طراحی سایت صرافی و ارز دیجیتال

طراحی سایت صرافی و ارز دیجیتال

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

با ظهور ارزهای دیجیتال و همچنین رونق کسب و کارهای اینترنتی، آنلاین سازی صرافی ها به یکی از موضوعات مهم برای توسعه مشاغل شد. به همین علت طراحی سایت صرافی و ارز دیجیتال یکی از مهم ترین و الزامی ترین موارد برای پیشرفت و موفقیت و حتی بقای این کسب و کار است. چراکه در آینده نه چندان دور کسب و کارهای موفق خواهند بود که به صورت آنلاین کسب و کار خود را ادامه داده اند.

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا درباره نحوه طراحی سایت، نوع خدماتی که در سایت لحاظ می شود و غیره صحبت کنیم.

طراحی سایت بایننس (p2p) و آنلاین مستقیم

طراحی سایت بایننس به این صورت می باشد که خریداران و فروشندگان را به صورت مستقیم با یکدیگر معامله می کنند. p2p  مخفف کلمه peer to peer  به معنای همتا به همتا است که این نوع سایت نقش واسطه را برای کاربران ایجاد می کند و با توجه به تراکنش هایی که در آن انجام می شودُ کارمزد کم خواهد شد. در این مورد قیمت بهای ثبت شده در سایت بر اساس درخواست مشتری مشخص می شود.

در طراحی صرافی آنلاین مستقیم کاربران خودشان ارزها را به صورت مستقیم از سایت خریداری می کنند و می توانند ارزهای خود را به فروش برسانند. کیف پول در این نوع سایت ها وجود نداشته و مدیریت سایت قیمت ارز را مشخص میکنند و مبالغی را به عنوان سود خود مشخص کرده و آن را برداشت می کنند.

با استفاده از اینسایت ها می توانید سایت خرید و فروش انواع استیبل کویین مانند وبمانی، پرفکت مانی، پاییر، تتر و انواع رمز ارز مانند بیت کویین، اتریوم، دوج کوین، ترون، ریپل، کاردانو، بیت کوین کش و .. را خرید و فروش نمائید.

مقالات بیشتر: تفاوت سایت فروشگاهی و شرکتی در سال 1401

دلیل ساخت سایت صرافی ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال مکانی است که در آن افراد امکان این را دارند که ارزهای دیجیتال خود را معامله و به ارز دیجیتال دیگر یا پول ملی تبدیل کنند. با توجه به مجازی بودن ارز دیجیتال ، ساخت یک وب سایت صرافی  نیز برای صرافان و مبدلان ارز پیش نیاز و شرایط اول را دارد.

همان طور که پیش تر طراحی سایت صرافی برای مشاغل صرافی سنتی در گسترش و جذب مشتریان اهمیت و نقش مهمی داشت، اینکه با ظهور رمز ارزها، طراحی سایت صرافی ارزهای دیجیتال یا طراحی سایت کریپتوکارنسی برای فعالان این حوزه ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

مزایای طراحی سایت طرافی

بهبود در هزینه‌ ها: بسیاری از هزینه‌ های اضافی حذف خواهد شد. مثلا در هزینه‌ های جاری فضای فیزیکی مثل اجاره از بین می رود.

در دسترس بودن: در هر ساعت که کاربر قصد دارد خدمات دریافت کند ، به سایت دسترسی دارد و می‌ تواند به‌ صورت آنلاین خدمات خرید و فروش ارز خود را انجام دهد.

افزایش تعداد مشتریان: با طراحی سایت صرافی، جایگاه شما و مشتریان محدود به یک منطقه نخواهد شد.

برند سازی: رو به افزایش بودن کاربران فضای مجازی که این موضوع دلیل روشنی است بر افزایش مشتریانی که قرار است با کسب و کار شما آشنا شوند و یک تیم حرفه‌ ای پشت سایت شما قرار بگیرد، این بازدید کنندگان تبدیل به مشتری خواهند شد.

بالا رفتن ارائه خدمات: برای پشتیبانی مشتریان به یک اینترنت و کامپیوتر نیاز دارید. پاسخگویی به مشتری و پشتیبانی از عموم خیلی راحت‌ تر و سریع‌ تر خواهد شد. همچنین این افزایش سرعت به معنای افزایش رضایت مشتری می باشد. مشتری راضی همیشه رونق کسب‌ و کار را به‌ همراه خواهد داشت.

افزایش درآمد: تمامی موارد بالا در کنار هم باعث افزایش مشتری و به‌ دنبال آن افزایش درآمد خواهد شد.

مقالات بیشتر: اهمیت تولید محتوا در طراحی سایت در سال 1401

طراحی سایت صرافی و ارز دیجیتال

امکانات در طراحی سایت صرافی

سایت صرافی امکانات متعددی دارد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

یک سایت صرافی ارز دیجیتال این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید خود را کامل معرفی کنید و سوابق و مجوزهای قانونی لازم برای استعلام را ارائه نمایید.

آدرس و اطلاعات تماس، شبکه‌های اجتماعی نیز در دسترس کاربران قرار دارد.

مشتریان می‌توانند در سایت شما نرخ لحظه‌به‌لحظه انواع ارزهای رایج سکه و طلا را مشاهده کنند.

امکان مشاوره آنلاین، برای پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری با هدف افزایش بازدید از سایت و رضایت هرچه بیشتر مشتریان

طراحی سایت ارز دیجیتال

مانند فناوری جدید دیگر، قیمت ارز دیجیتال در حال حاضر بسیار متغیر است. سرمایه گذاران می توانند ضرفا به دلیل در ارزش هایی مانند ریپل، اتریوم و بیت کوین، مبلغ زیادی را در مدت زمان کوتاه برنده یا از دست می دهند.

علاوه بر عدم ثبات بازار، خطرات دیگری نیز برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال وجود دارد اما با کمی تفکر می‌توان از این خطرات دور شد. امنیت آنلاین بالا و مقداری تحقیق به افراد کمک می‌کند تا مطمئن شوند که سرمایه‌گذاری آن‌ها بی‌خطر است و طعمه کلاه‌‌بردارن نخواهند شد.

اهمیت طراحی سایت ارز دیجیتال در این بخش مشخص می‌شود. در صورتی که وب‌سایت موردنظر امنیت بالایی داشته باشد و بتواند حس اطمینان را در کاربر به وجود بیاورد، بازدهی مناسبی را با خود به‌همراه خواهد داشت.

بخش های مختلف سایت صرافی

  • نمایش آنلاین قیمت ارز
  • نمایش نرخ تبدیل ارزهای بین المللی
  • آنلاین نرخ سکه و طلا
  • نمایش نرخ حواله
  • اخبار
  • تاریخچه قیمت ارز
  • مقالات
  • نمودار تغییر قیمت
  • تماس با ما
  • مشاوره
  • فروش و مبادله ارز و فروش سکه
  • ثبت نام و ایجاد حساب کاربری
  • انجام امور ارزی از طریق حساب بانکی

انواع کیف پول دیجیتال

  •  کیف پول سخت افزاری Ledger Nani S
  • کیف پول تحت وب MyEtherWallet
  • تحت وب Guarda
  • کیف پول نرم‌ افزاری Atomic
  • کیف پول دسکتاپ و موبایل Exodus
  • موبایل Coinomi

روند طراحی سایت صرافی در کارنیل وب

  1.  جلسه مشاوره رایگان  جهت تجزیه و تحلیل بیزینس شما
  2. طراحی دیزاین گرافیکی
  3. برنامه نویسی وب سایت
  4. تحویل سایت، آموزش پنل مدیریت، پشتیبانی

شرکت طراحی سایت کارنیل وب با بیش از 10 سال سابقه در زمینه طراحی سایت، طراحی لوگو و بنر، پشتیبانی فنی سایت، تولید محتوا و … و با استفاده از کارشناسان متخصص و حرفه ای آماده خدمت رسانی به تمامی مردم عزیز کشور می باشد.

شما می توانید جهت ارتباط با کارشناسان کارنیل وب به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و پس از مشاوره با کارشناسان جهت مصاحبه حضوری و بستن قرارداد هماهنگی های لازم را انجام دهید.

با کارنیل وب به کسب و کار خود رونق دهید و پیشرفت خود را در این زمینه ببینید.

مقالات آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.