وب سایت هایی که محتوای مشابه دارند رقابت می کنند. هرچه طراحی و محتوای وب سایت شما بهتر باشد، سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو بالاتر نشان داده می شود.

سئو عمدتاً شامل اقدامات زیر است:

  • تحقیق و پیاده سازی کلمات کلیدی
  • کدنویسی برای بهینه سازی وبسایت
  • سرعت بارگذاری سریع
  • ایمن بودن و نصب گواهینامه SSL؛ که فناوری امنیتی استانداردی است که تضمین می کند داده های ارسال شده بین وب سرورها و مرورگرها خصوصی باقی می مانند.

طراحی وب سایت شرکتی با قالب های آماده و اختصاصی

شرکت کارنیل وب با تیم حرفه ای و متخصص خود انواع سایت های شرکتی، فروشگاهی و غیره را در قالب های آماده و اختصاصی طراحی می کند. یکی از عوامل مهم در سئو سایت شما تولید محتوای متنی، تصویری و ویدیویی می باشد که باعث بهبود سایت شما و قرار گرفتن در صفحات موتور جستجوگر  می شود.

مقالات آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.