نکات مهم در طراحی صفحه درباره ما در سال 1401

نکات مهم در طراحی صفحه درباره ما در سال 1401

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

یکی از مهم ترین بخش هایی در طراحی سایت باید توجه کنید طراحی صفحه درباره ما می باشد. در این مقاله قصد داریم درباره نکات مهم در طراحی صفحه درباره ما صحبت کنیم. تا انتهای این مقاله با شرکت طراحی سایت کارنیل وب همراه باشید.

از نظر بسیاری از شرکت های طراحی سایت صفحه درباره ما اهمیت خاصی ندارد. اما در نظر داشته باشید که صفحه درباره ما به عنوان شناسنامه سایت در نظر گرفته می شود. اگر کاربر قصد خرید و یا دریافت خدمات از سایت شما باشد شک نکنید که به صفحه درباره ما سایت شما سر خواهد زد.

کاربران از این صفحه برای آشنایی بیشتر شما استفاده می کنند. حتی اگر کاربران به منظور آشنایی بیشتر به صفحه درباره ما سایت مراجعه نکنند، بازهم نگاه آنها به این صفحه می تواند تأثیر قابل قبولی داشته باشد.

با ما همراه باشید تا نکات بیشتر درباره صفحه درباره ما را برای شما توضیح دهیم.

مقالات بیشتر: css چیست و چه کاربردی دارد

اهمیت صفحه درباره ما

کاربران زیادی به دلیل های مختلفی به سایت شما وارد می شوند و هدف شما شناسایی و نیاز و هدف آن ها است. کاربران معمولا به دنبال سایت هایی هستند که معتبر باشند و دارای نماد اعتماد الکترونیک و آدرس باشد.

حتی شما برای خرید از سایت چندین بار آدرس و درباره ما سایت را مشاهده می کنید. مخصوصا زمانی که برای اولین بار قصد خرید از سایت مورد نظر را داشته باشید.

صفحه درباره ما حتی از نظر سئو و رتبه بندی به عنوان یکی از صفحات بسیار مهم شناخته شده است. در واقع گوگل این صفحه را با دقت بسیار زیادی بررسی می کند.

اگرچه ریجسترهای انسانی تأثیر مستقیمی بر نتایج جست و جو ندارند، اما ارزیابی آن ها برای اموزش الگوریتم برای رتبه بندی بهتر صفحات استفاده می شود.

از طرفی گوگل از اطلاعاتی استفاده می کند که شما در صفحه درباره ما خود قرار می دهد. گوگل از اطلاعات تجارت شما برای ارزیابی سایت در پایگاه دانش یا همان knowledge graph استفاده می کند. بنابراین بهتر است تا آنجا که می توانید جزپیات کسب و کار خود را به خوبی در سایت درج دهید.

به شما پیشنهاد مقاله ی ترفندهای جلوگیری از هک وبسایت در سال 1401 را مطالعه کنید.

نحوه طراحی صفحه درباره ما حرفه ای

برای نگارش محتوای صفحه درباره ما سایت خود می توانید به ترتیب عناوین زیر را مطالعه نمائید و از این نکات برای بروزرسانی صفحه سایت خود استفاده نمائید.

مقالات بیشتر: معایب طراحی سایت با وردپرس در سال 1401

نکات مهم در طراحی صفحه درباره ما در سال 1401

مقدمه و شروع مطلب حرفه ای و جذاب

شما براحتی می توانید با هر لحن و گویشی محتوای این صفحه را بنویسید و درون سایت قرار دهید. صفحه درباره ما سایت خود را مانند یک کارت ویزیت در نظر بگیرید.

زمانی که مردم به صفحه درباره ما سایت شما مراجعه می کنند مایل هستند درباره سایت شما اطلاعاتی را کسب کنند. صفحه درباره ما باید برای کاربر جذاب و به یاد ماندنی باشد و با یک نگاه در ذهن کاربر قرار بگیرد.

استفاده از یک نوشتار بزرگ با کلمات زیبا ترفند بسیار جالبی است که می تواند کاربر را مجذوب سایت کند. در این نوشتار می توانید اهداف و نوع خدمات خود را به صورت ویژه بیان کنید.

همچنین می توانید فیلم کوتاهی مانند یک انیمیشن از کسب و کار خود در صفحه درباره ما قرار دهید که می توانید نسبت به ساخت تیزر تبلیغاتی با تیم حرفه ای شرکت طراحی سایت کارنیل وب در ارتباط باشید.

کسب و کار خود را به هلدینگ های معتبر ارتباط دهید

هرچه در سئو گفته می شود که از لینک های خارجی به سایت های مختلف به صورت فالو استفاده نکنید، اما استفاده از لینک خارجی به صورت نوفالو هیچ مشکلی برای سایت شما ایجاد نمی کند.

علاوه بر این گوگل کمک می کند تا جایگاه شما را در پایگاه دانش خود تثبیت کند. برای مثال بیشتر می توانید به صفحات زیر لینک دهید:

  • وبلاگ شخصی
  • برندهایی که با آنها همکاری داشته اید.
  • موارد کلیدی و مهم کسب و کار
  • صفحات شخصب مدیران شرکت
  • همایش هایی که در ان شرکت کرده اید.

پیشنهاد میکنیم مطلب طراحی سایت لوازم پزشکی در سال 1401 را هم مطالعه کنید.

CTA چیست

بیشتر صفحاتی که شما با آنها روبرو می شود با یک مسئله کاملا مشابه روبرو هستند و این موضوع این می باشد که معلوم نیست کاربران پس از بازدید از آن چه کاری انجام دهند.

طراحی صفحه، تولید محتوا و همچنین call to action صفحه در نقشه سفر مشتری بسیار مهم هستند و نقش دارند. بسته به ماهیت تجارت خود، یک CTA جذاب در صفحه درباره ما قرار دهید.

دکمه CTA شامل موارد زیر می باشد:

  1. بازدید از صفحه خرید
  2. تماس با ما
  3. بررسی محصولات
  4. رزومه مدیران

نکات مهم در طراحی صفحه درباره ما در سال 1401

استفاده از تصاویر شرکت

برای بیان بهتر شغل و نوع خدمات می توانید از شرکت و محل کار خود تصاویری در صحفه درباره ما منتشر کنید. ارائه عکس از محیط کار، همایش و نمایشگاه هایی که در آن حضور داشته اید و یا حتی عکس مدیران و کارمندان شرکت در صفحه درباره ما می تواند تأثیر بسیار زیادی بر ایجاد تعامل بین شما و کاربر باشد.

البته استفاده از تصاویر بستگی مستقیم به هدف کسب و کار شما دارد. به عنوان مثال برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی تصاویر از یک محیط کاری در بخش صفحه با ما می تواند برای کاربران جذاب باشد و کاربر اعتماد بهتری به شما بکند. این نکته را در نظر بگیرید که کیفیت تصویر و رعات تکنیک های حرفه ای عکاسی نقش مهمی در برقراری ارتباط با مخاطب خواهد داشت.

مقالات بیشتر: مزایای طراحی سایت با وردپرس در سال 1401

آیا صفحه درباره ما در سئو تأثیرگذار است

در بالا به این نکته اشاره کردیم که از نظر گوگل این صفحه یک صفحه بسیار مهم به شمار می رود. در نظر داشته باشد که وجود صفحه درباره ما در طراحی سایت به منظور افزایش اعتبار برای کاربران شما است چراکه معمولا سایت های اسپم و کم محتوا از این صفحات در سایت خود ندارند.

طراحی صفحه درباره ما با شرکت طراحی سایت کارنیل وب

شرکت طراحی وب کارنیل وب یک دهه سابقه درخشان در زمینه تولید انواع سایت (فروشگاهی، شرکتی، خبر، خدماتی و …) در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

این شرکت از متخصصین کاملا حرفه و خبره جهت.پشتیبانی فنی ( سئو )، تولید محتوا صوتی و تصویری و متنی، انمیشن و تیزر، لوگو و بنر، تولید انواع پادکست و … استفاده می کند.

شرکت کارنیل وب با در نظر داشت رضایت مشتریان در تلاش می باشد که با ارائه بهترین کیفیت از خدمات خود رضایت صد در صد مشتریان را جلب نماید. همچنین این شرکت نسبت به دیگر شرکت ها کمترین تعرفه طراحی سایت را با شرایط نقد و اقساط از شما عزیزان دریافت می کند.

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی طراحی، بهبود و افزایش امنیت سایت دارید، متخصصین و کارشناسان کارنیل وب آماده مشاوره به تمامی شما عزیزان می باشد.

مقالات آموزشی

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • خانم عزیزی
    آوریل 26, 2022 4:13 ب.ظ

    سلام ، تشکر از خدماتی که ارائه میدید. قیمت طراحی سایت شرکتی ، بسیار مناسب تر از شرکت های دیگر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.