طراحی سایت موسسه حقوقی

طراحی سایت موسسه حقوقی با کارنیل وب

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

وب سایت موسسه حقوقی شما باید تأثیر بگذارد. از این گذشته، سایت شما اولین نقطه تماس بسیاری از مشتریان بالقوه شما است. باید نظر آنها را جلب کند، اعتبار شما را ایجاد و آنها را متقاعد کند که شما وکیل مناسبی برای دفاع از آنها در مسائل حقوقی هستید.

چه در حال ایجاد یک سایت جدید یا طراحی مجدد وب سایت باشید، ویژگی های مهم در طراحی سایت موسسه حقوقی با رعایت اصول اولیه است که به شما کمک می کند تا یک سایت جذاب و کاربردی داشته کنید.

ویژگی های طراحی سایت موسسه حقوقی

1- تاثیرگذاری اولیه

مانند همه چیز در زندگی، وقتی نوبت به سایت شرکت حقوقی شما می رسد، اولین برداشت ها مهم است،  اولین برداشت در 5 ثانیه اول پس از ورود بازدیدکننده به سایت شما اتفاق می افتد. این روند به آن معنا است که شما 0.05 ثانیه فرصت دارید تا قبل از اینکه کلیک کنند، نظر آنها را جلب کنید.

بنابراین باید بگوییم که چگونه می‌توان تاثیرگذاری اولیه را گذاشت؟ شما این کار را با طراحی ساده و حرفه‌ای و با شخصیتی ساده انجام می‌دهید و در عین حال بازدیدکنندگان خود را به اطلاعاتی که نیاز دارند، راهنمایی می‌کنید.

2- خلاقیت

دنیای حقوقی به شدت رقابتی است و این روند به آن معنا است که سایت شما باید از بقیه متمایز باشد.

با این حال، تعادل لازم است. تحقیقات نشان می‌دهد که افراد جامعه به شدت سایت‌هایی را ترجیح می‌دهند که ساده و آشنا باشند. بنابراین باید بدانید چه زمانی باید انتظارات کاربران را برآورده کنید. برای مثال افراد انتظار دارند که پیوندهای ناوبری (مواردی که در هدر وب سایت قرار دارد) در امتداد بالا یا سمت چپ صفحات وب و یک لوگوی قابل کلیک وجود داشته باشد که به صفحه اصلی پیوند داده شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه این مقاله علت محبوبیت کارنیل وب در طراحی سایت پیشنهاد می شود.

طراحی وب سایت

3- طراحی ساده و جذاب

تا جایی که می‌توانید محتوا و تصاویر را در یک صفحه جمع نکنید، شاید شما می‌خواهید توجه بازدیدکنندگان خود را حفظ کنید؛ اما ممکن است یک صفحه وب شلوغ، اثر معکوس داشته باشد. عناصر بیش از حد در یک صفحه می تواند باعث سردرگمی شود و بازدیدکنندگان را وادار کند تا با بیشترین سرعت ممکن کلیک کنند. درواقع 84.6 درصد از طراحان وب سایت بر این باور هستند که صفحات وب با ظاهر شلوغ رایج ترین اشتباهی است که کسب و کارها مرتکب می شوند.

4- هدایت بازدیدکنندگان به موارد مهم

هنگامی که یک بازدیدکننده در سایت موسسه حقوقی شما قرار می گیرد، می خواهد توجه خود را به عناصر خاصی معطوف کند. شما می توانید این کار را با سازماندهی عناصر در صفحه خود بر اساس اولویت آنها انجام دهید. یک اصل طراحی که به عنوان سلسله مراتب بصری شناخته می شود. اندازه، رنگ، کنتراست و محل قرارگیری چند راه هستند که می توانید به طور موثر عناصر را در یک صفحه اولویت بندی کنید.

5- ریسپانسیو (قابلیت واکنش گرایی)

استفاده تلفن همراه در دنیای امروزی یک امر ضروری است، جایی که مشتریان به همان اندازه که از دسکتاپ خود به دنبال وکیل حقوقی هستند. در دستگاه های تلفن همراه خود نیز آن را جستجو می کنند. این روند به آن معنی است که برای وب سایت شما ضروری است که در تلفن همراه مانند صفحه نمایشگر کامپیوتر یا لپ تاپ بدون توجه به اندازه دستگاه یا جهت (عمودی یا افقی) کارایی داشته باشد؛ زیرا باید در مواردی که کامپیوتر در دسترس نیست، در تلفن همراه و تبلت نیز اندازه واقعی سایت موسسه حقوقی حفظ شود. بنابراین طراحی وب سایت براساس ریسپانسیو ضروری است.

6- سرعت نمایش

کاربران انتظار دارند که وب سایت شما به سرعت بارگذاری شوند، به خصوص سرعت در تلفن همراه بسیار اهمیت دارد. درواقع نرخ بارگذاری در تلفن همراه بر همه چیز از زمان مشاهده گرفته تا نرخ تبدیل و نرخ پرش تأثیر می گذارد. گوگل سرعت صفحه را در تعیین رتبه جستجوی موبایل در نظر می گیرد.

این روند به آن معنا است که توجه به سرعت بارگذاری وب سایت شما، هم در دسکتاپ و هم در تلفن همراه، بسیار مهم است. برخی از عناصر طراحی وب، مانند اندازه و تعداد تصاویر و ویدیوها، می توانند تأثیر چشمگیری بر سرعت سایت موسسه حقوقی شما داشته باشند.

7- تمرکز روی ناوبری

پیوندهای ناوبری با ساختار نامناسب بازدیدکنندگان شما را گیج می کنند و این احتمال را افزایش می دهند که برای یافتن اطلاعات موردنیاز خود به جای دیگری بروند.

ترفندهایی برای سهولت استفاده از ناوبری عبارت است از:

  • تعداد کمی از پیوندهای ناوبری اولیه
  • نوار یا نماد جستجو در نوار ناوبری یا هدر
  • نوار جستجو ثابت و پیشرفته در صفحه اول سایت
  • پیوندهای ناوبری در فوتر

8- اطلاعات تماس

حتی اگر مشتری شما را به صورت آنلاین پیدا کند، اغلب از طریق ایمیل یا تماس تلفنی زمانی که تصمیم به مشورت می گیرد با شما تماس می گیرد. بنابراین ایده خوبی است که این دو روش تماس را همیشه در معرض دید قرار دهید. برای افزایش پاسخگویی تلفن همراه، می توانید از فرمت های کلیک برای تماس و کلیک به ایمیل استفاده کنید. فراموش نکنید که سایر روش‌های تماس مانند فرم‌های تماس، چت زنده از طریق ربات چت، پیام‌های شبکه های اجتماعی و اطلاعات مکان را ارائه دهید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه این مقاله طراحی وب سایت شرکتی پیشنهاد می شود.

طراحی سایت کارنیل وب

9- برگه خدمات

بازدیدکنندگان وب سایت شما به یک دلیل آنجا هستند. آنها به دنبال وکیلی هستند که بتواند درباره یک موضوع حقوقی خاص به آنها کمک کند. بنابراین مهم است که خدمات خود را در صفحه اصلی خود برجسته کنید و پیوندهای واضحی را در نوار جستجو خود به صفحاتی که هر یک از  خدمات حقوقی را توضیح می دهد، داشته باشید.

آیا آن 5 ثانیه را به خاطر دارید؟ سایت موسسه حقوقی شما باید به صورتی طراحی شود که یک مشتری بالقوه به سرعت متوجه شود که شما خدمات حقوقی مورد نیاز خود را ارائه دهید.

10- درباره ما

در هر وب سایت ایجاد برگه درباره ما بسیار ضروری است؛ زیرا کاربران برای شناخت و سابقه بیشتر تمایل دارند که درباره حوزه فعالیت شما آگاهی های لازم را کسب کنند. بنابراین مطالب درباره ما بسیار حائز اهمیت است که موجب ماندگاری شما در ذهن کاربران خواهد شد.

همان طور که بیان شد، چه شما بخواهید سایت موسسه حقوقی فعلی خود را دوباره طراحی کنید یا به یک وب سایت برای فعالیت جدید خود نیاز داشته باشید، باید ویژگی های مهم درباره طراحی وب سایت را رعایت کنید.

طراحی وب سایت موسسه حقوقی می تواند یک رویکردی جدید در حوزه فعالیت حقوقی شما باشد که هم مشتریان بالقوه و هم موتورهای جستجو آن را دوست داشته باشند.

طراحی سایت با کارنیل وب

در شرکت طراحی سایت کارنیل وب با ارائه مشاوره رایگان حتی به‌صورت حضوری در تهران به شما کمک می‌کند تا تمام نیازهای خود را پیدا کنید و یک وب‌ سایت با توجه به تمام نیازها و سلیقه خود داشته باشید.

برای آگاهی بیشتر می توانید از نمونه کارهای طراحی سایت کارنیل وب دیدن کنید، سپس با خیال راحت طراحی سایت خود را به ما بسپارید.

کارنیل وب، در تمام مراحل طراحی سایت و سئو تخصصی وب سایت شما در دنیای آنلاین، در کنار شما خواهد بود تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

مقالات آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.