چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟

چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟

چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟ اکثراً افرادی که سایت دارند به دنبال این هستند که همیشه در خط اول گوگل باشند و اگر به این شکل نباشد مدام ابراز ناراحتی و نگرانی می کنند.

اما تا حالا به این فکر کردید که چرا رسیدن به صفحات اول گوگل آنقدر اهمیت دارد؟ چرا رعایت نکات سئو باعث می شود تا سایت شما از همه نظر ارتقاء پیدا کند و گوگل به سایت شما اهمیت ویژه ای دهد؟

میلیون ها کاربرد در ایران و سایر نقاط جهان هستند که توسط موتور جستجوگر گوگل در حال پیدا کردن مقاله و محصول مورد نظرشان هستند و کمتر کسی پیدا می شود که از دیگر موتورهای جستجوگر استفاده کند در این صورت اکثراً می خواهند در این موتور جستجوگر پر طرفدار همیشه خط اول باشند، این مورد می تواند یکی از دلایل شما برای تصاحب این رتبه باشد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله اصول سئو در تولید محتوا پیشنهاد می شود.

چگونه می توان به صفحه اول گوگل رسید؟

اگر به مستند علاقه مند باشید حتما می بینید که وقتی شیر می خواهد آهویی را شکار کند باید سریع تر بدود تا بتواند او را شکار نماید.

برای کسب رتبه  اول برای سایتی که جدید است. غیرممکن به نظر می رسد و پس از اینکه رتبه اول را به دست آوردید. آن موقع می توانید مشتریان زیادی بع دست آورید.

بنابراین می توانید مانند همان شیر که مثال زدیم، برای اینکه رتبه  اول باشید، باید سرعتتان را زیاد کنید تا بتوانید رتبه اول را به دست آورید.

از عواملی که باعث می شود میزان کاربران بیشتری به سایت شما مراجعه کنند عنوان سئو و توضیحاتی که برای وب سایت قرار می دهید توجهشان را جلب می کند. طراحی سایت با ظاهری مدرن و حرفه ای هم تاثیر فوق العاده ای بر جذب آنها می گذارد.

همچنین ممکن است شما با قرار دادن توضیحات مناسب با اینکه مثلا در رتبه  سوم قرار دارید، آمار بازدیدتان از سایتی که رتبه دوم است. بسیار زیادتر باشد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله 5 نکته طراحی سایت حرفه ای پیشنهاد می شود.

صفحه ای که در نتایج جستجو به نمایش در می آید توضیح و عنوان جذابی داشته باشد. باعث می شود نرخ کلیک آن و در نتیجه رتبه اش در گوگل افزایش پیدا کند.

چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟ - سئو وبسایت

چگونه می توانیم در صفحه اول گوگل بمانیم؟

بعد از اینکه در صفحه اول گوگل ماندید. برای اینکه بتوانید در صفحه اول آن را نگه دارید سخت تر از رساندن آن به صفحه اول گوگل است؛ زیرا باید روی آن کار کنید تا در همان جایگاه بماند.

برای اینکه بتوانید آن را در همان جایگاه نگه دارید، شرطش انجام فعالیت های مهم در ادامه است:

– حتما به طور منظم نسبت به تولید محتوا با اطلاعات به روز برای وب سایت خود اقدام کنید.

– نسبت به بررسی جایگاه مطالب اطلاع پیدا کنید و میزان کلیک بر روی آن را با ایجاد نمودار میانگین بسنجید. اگر تعداد کلیک ها پایین بود حتما نسبت به بازبینی مطالب و تغییر محتوای آن اقدام کنید.

– لینک سازی در مطلب را فراموش نکنید؛ چراکه خزنده های گوگل مطلب شما را بررسی می کند و با قراردادن لینک های داخلی و خارجی می توانند به کامل بودن مطلب شما از نظر سئو  پی ببرند.

البته لازم نیست مزرعه ای از لینک برای مطلب تان درست کنید؛ چراکه این کار هم به ضرر سایتتان تمام می شود. بنابراین بهتر است این کار را به خوبی و بدون ایجاد تکراری انجام دهید.

– محتوای خود را در شبکه های اجتماعی پر مخاطب مثل اینستاگرام، تلگرام، توییتر، فیس بوک به اشتراک بگذارید.

– نظرات کاربران را حتما راجع به مطلب خود بپرسید و پاسخ آن را تا جایی که می توانید درست و دقیق پاسخ دهید.

بعد از اینکه جایگاه اول را در صفحه اول گوگل به دست آوردید رقابت شما تازه شروع می شود. پس باید تلاش کنید جایگاه را ارتقا داده و از همه مهم تر نسبت به حفظ آن تلاش کنید.

تا اینجا توضیح داده شد که چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟ و این را هم متوجه شدیم صفحه اول بودن در گوگل چه مزایایی می تواند برای کسب و کارمان به همراه داشته باشد.

پس برای دستیابی به سئو برتر و حرفه ای لازم است تا با تیم حرفه ای در ارتباط باشید. کارنیل وب با داشتن تیم متخصص برای طراحی سایت، تولید محتوا و سئو بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کند.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله 4 مزیت طراحی سایت پیشنهاد می شود.

چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟ - سئو سایت

تغییرات در الگوریتم های سئو گوگل چه تاثیری بر سایت ها می گذارد؟

با توجه به اینکه ممکن است گوگل الگوریتم های جدیدی را عرضه کند. نسبت به آن الگوریتم ها دوباره به بازبینی سایت ها و محتوا بپردازد، بهتر است با توجه به آن الگوریتم ها مقالات و صفحات سایت خود را بازبینی کنید.

هر تغییری که شما در صفحات و نوشته های قدیمی می دهید. می تواند درصد زیادی به قرار گرفتن شما در رتبه های اول گوگل کند و موجب افزایش یا کاهش بازدید کننده های سایت شما شود.

هرچه زودتر دست به کار شوید و محتوا و برگه های قدیمی تان را با در نظر گرفتن الگوریتم های جدید تغییر دهید. باعث می شود تا راحت تر در نتایج گوگل آن هم رتبه های اول قرار گیرید.

سئو فنی و تخصصی را قطعاً شرکت های فوق حرفه ای می توانند بر روی سایت شما اعمال کنند؛ زیرا با دانستن الگوریتم ها راحت تر نسبت به تغییر آن اقدام می کنند.

البته با ارائه الگوریتم های جدید راجع به سئو سایت ممکن است سایت شما افت رتبه داشته باشد؛ اما بعد از مدتی و ایجاد تغییرات سایت شما به جایگاه قبلیش باز می گردد. پس نگرانی در این زمینه نداشته باشید.

برای مثال در زمان های قدیم تولید محتوا با تعداد کلمات 300 تا انجام می شد. اگر هم کپی بود، هیچ مشکلی پیش نمی آید. اما امروز حداقل میزان تعداد کلمات تولید محتوا باید 1200 کلمه یا حتی بیشتر باشد. آن هم مطلبی که برای مخاطب مفید باشد و بتواند از مطالب به خوبی استفاده کند.

مطلب سئو کلاه سفید، سیاه و خاکستری چیست؟ را از دست ندهید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟ - هزینه سئو سایت

کارنیل وب جایگاه سایت شما را در خط اول گوگل حفظ خواهد کرد!

تا به اینجا متوجه شدید که چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟ و اینکه متوجه شدید امروزه چقدر گوگل به رابط کاربری سایت شما به همراه سئو پیشرفته سایتتان اهمیت می دهد، بنابراین باید نسبت به انجام آن اقدام کرده و خدماتی در این زمینه از شرکت حرفه ای کارنیل وب دریافت کنید.

کارنیل وب به عنوان بزرگ ترین و بهترین شرکت طراحی سایت برای شما بهترین ها را ارائه می دهد و می تواند جایگاه سایت شما را در رتبه های اول حفظ کند.

همچنین کارنیل وب در زمینه های دیگری از جمله تبلیغات، تیزرسازی سابقه ای درخشانی دارد که منجر به جذب مشتریان و از همه مهم تر جلب رضایت آنها شده است.

برای کارنیل وب مهم ترین گزینه رضایت شما مشتریان است. رضایت شما با ارائه بهترین کار و خدمات از سوی ما به دست می آید.

با اطمینان کامل هر نوع خدمات تبلیغاتی در دنیای گسترده مجازی که خواستید را می توانید از مجموعه کارنیل وب درخواست کنید. برای تماس با ما و بهره مند شدن از خدمات فوق حرفه ای کافی است روی لینک زیر کلیک کنید.

مقالات آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.