کارنیل وب

اپلیکیشن وب‌سایت

با ساخت اپلکیشن برای وب سایت خود می توانید از بهترین و کم‌ هزینه‌ ترین روش‌ برای افزایش ترافیک وب‌ سایت‌ خود بهره مند شوید. به این صورت که شما می‌ توانید سایت خود را به‌ صورت یک نرم‌ افزار بر روی انواع گوشی‌ هایی با سیستم‌ عامل اندروید و IOS نصب کنید.

با ساخت اپلیکیشن وب سایت با تایپ در مرورگرها خداحافظی کنید و به کاربران خود بیشتر اهمیت دهید. این کار باعث افزایش نرخ بازگشت کاربران به سایت شما می‌ شود. همچنین  برای رتبه و جایگاه شما در گوگل مفید است.

توجه داشته باشید که در این روش شما اگر طراحی وب‌ سایت خود را ارتقا یا تغییراتی دهید، هیچ نیازی به انجام این تغییرات در اپلیکیشن نخواهد بود. این مزیت در هزینه‌ های نگهداری اپلیکیشن بیسار صرفه‌ جویی می‌ کند. همچنین باید بدانید که شما اگر قابلیتی به سایت خود اضافه کنید، نیاز به دانلود و نصب هیچ آپدیتی از سوی کاربر ندارید. به دلیل وجود یک سیستم کاملاً آنلاین تمامی تغییرات به‌ صورت آنلاین و خودکار به اپلیکیشن شما اضافه می‌ شود.

اگر شما سایتی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارید با هزینه ناچیزی می‌ توانید برای وب‌ سایت خود یک اپلیکیشن داشته باشید. با این کار شما می‌ توانید از تمام قابلیت‌ های وب‌ سایت خود بهره ببرید. همچنین شما می‌ توانید از تمامی قابلیت‌ های سایت خود در قالب یک اپلیکیشن استفاده کنید. سپس از فضای مدیریتی سایت خود در تلفن هوشمند خود بهره ببرید تا خیلی سریع‌ تر به کارهای مدیریتی خود برسید.

ساخت اپلیکیشن - طراحی سایت - کارنیل وب
ساخت اپلیکیشن - طراحی سایت ارزان

ساخت اپلیکیشن در کارنیل وب

کارنیل وب با استفاده از متخصصان وب و استفاده از بهترین و مجرب‌ ترین افراد متخصص در این حوزه، می‌ تواند به شما در طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن مورد نظرتان کمک کند. تیم کارنیل وب با استفاده از به‌ روزترین و مناسب‌ ترین ابزارها، می‌ تواند با کیفیت‌ ترین اپلیکیشن وب‌سایت را برای شما طراحی کند.

برای ثبت سفارش یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران کارنیل وب تماس حاصل فرمایید. همچنین شما می‌ توانید در هر مرحله با استفاده از گزینه مشاوره رایگان، به کارشناسان شرکت طراحی سایت کارنیل وب متصل شوید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

مطالب مفید

اپلیکیشن وب‌سایت چیست؟

اپلیکیشن وب‌سایت یا برنامه‌ موبایل، نرم‌ افزاری است که برای تلفن همراه یا تبلت‌ طراحی می شود. این برنامه‌ می‌ تواند به شکل دانلودی روی دستگاه‌ ها نصب شود و از طریق آیکون‌ های مختلف در صفحهٔ اصلی دستگاه قابل دسترسی باشد. همچنین اپلیکیشن‌ می‌ تواند برای انجام وظایف مختلف مانند مکالمه، ارسال پیام، مدیریت ایمیل، بازی کردن، خرید آنلاین، وب‌ گردی و اجرای برنامه‌ های تفریحی مورد استفاده قرار گیرد.

لازم به ذکر است که با ساخت اپلیکیشن برای وب سایت کاربران راحت تر و سریع تر می‌ توانند به اطلاعات، خدمات و محصولات دسترسی داشته باشند.

مزایای اپلیکیشن وب‌سایت

ساخت یک اپلیکیشن برای وب سایت می‌ تواند به صاحبان کسب و کارها مزایا و فواید زیر را ارائه دهد که عبارت است از:

دسترسی آسان تر: با داشتن یک اپلیکیشن، کاربران به سرعت و آسانی به وب سایت شما دسترسی خواهند داشت. آنها نیازی به تایپ آدرس وب سایت در مرورگر نخواهند داشت و تنها کافی است اپلیکیشن را باز کنند.

تجربه کاربری بهتر: اپلیکیشن‌ ها می‌ توانند تجربه کاربری بهتری را نسبت به مرورگرها ارائه دهند. با طراحی وب سایت بهینه شده برای موبایل و استفاده از ویژگی‌ های دستگاه‌ های موبایل، کاربران از سرعت بیشتری و تعامل راحت‌ تری برخوردار خواهند شد.

اطلاع‌ رسانی بهتر: با داشتن یک اپلیکیشن، می‌ توانید از طریق اطلاعیه‌ ها و اعلان‌ ها به کاربران خود اطلاع‌ رسانی کنید. همچنین این امکان را به شما می‌ دهد تا اخبار، تخفیف‌ ها، به‌ روزرسانی‌ ها و سایر اطلاعات مهم را به کاربران خود منتقل کنید.

افزایش وفاداری کاربران: با داشتن یک اپلیکیشن، می‌ توانید ارتباط بیشتری با کاربران خود برقرار کرده و از آنها بازخورد دریافت کنید. این ارتباط نزدیک‌ و شخصی‌  وفاداری کاربران را افزایش می دهد.

رقابتی بودن: در دنیای رقابتی امروزی، داشتن یک اپلیکیشن برای وب سایت می‌ تواند تفاوتی رقابتی مهم ایجاد کند. همچنین موجب می شود که در دنیای تجارت از رقبای خود پیشی بگیرید و کمک می کند تا به شکوفایی بیشتری دست یابید.

به طور کلی می توان بیان کرد که ساخت یک اپلیکیشن برای وب سایت می‌ تواند تجربه کاربری بهتری را به کاربران ارائه دهد، به این صورت که ارتباط شما با آنها را بهبود می بخشد و باعث افزایش موفقیت و رشد کسب و کار خواهد شد.

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلااام ساخت اپلیکیشن دلخواه چقدر زمان بر هستش ؟ و هزینه اش چقدر میشه ؟

  • سلام حجم گذاشتن اطلاعات در اپلیکیشن نامحدوده یا بر هزینه اون تاثیر میزاره ؟

  • سلام
    حجم اطلاعات با توجه به میزان حجم هاستی که خریداری کردید محدود است و جهت افزایش میتونید اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

لیست خدمات کارنیل وب