نحوه افزایش فروش از سایت در سال 1401

نحوه افزایش فروش از سایت در سال 1401

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

با افزایش و پیشرفت تکنولوژی کم کم  بسیاری از مردم به سمت دنیای اینترنت و ایجاد کسب و کار اینترنتی کردند. از نگاه جهانی امروزه داشتن یک کسب و کار اینترنتی می تواند در پیشرفت و گسترش کار به شما کمک کند. در این مقاله درباره نحوه افزایش فروش از سایت در سال 1401 را برای شما شرح می دهیم. تا انتهای این مقاله با شرکت کارنیل وب همراه باشید.

تأثیر و عملکرد سایت جهت فروش

وب سایت باعث می شود تا مشتریان شما به راحتی امکان دسترسی به محصولات، مشاهده کالای جدید و غیره دسترسی داشته باشند. می توان گفت اینترنت برای بسیاری از مردم اولین جایی است که شما را مشاهده می کنند و اگر جایگاه سایت شما از سطح و رتبه خوبی برخوردار نباشد این اطمینان حاصل نمیشود.

مشتریان در صورت مطلوب بودن سایت به فضای کاربری ایجاد شده اهمیت زیادی خواهند داد. یک وب سایت برای مشتریان محدودیت زمانی و مکانی ایجاد نمیکند و اجازه می دهد در هر ساعت و در هر مکانی محصولات شما را مشاهده و در صورت تمایل آن محصول را خریداری کنند.

این را به یاد داشته باشید مغازه یا شرکت شما گنجایش هزاران محصول را ندارد و به همین دلیل با مشکل کمبود جا مواجه خواهید شد. وب سایت این امکن را به شما می دهد که به صورت نامحدود محصولات خود را نمایش دهید.

بیشتر بدانید: افزایش مشتریان و فروش اینترنتی سایت در سال 1401

بهبود و افزایش فروش اینترنتی

افزایش بازدید و فروش سایت یکی از اصلی ترین هدف های مدیران هر وب سایتی است که این هدف به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از عواملی که در بهبود و افزایش فروش سایت تأثیرگذار است شامل موارد زیر میباشد:

  • سرعت سایت
  • سازگاری وب سایت با مرورگرهای مختلف
  • ایجاد اعتماد و امنیت
  • کارایی وب سایت
  • بازاریابی محتوا
  • واکنش گرا بودن سایت

انتخاب کلمات کلیدی مناسب

برای انتخاب و برگزینی کلمات کلیدی سایت باید سوالات زیر را بررسی نمائید:

  1. تعداد جست و جوی کلمه مدنظر در ماه چه مقدار می باشد؟
  2. درصد CTR آن چند است؟
  3. میزان محبوبیت و ترند سایت چقدر است؟
  4. سختی رتبه گرفتن آن کلمه در سایت چه مقدار می باشد؟
  5. کسانی که از طریق این کلمه وارد سایت می شوند، مشتریان هدفمندی هستند؟

این مقاله برای شما مفید است: 5 نکته طراحی سایت حرفه ای

نحوه افزایش فروش از سایت در سال 1401

افزایش ترافیک سایت از طریق سئو

بعد از انتخاب کلمات کلیدی نوبت به سئو کردن آن کلمات می باشد تا بتوانید به رتبه اول سایت برسیم. این نکته در یاد داشته باشید باشید که اگر درست و دقیق به سئو سایت خود رسیدگی کنید گوگل هدفمند ترین مشتری ها را برای شما فراهم می سازد.

نوشتن محتوا و مقالات کاربردی

می توانید برای محتوای سایت خود از روش های زیر اقدام نمائید:

  • اطلاعات دقیق و دست اول برای کاربران فراهم کنید
  • جذاب بنویسید و به سوالات و نظرات کاربران خود پاسخ دهید.
  • محتوا را طوری تولید کنید که مشتری را به سمت محصول سوق دهد.
  • از نوشتن جملات و محتوای تکراری در سایت به شدت خودداری کنید.
  • از کش دادن و طولانی کردن محتوا خودداری کنید زیرا این امر باعث می شود کاربر سایت شما را نصفه رها کند.
  • متن تبلیغاتی در سایت خود را به حداقل برسانید.

استفاده از فضای مجازی برای افزایش فروش سایت

یکی دیگر از روش های افزایش بازدید و فروش سایت، تبلیغات در دنیای مجازی می باشد. شما می توانید خدمات و محصولات خود را با طراحی یک تیزر کوتاه و مفید در اینستاگرام، تلگرام و دیگر مکان ها منتشر کنید. این امر باعث دیده شدن سایت در بین عموم و افزایش ترافیک سایت و همچنین باعث فروش سایت می شود.

در نظر گرفتن سیستم خرید آسان

طبق آمارهای اعلام شده توسط آمازون، تقریبا ۶۰% از خرید های اینترنتی بدون تکمیل فرایند خرید رها می شوند. بررسی رفتار کاربران و مشتریان در بستر اینترنت نشان داده است که این افراد در خرید محصول بسیار بی حوصله و عجول عمل می‌ کنند و اگر روند خرید آنها دشوار و پیچیده شود ترجیح می دهند که خرید خود را به صورت نیمه کاره رها کنند.

این آمارها نشان می دهد که هر چه سیستم فروش یک فروشگاه اینترنتی یا یک وب سایت برای کاربران راحت تر و ساده تر باشد آمار فروش بالاتری هم خواهید داشت. به همین دلیل توصیه به صاحب کسب و کار های اینترنتی این است که روند فروش محصول خود را بسیار ساده انتخاب کنید و از گرفتن اطلاعات غیرضروری و پیچیده کردن روند فروش خودداری نمائید.

افزایش فروش و مشتریان سایت خود را به کارنیل وب بسپارید

شما می توانید برای تمامی راهکارها.و اقدامات لازم با شرکت کارنیل.وب تماس بگیرید و این امور را به متخصصین.این شرکت بسپارید.

کارنیل وب در زمینه های.طراحی سایت، سئو سایت، تولید.محتوا متنی و تصویری، طراحی.لوگو و بنر، ساخت تیزر و … آماده.خدمت رسانی به تمامی مشتریان عزیز می باشد. برای ارتباط با.کارنیل وب به صفحه تماس با ما مراجعه نمائید و از خدمات این شرکت به صورت اختصاصی با کمترین تعرفه بهره مند شوید.

مقالات آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.