طراحی سایت پیش بینی فوتبال

طراحی سایت پیش بینی فوتبال

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

سایت پیش بینی فوتبال یکی از مهیج ترین کارهایی است که امروزه بسیاری از افراد در سایت های معتبر فوتبالی انجام می دهند. لازمه این امر این است که کاربر اطلاع شخصی خود را در سایت ثبت می کندو بایستی در ابتدا این پیش بینی کردن حساب کاربری خود را شارژ کند.

این روال به این صورت است که کاربر به صفحه خرید و فروش پول مجازی راهنمایی خواهد شد و در قبال پرداخت ریال از طریق درگاه پرداختی می تواند پول مجازی خریداری کند و حساب خود را در سایت شارژ کند. نحوه برداشت از کارت نیز به این صورت است که از همان شماره کارت یا شماره شبایی که در سایت ثبت نام کرده است می تواند وجه خود را برداشت کند.

حالا کاربر می تواند در هر ساعت از شبانه روز روی هر آپشنی که می خواهد بازی کند، ولی آنچه این سایت ها را برای بازی جذاب تر کرده، وجود هزاران آپشن برای بازی آنلاین است. همچنین این افراد می توانند روی بخش های حاشیه ای بازی مانند تعداد آفسایدها، پنالتی، کونر، تعداد خطاها و … اقدام به بازی کرد.

در ادامه به بررسی قیمت طراحی سایت پیش بینی فتبال در سال 1401 صحبت خواهیم کرد. اگر علاقه مند به سب اطلاعات درباره این نوع از سایت ها هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تذکر: به استناد بندهاي ذکر شده در فهرست مصاديق محتواي مجرمانه موضوع ماده 21 قانون جرايم رايانه اي، طراحی وب سایت پیش بینی ممنوع می باشد و شرکت کارنیل وب هیچگونه همکاری یا مشاوره در این خصوص نخواهد داد و این مطلب صرفا یک مقاله معرفی سایت پیش بینی می باشد.

مقالات بیشتر: طراحی سایت طرافی و ارز دیجیتال

طراحی سایت پیش بینی فوتبال

در ادامه به بخش های مختلف سایت پیش بینی فوتبال اشاره خواهیم کرد که یک سایت باید چه امکانات و بخش هایی داشته باشد تا کاربر با ورود به سایت جذب شود.

طراحی سیستم ثبت نام

کاربر می تواند از طریق سیستم ثبت نام جهت عضو شد در سایت اقدام کند . پس از تکمیل فرم های لازم و با استفاده از درگاه آنلاین پرداختی و امن  با استفاده از اکسچنجر حساب کاربری خود را شارژ نماید تا بتواند در  پیش بینی ها شرکت کنند.

همچنین می توانند بعده ها در سیستم و پنل کاربری خود اطلاعات مربوط به تراکنش های مالی از قبیل دریافتی ها و پرداختی ها و همچنین تمامی اطلاعات مربوط به سوابق بازی های خود را مشاهده کنند.

چند زبانه بودن و پنل پشتیبانی آنلاین سایت

به دلیل اینکه در وب سایت های پیش بینی از اقشار مختلفی وارد می شوند و ممکن است بیننده مسابقات باشند باید سایت به صورت چند زبانه راه اندازی شوند. به این صورت که اگر ترک زبان، کرد زبان و تمامی اقشار بتوانند در سایت شما لذت کافی از تماشای مسابقه فوتبال را ببرند.

یکی از مهم ترین سرویس های طراحی سایت پیش بینی فوتبال امکان گفت و گوی آنلاین و شبانه روزی بین کاربران و پشتیبان سایت برای برطرف کردن مشکلات بوجود آمده در سایت می باشد. همچنین کاربران می توانند برای دریافت پاسخ سوالات خود از پشتیبان کمک بگیرند.

طراحی بخش گزارش و بخش بازی ها

ارائه گزارشی کامل و هیچان انگیز از مسابقات ورزشی بعد از اتمام و اعلام نتایج بهمراه تصاویر مربوطه برای مخاطبان جذاب بوده و در افزایش آمار بازدید کنندگان سایت موثر است.

همچنین در طراحی سایت پیش بینی فوتبال قیمت اختصاصی برای بازی زنده در نظر گرفته شده است تا کاربر بتواند ضمن تماشای مسابقات بصورت آنلاین، نتیجه را پیش بینی کند.

طراحی سایت پیش بینی فوتبال

ویژگی های یک سایت پیش بینی نتایج فوتبال

  1.  طراحی ساده همراه با امکانات پیشرفته و جذاب
  2. دسترسی راحت به سایت ( چراکه تمامی اقشار برای پیش بینی به این سایت مراجعه می کنند )
  3. طراحی جذاب و متناسب با فعالیت سایت
  4. ایججاد صفحه در بخش وبلاگ و توضیح مختصر از روند مسابقات، اخبار و تاریخچه ها
  5. بخش ورود به سایت
  6. امکان مشاهده مسابقات به صورت زنده و آنلاین
  7. درج نتایج مسابقات به صورت آنلاین
  8. قرار گیری تمامی مسابقات برای شروع پیش بینی کاربران
  9. دسته بندی و لول بندی برای انواع مسابقات
  10. بخش نظرات کاربران
  11. بخش معرفی برندگان
  12. ایجاد درگاه پرداختی معتبر
  13. بخش گفت و گوی کاربران

و …

مقالات بیشتر: طراحی سایت فروشگاهی و سایت شرکتی

طراحی وب سایت پیش بینی

سایت پیش بینی، قابلیت نمایش رویداد های ورزشی ایران و جهان را نیز دارند و بازی

  • فوتبال
  • والیبال
  • تنیس
  • واترپلو
  • شطرنج
  • هاکی روی یخ
  • اسنوکر
  • فوتسال
  • تنیس روی میز
  • فورمول١
  • موتور اسپرت
  • دوچرخه سواری
  • فوتبال استرالیایی
  • فیفا ٢٠١٨
  • جام جهانی
  • پیش بینی فوتبال
  • پیش بینی زنده مسابقات ورزشی
  • بازی فوتبال در ایران

را هم در آن گنجاندند.

بخش بازی چندگانه

در سایت های پیش بینی می توانید بخشی را در نظر بگیرید تا کاربران بتوانند نتایج سه یا چهار مسابقه را بطور همزمان پیش بینی کنند.

طراحی فیلدهای ثبت و ماژول های اعلام نتایج

فیلدهای مختلف جهت ثبت رویدادها و پیش بینی تمام لحظات و موقعیت های مختلف بازی در ساختار سایت در نظر گرفته شود.

در قیمت اعلام نتایج برنده بازی اعلام خواهد شد و همچنین رخدادهای حین بازی، مانند کرنرها، تعداد آفساید، جریمه ها، تعداد کارت های زرد و قرمز و … در ردیف هر یک از تیم ها نمایش داده می شود.

معرفی باشگاه و تیم و بخش سوابق در سایت پیش بینی فوتبال

معرفی باشگاه و تیم های مختلف ورزشی با توجه به موضوعی که وب سایت به آن می پردازد، معرفی لیگ های داخلی و خارجی، حامیان آنها و مقالات مختلف ورزشی، بیوگرفی ستاره های فوتبالی و قهرمانان سایر مسابقات ورزشی در قسمت معرفی باشگاه ها قرار خواهد گرفت.

قسمت بخش سوابق به ارائه بازی موفق تر به کاربر کمک می کند و این قسمت سوابق بازی های گذشته مانند امتیازات کسب شده هر تیم، شرایط جوی، محل برگزاری مسابقه، تعداد گل های زده شده، میانگین برد و … مورد ارزیابی قرار می گیرد.

طراحی سایت پیش بینی فوتبال با شرکت کارنیل وب

شرکت طراحی سایت کارنیل وب یک دهه سابقه درخشان در زمینه تولید انواع سایت (فروشگاهی، شرکتی، خبر، خدماتی و …) در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

این شرکت از متخصصین.کاملا حرفه و خبره جهت.پشتیبانی فنی ( سئو )، تولید محتوا صوتی و تصویری و متنی، انمیشن و تیزر، لوگو و بنر، تولید انواع پادکست و … استفاده می کند. همچنین کارنیل وب در تلاش است تا با دریافت پایین ترین قیمت نسبت به دیگر همکاران یک پکیج کامل و ویژه را در اختیار شما قرار دهد.

شما می توانید برای کسب.اطلاعات بیشتر از نحوه.خدمات این شرکت به.صفحه تماس با ما.مراجعه نمائید.

 

مقالات آموزشی

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.