طراحی سایت و شبکه های مجازی

نکاتی در مورد طراحی وب سایت شبکه های اجتماعی

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

طراحی وب سایت شبکه های اجتماعی به تنهایی نیازهای شما را برطرف نمی کنند و برای اینکه به طور گسترده تر شناخته شوید طراحی سایت می تواند برای شما مفید باشد. در این مقاله ما قصد داریم در مورد طراحی سایت شبکه های اجتماعی صحبت کنیم. در دنیای امروز یکی از پربیننده ترین و پرطرفدارترین سایتها، سایتهای شبکه های اجتماعی می باشد. به گونه ای که بعد از استفاده از موتورهای جستجوگر، تبدیل به یکی از پراستفاده ترین خدمات اینترنتی می باشند.

ویژگی های مهم  در طراحی سایت شبکه اجتماعی

ویژگی های اصلی و مهم یک سایت شبکه اجتماعی اشتراک گذاری منابع و اطلاعات روزانه ی انسان ها با هم می باشند. بسیاری از متخصصین فناوری اطلاعات با بررسی در این زمینه سعی می کنند که در طراحی سایت به این ویژگی ها توجه نمایند. یکی از بارزترین مثال هایی که می توان زد فیسبوک می باشد. طراحی چنین سایتی معمولا دریک شهر یا کشور استقبال زیادی دارد. که در ایران سعی شده است که با طراحی وب سایت فیس نما با هدف تقلید از فیسبوک تلاش می کند که چنین سایتی را راه اندازی کنند. وب سایت ها معمولا از بازدید کنندگان زیادی برخوردارهستند به همین دلیل وب سایتها بستر مناسبی را برای تبلیغات تجاری فراهم می کنند.

فاکتورهایی که در طراحی سایت باید لحاظ گردد

سایت هایی که در شبکه های اجتماعی به دلیل اینکه امکاناتی را برای کاربران خود فراهم می کند بسیار مورد توجه افراد قرار می گیرد. در طراحی سایت شبکه های اجتماعی قابلیت هایی را مانند پروفایل سازی، اشتراک متن، تصویر و غیره برای کاربران خود فراهم می کند.

طراحی کردن سایت شبکه اجتماعی و اشتراک گذاری فایل ها

در طراحی کردن سایت شبکه اجتماعی این قابلیت وجود دارد که فایل هایی مانند صوتی، تصویری و غیره را به اشتراک بگذاریم و قرار دادن امکان آپلود کردن فایل یکی از موارد بسیار مهم برای سایت شبکه اجتماعی می باشد.

طراحی کردن سایت شبکه اجتماعی و سئو

اگر شما سایتی را طراحی کنید که بازدید کننده ای نداشته باشد فعالیت های شما بدون نتیجه می باشد. از این لحاظ بهبود دادن سئو سایت و بهینه سازی برای کسب کردن رتبه در موتورهای جستجوگر یکی از مهم ترین مراحلی می باشد که در طراحی سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

طراحی سایت و شبکه های مجازی طراحی وب

 شبکه های اجتماعی دربازاریابی

بازاریابی شبکه های اجتماعی به فرآیندی گفته می شود که باعث جلب و در نهایت جلب ترافیک برای وب سایت از طریق سایتهای شبکه های اجتماعی اطلاق می گردد. بازاریابی کردن در شبکه های اجتماعی یکی از روشهای مهم بازاریابی اینترنتی می باشد.

دلایلی که باعث موفقیت در طراحی سایت شبکه اجتماعی می باشد

یکی از دلایلی که باعث موفقیت طراحی سایت شبکه اجتماعی می شود که براساس یک نیاز اصلی افراد طراحی می شوند.یکی از مواردی که طراحان حرفه ای سایت به آن توجه می کنند و از آن بهره می گیرند  نیازانسان  اجتماعی بودن و قرارگرفتن در جمع می باشد که این باعث موفقیت چشمگیری برای طراحی سایت شده است.

این موفقیت برای شبکه های اجتماعی اتفاقی نبوده است و مهم ترین نکته ای که در اینگونه وب سایت ها باید رعایت شود توجه کردن به نکاتی می باشد که در طراحی سایت موردتوجه می باشد.

اهداف وب سایت های اجتماعی

اکثر ما اطلاع داریم که اکثر کاربران اینترنت، روزی چندین ساعت از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

  • بالا بودن سرعت بارگذاری
  • دارا بودن پنل مدیریتی قدرتمند
  • داشتن کدهای بهینه شده در شبکه های اجتماعی
  •  افزایش جایگاه در گوگل به دلیل سئوی قوی
  • اختصاصی کردن ظاهر
  • کدنویسی کردن پلاگین های اختصاصی

آشنایی با طراحی کردن سایت 

مهمترین گام در طراحی کردن سایت، بررسی کردن نیازها و درخواست هایی که کارفرما دارد و امکاناتی که مورد نیاز سایت می باشد. پس از این مرحله کارشناسان سایت کارنیل با استفاده از طراحی گرافیکی حرفه ای شروع به طراحی کردن وب سایت می کنند. پس از اینکه طرح اولیه توسط کارفرما تایید شد تیم طراحی سایت اقدام به یکپارچگی و بهترین رابط کاربری، اقدام به کدنویسی و طراحی قالب می کنند. از طرفی که قالب هرسایتی قسمت اصلی آن را تشکیل می دهد، استفاده کردن از آخرین تکنولوژی و استاندارهای دنیا می تواند تاثیر بسیاری در معرفی کردن برند شما  تاثیر داشته باشد. پس از اینکه فرآیند طراحی و پیاده سازی سایت، پس از تست کردن و بازنگری دسترسی های لازم را به کارفرما می دهند.

طراحی وب سایت- شبکه های مجازی

اهمیت طراحی سایت و شبکه های مجازی در معرفی کسب و کار

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و روی آوردن مردم به شبکه های اجتماعی و دستگاههای دیجیتالی به عنوان مثال موبایل، کامپیوترو غیره و نقشی که فضای وب و دیجیتال برای معرفی کردن برند های کسب وکارها دارند از اهمیت انکار ناپذیری برخوردار می باشد. طراحی وب سایت و شبکه های مجازی به شرکتها، موسسات و غیره کمک می کند که با صرف کردن هزینه بسیار کم خدمات، محصولات خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنند و همزمان باعث افزایش فروش می شودو عدم فعالیت در حوزه ی دیجیتال به معنای از دست دادن سهم قابل بسیاری  از بازار هدف می باشد.

نقش شبکه های اجتماعی در رتبه بندی سئو

در حالی که شبکه های اجتماعی به طور مستقیم نمی توانند بر رتبه بندی سئو تاثیر گذار باشند ولی می تواند بر عواملی تاثیر گذار باشد که بر رتبه بندی سئو موثر می باشند. شبکه های اجتماعی بر محتوا بسیار کمک می کند و افزایش محتوا یکی از مهم ترین روش های افزایش رتبه بندی سئوی شما می باشد.

هنگامی که شما ایجاد محتوا می کنید اطلاعات بسیار با ارزشی را دراختیار مخاطبان خود قرار می دهید.

 شبکه های اجتماعی و رتبه ی  SEO

شبکه های اجتماعی زیادی برای انتخاب کردن وجود دارد که ما در این مقاله دو تا از سایتهای مهم را معرفی می کنیم:

فیس بوک

فیس بوک از بهترین سایت هایی می باشد که برای اشتراک گذاری محتوا می باشد. این شبکه های اجتماعی با ارسال کردن و با اشتراک گذاری مطالب را برای دنبال کنندگان شما بسیار آسان تر می کند. فیس بوک این امکان را به شما می دهد که لینکهایی را با وبلاگ ها و فیلم ها و اینفوگرافیک ها به اشتراک می گذارد.

توییتر

توییتر یک سایت بسیار خوب رسانه اجتماعی برای به اشتراک گذاری محتوا می باشد. شما می توانید عکس، فیلم، لینک های خود را برای دنبال کنندگان به اشتراک بگذارید. صفحات توییتر به مانند فیس بوک قابل پیمایش نمی باشند، ولی یک ویژگی منحصربه فردی دارند که استفاده از هشتگ در توییتر بسیار رایج می باشد. این درحالی است که شما می توانید از آنها در فیس بوک استفاده کنید اما بیشتر در توییتر و اینستاگرام مورد استفاده قرار می دهند. هشتگ به کلمات کلیدی محتوای شما اشاره دارد. اگر کاربران کلمات کلیدی شما را جستجو کنند، هشتگ شما را می توانند پیدا کنند این یک روش بسیار عالی برای کمک کردن به شما برای معرفی برند و بازدیدهای سایت شما می باشد.

یوتیوب

یوتیوب  همانند شبکه های اجتماعی از محبوبیت قابل توجهی برخوردار شده است. محتوای ویدئو برای مخاطبان شما با ارزش تر می باشد. مخاطبان شما برای اینکه اطلاعاتی که برایشان بسیار ارزشمند است فیلم ها را تماشا می کنند. فیلم ها ابزاری بسیار خوبی برای تقویت کردن ترافیک ارگانیک می باشد.

شرکت طراحی سایت کارنیل وب

شرکت کارنیل وب، متشکل از تیمی متخصص درزمینه ی  خدمات طراحی سایت،پشتیبانی سایت، سئوسایت، طراحی اپلیکیشن موبایل، تولید محتوا، طراحی گرافیک، تبلیغات محیطی و غیره می باشد و با ارائه دادن نمونه کارهای موفق دراین حوزه آماده ارائه دادن خدمات حرفه ای درزمینه ی طراحی تخصصی وب سایت در سراسر کشور می باشد.

 

مقالات آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.