نمونه کار تولید محتوا

نمونه کار تولید محتوا در زمینه های مختلف در رتبه برتر گوگل قرار دارد که توسط تیم کارنیل وب جمع آوری شده و می توانید در ادامه آنها را مشاهده کنید.

فیلتر براساس دسته بندی
Reset

برای خرید بک لینک های مقالات با رتبه سئو برتر کلیک کنید!

چگونه محتوای خوب و با کیفیت تولید کنید؟

در مورد انتخاب یک محتوا باید ابتدأ به خوبی تحقیق کنید و بکوشید از موضوعاتی که بیشتر توسط کاربران گوگل سرچ شده است، استفاده کنید. برای مثال زمانی که در جستجو بیشتر درباره مدل جدید یک گوشی صحبت شده است، دیگر نباید درباره مدل قدیمی تر آن صحبت کنید.

همیشه سعی کنید به جای تولید محتوای روزانه، محتواهای موجود در سایت را بروزرسانی کنید. حتی اگر هنگام تحقیق متوجه شدید آنچه شما به آن رسیده اید با آنچه در سایر وب سایت ها می باشد، متفاوت است. نگران نباشید و آن را بروزرسانی و منتشر کنید. چون اگر شما همان مطلب را انتشار دهید، دیگر موتورهای جستجو گوگل دلیلی ندارند که مطلب شما را به کاربران نمایش دهد.

برای تولید محتوای با کیفیت پیشنهاد می شود از اشکال و عکس های گرافیکی برای تصاویر سایت خود استفاده کنید. همچنین بکوشید در محتوای خود از آمار، تصاویر، صداها، ویدئوها و… استفاده کنید. این نوع تولید محتوا، برای کاربر جذاب است و محبوبیت بالایی برخوردار است؛ زیرا افراد از دیدن تصاویر و ویدیوها بیشتر لذت ببرند و حوصله خواندن مطالب طولانی را ندارند.

لازم به ذکر است که باید پس از اتمام محتوا آن را به خوبی بازبینی کنید و در صورت وجود مشکل آن را برطرف کنید تا مقاله شما به بهترین شکل داخل سایت قرار بگیرد. همچنین به این مورد توجه ویژه داشته باشید که تولید محتوا با کیفیت باید همراه با رعایت اصول سئو مطابق با استانداردهای موتورهای جستجو برتر مانند گوگل باشد. 

برای داشتن تولید محتوا حرفه ای و با کیفیت می توانید آن را به شرکت طراحی سایت کارنیل وب که در زمینه تخصص دارد، بسپارید. قبل از ثبت درخواست پیشنهاد می شود از نمونه کار تولید محتوا این مجموعه دیدن فرمایید.

تولید محتوا اختصاصی

تولید محتوای سایت را به چه کسی بسپاریم؟

بهترین و موثرترین راه برای تولید محتوا خوب و با کیفیت، سپردن تولید محتوا به متخصصان در زمینه تولید محتوا است. در این مورد می توان بیان کرد که متخصص تولید محتوا فردی است که در زمینه خدمات بهینه سازی و اصول سئو سایت را از راه محتوا آموزش دیده است و تخصص خود را در این زمینه دریافت کرده است.

شما می توانید خدمات تولید محتوا و بهینه سازی سایت خود را به کارشناسان محتوای وب کارنیل وب بسپارید. برای اطمینان از کار این مجموعه می توانید نمونه کار تولید محتوا شرکت کارنیل وب را مشاهده کنید. 

تیم تولید محتوای کارنیل وب برای تولید محتوای مطلوب و با کیفیت و برای بهینه سازی سایت تمام موارد اصولی مربوط به سئو وب سایت را رعایت می کند.  در این مجموعه انواع تولید محتوا برای وب سایت های مختلف متناسب با موضوع کسب و کار آنها انجام می شود که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • محتوای صوتی
  • تصویری
  • متنی
  • موشن گرافیک
  • تولید پادکست صوتی
  • دیتا اینتری

تولید محتوا حرفه ای

شرکت طراحی سایت کارنیل وب در تلاش است تا با کمترین هزینه با کیفیت ترین خدمات مختلف در زمینه تولید محتوا را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهد. با کارنیل وب می توانید به اهداف و موفقیت در سایت خود برسید. 

قبل از ثبت سفارش تولید محتوا کارنیل وب پیشنهاد می شود با مراجعه به وب سایت نمونه کار تولید محتوا این مجموعه را مشاهده کنید.

لیست خدمات کارنیل وب