قوانین بازطراحی وبسایت

آشنایی با قوانین بازطراحی وبسایت

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

بازطراحی وب سایت از خدماتی است که شرکت های طراحی سایت ارائه می دهند. اگر می خواهید با قوانین بازطراحی وبسایت بیشتر آشنا شوید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

وب سایت شما ابزاری است که برای معرفی برند شما، به مشتریان و مخاطبانی که همراه شما هستند، استفاده می شود. در دنیای مجازی و آنلاین امروز، سایت شما باید در گذر زمان کامل تر شود و براساس سرویس ها و خدماتی که ارائه می دهید بروزرسانی گردد.
بروزرسانی، معرفی سایت به دیگران و استفاده از ترفندهای تبلیغاتی از عوامل مهمی است که بعد از طراحی سایت و منتشرکردن آن انجام می شود. به همین دلیل پس از یک دوره زمانی خاص، باز طراحی وبسایت مطابق با نیاز روز باید انجام گیرد.

قوانین بازطراحی وبسایت - سئو سایت

اهمیت باز طراحی وب سایت

بعضی از کسب و کارهای اینترنتی که دارای سایت هستند، ممکن است بعد از مدتی نرخ مشتری هایشان کاهش پیدا کند. به همین ترتیب، با شناخت دقیق مشتریان خود، باید هویت جدید و جذابی برای سایت خود ایجاد کنند. به همین دلیل، برای پیشرفت کسب و کار خود می بایست، اقدام به باز طراحی سایت کنند.

باز طراحی وبسایت درواقع تغییر ظاهر، دکور، رنگ و سایر موارد دیگر است. البته قابل ذکر است که تمام امور مربوط به چیدمان و قالب سایت در زمان طراحی باید انجام گیرد. به عنوان مثال، اگر سایت خود را مانند یک خانه در نظر بگیرید، بازطراحی مثل تغییر دکوراسیون می باشد. در این حالت، با استفاده از بعضی ابزارها و وسایل، به محیط فعلی خود جلوه ای متفاوت دهید.

با تغییر دکوراسیون و ظاهر وبسایت، چشم بازدید کننده یا مشتری نمای جدیدی از سایت را مشاهده می کند. گاهی اوقات بازطراحی سایت می تواند برای پیشرفت کسب و کارتان بسیار مفید باشد.

تبلیغات صحیح برای کسانی که به پیشرفت کارشان فکر می کنند، بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل سراغ طراحی سایت های حرفه ای می روند. مقاله تکنیک های طراحی سایت برای تبلیغات به شما در این زمینه کمک می کند.

دلایل اقدام به بازطراحی سایت

بازطراحی سایت کار ساده ای نیست، بلکه زمانی که اقدام به بازطراحی می کنید، باید عواملی مانند سئو سایت، هویت برند و نیاز کاربر را در نظر بگیرید. بنابراین، قبل از این کار، حتما دلایل متقاعد کننده ای برای خود داشته باشید.

عدم انتقال هویت و برند شما به کاربر

اگر سایت شما در حال حاضر در انتقال اهداف و ارزش های شما به کاربر مشکل دارد، حتما نیاز به بازطراحی وبسایت خواهید داشت. با ایجاد تغییر در ظاهر وبسایت، ممکن است نرخ تبدیل مشتری چندین برابر افزایش یابد. زیرا لوگو، رنگ آمیزی و طراحی ظاهری سایت گویای شخصیت واقعی هویت برند است.

سردرگم شدن کاربران در سایت شما

در زمان طراحی سایت و ویرایش بخش های مختلف آن، بهتر است خودتان را بجای کاربر قرار دهید. با این کار، می توانید بفهمید که برای استفاده راحت تر از سایت به چه چیزهایی نیاز دارید.

دسترسی به بخش های مختلف وبسایت مانند دسته بندی مناسب صفحات، سادگی و شفافیت، از عواملی هستند که در تجربه کاربری سایت شما موثر خواهند بود. به طور کلی در هنگام طراحی یا بازطراحی وبسایت باید رضایت کاربر خود را در بالاترین اولویت خود قرار دهید.

عدم استفاده از استانداردهای روز طراحی سایت

با توجه به توسعه تکنولوژی و بروز شدن روش های طراحی سایت، ممکن است سایتی که دو سال قبل طراحی کرده اید، امروزه مورد پسند کاربران قرار نگیرد.

همیشه سعی کنید در طراحی قالب صفحات و نحوه نمایش عکس ها، روش های خاص و منحصربه فردی را استفاده کنید. هم چنین، افزونه ها و پلتفرم های قدیمی را نیز بروزرسانی کنید، و طبق سلیقه مشتریان عمل کنید.

قوانین بازطراحی وبسایت - طراحی سایت

عدم نمایش درست در گوشی های هوشمند

امروزه اکثر کاربران از طریق گوشی های هوشمند و تبلت وارد سایت های آموزشی یا تبلیغاتی می شوند. اگر سایت شما در قالب گوشی به درستی نمایش داده نشود، کاربر صفحه را ترک خواهد کرد. به همین دلیل طراحی سایت ریسپانسیو اهمیت زیادی پیدا کرد. این بدان معناست که یک وبسایت بتواند در صفحات گوناگون قابل نمایش باشد.

پایین بودن نرخ تبدیل مشتری سایت

هدف از ایجاد سایت، آشنا کردن مردم با محصولات شما و پیدا کردن مشتری های جدید و در نتیجه سود بیشتر می باشد. زمانی که اهداف خود را تعیین کردید، اقدام به طراحی سایت کنید.

منظور از نرخ تبدیل مشتری این است که وقتی کاربری از وب سایت شما بازدید می کند، در صورت مشاهده محصولات ممکن است به عنوان مشتری اقدام به سفارش و یا خرید کند. بنابراین، اگر سایت شما در تبدیل بازدیدکننده به مشتری عملکرد خوبی ندارد، بهتر است سراغ باز طراحی سایت بروید.

بررسی مشکلات طراحی سایت

در صورت بروز هر کدام از مشکلاتی که در بالا ذکر شد، می بایست اقدام به بازطراحی سایت خود کنید. اگر سایت شما بعد از مدتی کاربران زیادی جلب نمی کند یا در تبدیل آنها به مشتری با مشکل مواجه می شود، حتما نیاز به باز طراحی خواهید داشت.

قبل از اقدام به باز طراحی حتما سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • آیا تصاویر استفاده شده در سایت شما از کیفیت پایینی برخوردار است؟
  • آیا فونت نوشته های شما برای کاربران مناسب نیست؟
  • سایت شما از پیچیدگی بالایی برخوردار است؟

تمام نکات مثبت و منفی را مشخص کنید و با استفاده از ابزارهای تحلیلی مشکلات سایت را بررسی کنید. استفاده از ابزارهایی مانند google analytics و google search می تواند برای شناسایی رفتار کاربران شما بسیار مفید باشد.

برنامه ریزی برای قوانین بازطراحی وبسایت

در این مرحله، مشکلات را الویت بندی کنید و آن هایی که بیشترین نتیجه را برای شما و کاربران شما دارند، حل کنید. به عنوان مثال، صفحه اصلی سایت شما، مهمترین بخش سایت است که کاربر را متوجه خود می کند. بخش های دیگری وجود دارد که می تواند تاثیر زیادی در طراحی سایت جدید شما داشته باشد.

طراحی لوگو، پلات رنگ و فونت در برند سازی سایت شما بسیار کمک می کند. در یک وب سایت خوب، بازدیدکننده باید بتواند به راحتی به صفحات مورد نظرش برسد. اگر سایت منوهای عمیق و پیچیده داشته باشد کاربران گیج و سردرگم می‌شوند. برای اینکه دسترسی کاربر را آسان کنید، می توانید صفحات اضافی را حذف کنید و نام منوها مطابق با کارکرد آن نامگذاری کنید.

برای تغییر صفحه اصلی نیز می توانید فونت نوشته ها و عکس های استفاده شده را تغییر دهید، تا جلوه بهتری به صفحه اصلی سایت بدهید.

قوانین بازطراحی وبسایت - کارنیل وب

تاثیر بازطراحی سایت در برندسازی

طبق مطالبی که در بالا بیان کردیم، اعمال بازطراحی وبسایت، برای پیشرفت کسب و کارها و بازدهی بالا بسیار مفید است. به صورت عموم، باز طراحی سایت در موارد ذیل می تواند موثر باشد.

برند سازی وبسایت : برند سازی از مسائل مهم در امور تجارت و کسب و کار می باشد. در صورتی که از روز اول هویت برند خود را تعیین نکنید، مجبور به تغییر دادن مسیر خواهید شد. باز طراحی سایت یکی از این تغییرها است.

واکنش گرایی: سیاست های جدید گوگل به گونه ای است که الویت را به تلفن همراه داده است. این بدین معناست که نحوه نمایش سایت شما در موبایل، بر رتبه بندی سایت تاثیر بیشتری دارد. چرا که اکثر کاربران برای انجام امور تجاری، آموزشی و غیره از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. علاوه بر قوانین گوگل، راضی نگه داشتن کاربران سایت باید در نظر گرفته شود.

همگام شدن با فناوری روز: تکنولوژی روز به روز در حال توسعه می باشد. کاربران اینترنت نیز همگام با توسعه به دنبال فناوری های نوین هستند. لازم است مطابق به نیازهای کاربران و فناوری های جدید پیش بروید.

افزایش نرخ تبدیل مشتری: برای سایت هایی که در راستای تبلیغات و فروش کار می کنند، افزایش نرخ تبدیل مشتری بسیار مهم است. به این معنی که بازدید کننده هدفی که شما دارید را انجام دهد.

بهبود رابط کاربری و تجربه کاربری: در صورت تغییر ظاهری سایت و حذف گزینه های اضافی دسترسی کاربر به بخش های مختلف سایت آسان خواهد بود. صفحه اصلی سایت مهم ترین بخش سایت است که توجه کاربران را به خود جلب می کند. این کار با استفاده از بازطراحی بهبود می یابد.

کارآیی و سرعت وبسایت: با انجام بازطراحی سایت و اعمال اصول سئو می توانید کارآیی و سرعت وبسایت را افزایش دهید.

خدمات طراحی و باز طراحی وبسایت آن توسط گروه حرفه ای کارنیل وب

گروه کارنیل وب با بهترین متخصص‌ها  تمام خدمات طراحی سایت، پشتیبانی سایت، سئو سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل، تولید محتوا، طراحی گرافیکی، تبلیغات محیطی، دیجیتال مارکتینگ، شبکه‌های اجتماعی و غیره را انجام می دهد.

اگر قصد طراحی یا بازطراحی وبسایت را دارید، می توانید تمام امور مربوطه را به گروه تخصصی کارنیل بسپارید.

شما برای تمامی خدمات مورد نیاز توسعه کسب و کار خود می توانید به ما اعتماد کنید و با ما همراه باشید.

مقالات آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.