طراحی سایت صنعتی و سه بعدی

طراحی سایت صنعتی و سه بعدی

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

سالهای زیادی است که ارتباط مستقیم و آنلاین توسط اینترنت فراهم گردیده است که به صورت چشم گیری رشد و گسترش یافته است. تا کنون به چشم خورده است که شهروندان هر کشور در جهت ارتباط و اطلاع رسانی محیط اطراف خود کمک می کنند. با توجه به انبوهی از کاربران اینترنت در دنیا بازار وسیع برای توسعه دهندگان کسب و کارهای اینترنتی فراهم شده است. اگر نیاز به طراحی سایت صنعتی و سه بعدی و … را دارید تا انتهای این مقاله با شرکت طراحی سایت کارنیل وب همراه باشید.

امروزه بسیاری از مشاغل برای رشد و پیشرفت به سمت طراحی وب سایت حرکت کرده اند. طراحی سایت با نهادن ویژگی های خاص و جذاب می تواند به کسب و کار و افزایش درآمد کمک بزرگی به شما کند. ادامه به برسی طراحی سایت سه بعدی و صنعتی، هدف از طراحی سایت و … صحبت می کنیم.

طراحی سایت سه بعدی

ایجاد فضای سه بعدی در بستر وب و ساخت رندر یک سوژه به صورت REALTIME از خواسته و اهداف چندین و چند ساله بسیاری از مردم و شرکت های طراحی سایت بوده است. با معرفی تکنولوژی webgl و طراحی موتورهای گرافیکی سه بعدی تحت وب، این امکان برای طراحان بوجود آمده است تا به اهداف چند ساله خود برسند.

یکی از پیشرفت های اخیر وب، ارائه فضای سه بعدی در مرورگرها می باشد. برای ایجاد محیط 3D نیاز به یک موتور رندر گرافیکی  سه بعدی جهت ساخت، پردازش و نمایش دارید.

موتورهای گرافیکی طراحی شده توسط شرکت کارنیل وب این امکان را برای شما فراهم می کند تا محصولات خود را با انواع مختلف به صورت سه بعدی در وبسایت خود نمایش دهید.

مقالات بیشتر: طراحی سایت پیش بینی فوتبال

 طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی و سه بعدی

 

سایت ها انواع گوناگونی دارد که هر کدام با توجه به نوع کسب و کار شما امکانات و خدماتی را در اختیار مشتریان و مردم قرار می دهد.برای مثال سایت های فروشگاهی عمدتا محصولات خاصی را برای فروش در سایت ارائه کرده اند تا مشتریان در صورت نیاز خریداری کنند.

در این میان سایت هایی هستند که در زمینه مشاغل صنعتی فعالیت دارند. و تحت نام سایت های صنعتی شناخته می شوند. طراح سایت در زمینه سایت صنعتی در تلاش است که یک پلتفرم کامل و ویژه مختص همان صنعت طراحی کند.

به عنوان مثال شرکت پارس پوشش مهام تولید کننده انواع ورق کارتن در ابعاد و سایزهای مختلف می باشد. این شرکت نام خود را به صورت انحصاری به ppmcarton تبدیل کرده است تا براحتی در ذهن ها جای بگیرد که این شرکت در سایت خود به روند کار کارخانه و معرفی مدیر و نحوه ارائه محصولات خود نیز پرداخته است.

همانطور که میدانید فضای اینترنت به عنوان یک شهر بزرگ به شمار می رود. یعنی یک شبکه بسیار قدرتمند است که تمام مردم دنیا در هر نقطه از شمور و شهر خود کمتر از چند ثانیه می توانند به یکدیگر متصل شوند.

فرض کنید شما یک فروشگاه در وسط شهر خود دارید و این مغازه به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت می باشد. و میلیون ها نفر به صورت همزمان از فروشگاه شما بازدید و خرید می کند. ضمن اینکه فروشنده های شما ( که همان محتوای سایت شما هستند) در حال جلب مشتریان می باشند.

مزایا و مراحل ساخت و آماده سازی سایت سه بعدی

  • MODELING:

ساخت آبجکت مورد نظر و یا دریافت فایل سه بعدی ساخته شده از کارفرما از نرم‌ افزارهای سه بعدی رایج مانند Cinema 4D, CATIA, Carrara, Cheetah3D, , Houdini IRONCAD

  • ساخت متریال‌ های مورد نیاز
  • MOTION:

ایجاد حرکت برای آبجکت‌ ها

  • PUBLISH / PREVIW:

نمایش سه بعدی محصول در محیط وب جهت بازبینی و تایید توسط کارفرما و رفع نواقص و یا اصلاحات

  • PACKING :

ساخت فایل نهایی متناسب با درخواست کارفرما

از مزیت های سایت سه بعدی می توان به 

  1. شبیه سازی محصول و ماشین آلات به صورت کامل و دقیق
  2. نمایش جزئیات دستگاه با قابلیت چرخش
  3. امکان ایجاد حرکت و اکنش های تعاملی
  4. میکس فایل صوتی بر روی فایل سه بعدی جهت معرفی و تحلیل محصول سه بعدی
  5. جداسازی (Unpack) شدن دستگاه سه بعدی سازی شده و نمایش نحوه اتصال بخش های مختلف برای بررسی و تحلیل ساختار فنی، مکانیزم دستگاه، نحوه استفاده و …
  6. امکان آموزش عملکرد دستگاه و خدمات پشتیبانی بصورت سه بعدی از راه دور و برای تیمهای فنی و تکنسینهای شرکت سازنده یا کاربران عمومی
  7. امکان ایجاد کارگاه و آزمایشگاه سه بعدی جهت موسسات آموزشی و فنی و حرفه ای

مقالات بیشتر: طراحی سایت نمایش آنلاین فیلم و سریال

طراحی سایت صنعتی و سه بعدی

روش ساخت سایت صنعتی

اگر نیاز به طراحی سایت خود به صورت کاملا و دقیق همراه با جزئیات دارید باید کار خود را به شرکت های معتبر و مطمئن بسپارید. تا مشتریان از همان نگاه اول جذب محصولات و خدمات سایت شما شوند و در نهایت جز مشتریان ثابت سایت شما قرار بگیرند.

طراحی سایت با تصاویر گرافیکی و سازماندهی شده می تواند عملکرد و فروش از سایت را به شدت افزایش دهد. شما می توانید برای مشاوره از نحوه استارت کار، نحوه استفاده مناسب از هارمونیرنگ مناسب در سایت و … با کارشناسان شرکت طراحی سایت کارنیل وب در تماس باشید تا بهترین سایت را برای خود رقم بزنید.

اکثرا طراحی سایت ها با قالب وردپرس صورت میگیرد. چراکه دسترسی آسان و استفاده راحت از این پنل توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

اما در مقابل سایت هایی هستند که به صورت اختصاصی و بر اساس سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی طراحی می شوند. این سایت طبیعتا حرفه ای تر و امن تر نسبت به سایت های وردپرسی هستند و آینده بهتری را می توانند برای کسب و کار شما رقم بزنند.

طبیعتا طراحی چنین سایت هایی  هزینه بسیاری زیادی را برای صاحب کسب و کار دارد و برای طراحی آن باید صبوری بیشتری را خرج کند. این نکته را در نظر داشته باشید که برای یک وب سایت صنعتی، سئو سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد.

مهم ترین منو و صفحاتی که باید در سایت های صنعتی ایجاد شود شامل: گالری تصاویر، اسلایدر محصولات، درباره کارخانه، آخرین اخبار و اطلاعیه ها، درباره ما و تماس با ما می باشد.

چگونه به بهترین سایت برسیم؟

پس از اینکه هدف خود در سایت با توجه به نوع کسب و کار خود انتخاب کردید نوبت به درخواست طراحی سایت و دریافت خدمات سئو می باشد. شما براحتی در موتورهای جست و جوگر گوگل می توانید از طرح ها و نمونه کارهای سایت ها مشاهده کنید و طرح دلخواه خود را انتخاب نمائید. پس از یافتن نزدیک ترین طرح می توانید با شرکت طراحی سایت تماس بگیرید و برای شروع طراحی سایت مدنظر خود اقدام نمائید.

طراحی سایت صنعتی و سه بعدی با شرکت کارنیل وب

شرکت طراحی وب.کارنیل وب یک دهه سابقه درخشان.در زمینه تولید.انواع سایت (فروشگاهی، شرکتی، خبر، خدماتی و …) در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

این شرکت از متخصصین.کاملا حرفه و خبره جهت.پشتیبانی فنی ( سئو )، تولید محتوا صوتی و تصویری و متنی، انمیشن و تیزر، لوگو و بنر، تولید انواع پادکست و … استفاده می کند. همچنین کارنیل وب در تلاش است تا با دریافت پایین ترین قیمت نسبت به دیگر همکاران یک پکیج کامل و ویژه را در اختیار شما قرار دهد.

شما می توانید برای کسب.اطلاعات بیشتر از نحوه.خدمات این شرکت به.صفحه تماس با ما.مراجعه نمائید.

مقالات آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.