طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری با کارنیل وب

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

صنعت سفر و گردشگری همانند صنایع دیگر دارای تحولات بسیار شده است و برای رشد و پیشرفت نیاز به فعالیت در بستر وب دارد. بنابراین زمان آن فرا رسیده که برای کسب و کار خود سایت طراحی کنید. به این صورت که باید آن را به یک تیم متخصص طراحی سایت بسپارید تا مطمئن شوید که سایت شما به درستی طراحی می شود. با طراحی سایت گردشگری، مسافران آینده نگر می توانند سفر و هتل خود را رزرو کنند. همچنین دقیقاً به آنچه نیاز دارند، دسترسی پیدا خواهند کرد.

هر چقدر بازدیدکنندگان از وب سایت گردشگری شما راضی تر باشند، امکان افزایش کاربران به مشتریان دائمی و استفاده کنندگان از خدمات شما بیشتر می شود. در این مقاله به بررسی ویژگی‌های ضروری در هنگام طراحی سایت گردشگری پرداخته شده است که به مشتریان احتمالی و بازدیدکنندگان وب ‌سایت کمک می‌کند تا بهترین تجربه را در سایت گردشگری داشته باشند.

برای طراحی سایت گردشگری می توانید آن را به کارنیل وب سفارش دهید. 

سایت گردشگری کارنیل وب

ویژگی های مهم در طراحی سایت گردشگری

برای داشتن سایت گردشگری کاربردی با ویژگی های انحصاری، استفاده از ویژگی های جذاب و کاربردی از نظر کاربران بسیار ضرورت پیدا می کند. در ادامه برای آگاهی بیشتر برخی از موارد که در هنگام طراحی سایت باید به آن توجه شود، بیان شده است.

1- واکنش گرا (ریسپانسیو)

استفاده روزافزون از دستگاه های تلفن همراه برای ساعت های طولانی توسط افراد مختلف باعث شده که یکی از ویژگی های برتر وب سایت این مورد باشد که به جز نمایش استاندارد در کامپیوتر مطابق با اندازه موبایل و تبلت طراحی شود.

با توجه به اینکه افراد به صورت تقریبی روزانه حدود پنج ساعت را با تلفن های هوشمند خود سرگرم هستند و 70 درصد از ترافیک وب از تلفن های همراه است، اگر یک وب سایت گردشگری بدون ریسپانسیو داشته باشید، سهم قابل توجهی از بازار را از دست خواهید داد.

با اطمینان از اینکه نه تنها باید وب سایت گردشگری شما باید سازگار با تمام محیط ها در بستر وب باشد، بلکه باید کارایی لازم را داشته باشد به این صورت که افراد بتوانند با موبایل خود، بلیط و هتل خود را خریداری و رزرو کنند.

همچنین به این معنا است که صرف نظر از دستگاه تلفن همراه که کاربران وب‌سایت شما را از آن مشاهده می‌کنند، باید بتوانند آن را متناسب با اندازه صفحه نمایش دستگاه خود تنظیم ‌کنند.

در همین راستا می توان بیان کرد که صفحات وب سایت را برای استفاده از تلفن همراه بهینه کنید تا ناوبری راحت و تجربه کاربری عالی ایجاد کنید. دلایل اهمیت سایت واکنشگرا را بخوانید.

2- درگاه پرداخت ایمن و روش های پرداخت متعدد

با داشتن درگاه پرداخت ایمن با تمام کارت های عضو شتاب در وب سایت گردشگری، شرایط پرداخت راحت فراهم می شود. به این صورت که با داشتن نماد الکترونیکی می توان روش پرداخت کارت اعتباری و کیف الکترونیکی را در سایت خود قرار دهید.

با این کار روش پرداخت آسان برای کاربران شما فراهم می شود و می توانید رزروهای بیشتری دریافت کنید. همچنین درآمد خود را افزایش خواهید داد.

با ارائه پرداخت با تمام کارت های عضو شتاب، به مشتریان اجازه می‌دهید هر کدام را که برایشان راحت‌تر است، انتخاب کنند.

در حالی که کارت های اعتباری همچنان در صدر فهرست به عنوان متداول ترین روش پرداخت هستند، 36 درصد از خریداران آنلاین از کیف پول الکترونیکی استفاده می کنند. ارائه گزینه های متعدد به این معنی است که مشتریان بالقوه همیشه می توانند روش دلخواه خود را انتخاب کنند و این احتمال را افزایش می دهد که آنها مشتریان دائمی شما شوند.

3- جذب سرنخ و بازاریابی ایمیلی

ایمیل مارکتینگ بهترین کانال بازاریابی برای بازگشت سرمایه است، بنابراین استفاده از آن برای صنعت گردشگری شما ضروری است. برای این کار ابتدا باید سرنخ‌ها را در وب‌سایت خود پیدا کنید تا بتوانید لیست ایمیل خود را افزایش دهید و مشتریان بالقوه را در کمپین‌های بازاریابی ایمیلی خود ثبت نام کنید.

برای گرفتن آدرس ایمیل بازدیدکنندگان وب سایت، باید در سایت خود فرم های مختلف و کاربردی ایجاد کنید. قرار دادن این فرم ها موجب افزایش ترافیک سایت می شود و فرصت هایی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند تا در بازاریابی ایمیلی شرکت کنند.

همچنین می‌توان از محتوای مناسب برای تشویق بازدیدکنندگان وب به اشتراک‌گذاری اطلاعات تماس خود استفاده کنید.

هنگامی که یک لیست قابل توجه دارید، تقاضا ایجاد کنید و با ارسال محتوای مرتبط، علاقه مشترکان خود را جلب کنید. با ارتباط برقرار کردن با کاربران خود، می توانید از اشتیاق افراد برای سفر و کشف جهان استفاده کنید و آنها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید.

4- جستجو و فیلتر پیش بینی

نیازهای سفر از فردی به فرد دیگر متفاوت است. یک فیلتر جستجو راهی را در اختیار بازدیدکنندگان وب سایت شما قرار می دهد تا به سرعت به بسته ها، خدمات و مقاصدی برسند که با اولویت ها و نیازهای آنها مطابقت دارد.

از سوی دیگر، جستجوی پیش‌بینی‌کننده با پیشنهاد نتایج به مشتریان در زمان تایپ پرسش‌های رایج در کادر جستجو، در وقت کاربران صرفه‌جویی می‌کند. گاهی اوقات، ممکن است مشتریان بالقوه خود را به سمت بسته‌هایی سوق دهید که هرگز به آنها فکر نکرده‌اند، به آنها کمک کنید سریع‌تر به نتایج دست پیدا کنند و زمان لازم برای رسیدن به نتایج متعدد در یک لیست گسترده را کاهش دهند.

مطالعه طراحی سایت حرفه ای را از دست ندهید.

وب سایت گردشگری

5- برگه مقاله

به غیر از ارسال محتوای مرتبط از طریق ایمیل برای مشتریان بالقوه خود، یک راه عالی برای ایجاد اعتماد در خدمات گردشگری این است که آنها را با استفاده از محتوای با کیفیت بالا در بخش مقاله وب سایت خود آموزش دهید.

با گنجاندن محتوای تولید شده توسط مشتری، اعتماد سایر کارابران را افزایش دهید و بر مخالفت های خریدار غلبه کنید. می‌توانید از مشتریان گذشته بخواهید تجربیات خود را با برخی از مکان‌ها و بسته‌های سفرتان به اشتراک بگذارند و از آن برای ایجاد مقاله های جدید استفاده کنید که به مشتریان جدید آموزش می‌دهد.

برای تولید محتوا انحصاری از نیروی تولید محتوا حرفه ای استفاده کنید تا موجب افزایش آگاهی کاربران خود شوید و ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

6- دیدگاه مشتریان

حدود 92 درصد از مشتریان پس از خواندن نظرات، تصمیمات خرید آگاهانه ای را اتخاذ می کنند. در حالی که 72 درصد می گویند پس از خواندن نظرات مثبت، اعتماد به کسب و کارها افزایش یافته است. با در نظر گرفتن این موضوع، باید بخشی را در وب سایت گردشگری خود برای توصیفات اختصاص دهید.

نظرات مشتریان قبلی به مشتریان بالقوه در مورد بسته های سفر شما اطمینان می دهد و منجر به رزرو و خرید بیشتر می شود.

8- پرداخت مستقیم

بهبود جریان تسویه حساب وب سایت گردشگری شما می تواند خرید خدمات شما را به بیش از یک سوم افزایش دهد. انتظارات مشتریان خود را منعکس کنید و فرایند پرداخت را در وب سایت سفر خود ساده کنید.

به یاد داشته باشید که عناصر جریان پرداخت را در وب سایت سفر خود به حداقل برسانید و از پیچیدگی های بیش از حد جلوگیری کنید. رزروهای موفق را با ایمیل های تأیید سفارش دنبال کنید. همچنین می توانید این مرحله را با استفاده از ایمیل خودکار کنید.

نه تنها به مشتریان خود تسویه حساب مستقیم می کنید، بلکه با پیگیری های تأیید سفارش، آنها تمام اطلاعات حیاتی بسته خود را در یک مکان در اختیار دارند.

9- محتوای جذاب وب سایت

محتوای انحصاری موجب افزایش ترافیک سایت می شود و وب سایت مسافرتی شما نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. شما می توانید بهترین ویژگی ها را در وب سایت خود داشته باشید؛ اما اگر محتوای شما به اندازه کافی جذاب نباشد، کارایی لازم را نخواهد نداشت.

برای ایجاد محتوای وب سایت که توجه بازدیدکنندگان وب سایت را به خود جلب می کند، روی یک نویسنده محتوای خوب سرمایه گذاری کنید. مجموعه گردشگری شما به احتمال زیاد خدمات مشابهی همانند سایر ارائه دهندگان خدمات مسافرتی ارائه می دهد، اما ارائه خدمات ویژه در وب سایت گردشگری شما چیزی است که شما را از رقبای خود متمایز می کند.

طراحی سایت با کارنیل وب

در سایت کارنیل وب با ارائه مشاوره رایگان حتی به‌صورت حضوری در تهران به شما کمک می‌کند تا تمام نیازهای خود را پیدا کنید و یک وب‌ سایت با توجه به تمام نیازها و سلیقه خود داشته باشید.

برای آگاهی بیشتر می توانید از نمونه کارهای طراحی سایت کارنیل وب  دیدن کنید، سپس با خیال راحت طراحی سایت خود را به ما بسپارید.

کارنیل وب، در تمام مراحل طراحی سایت، تولید محتوای حرفه ای و سئو تخصصی وب سایت شما در دنیای آنلاین، در کنار شما خواهد بود تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

مقالات آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.