طراحی سایت برابر با توسعه کسب و کار

قبل از طراحی سایت یک سوال اساسی که برایتان پیش می آید، این است که چرا باید سایت داشته باشم؟ چگونه کسب و کار خود را با طراحی سایت گسترش دهم؟

باید بگوییم که امروزه اغلب مردم و حتی خود شما تجربه جستجو در سایت های مختلف و خرید از آنها را داشته اید. بنابراین این موضوع را بدانید که در دنیای کنونی بهترین راه تبلیغ کسب و کار و بازاریابی آن، داشتن سایت است.

طراحی سایت - طراحی سایت فوری - کارنیل وب

مزیت داشتن سایت

در این قسمت می خواهیم به سوال این مطلب که چرا باید سایت داشته باشیم، پاسخ دهیم:

بهره مندی همگانی از سایت

اعتبار بخشیدن به کسب و کار

پیاده سازی یکی از بهترین روش های بازاریابی

یافتن مشتری های جدید

به نمایش گذاشتن محصولات

راحتی خرید برای عموم

طراحی سایت اختصاصی + قیمت و پشتیبانی کامل سایت

شرکت کارنیل وب خدمات طراحی وب سایت را به‌ صورت ریسپانسیو یا واکنش‌ گرا طراحی می‌ کند. متخصصان طراحی سایت این مجموعه تمام انتظارات شما را از یک وب‌ سایت برآورده می‌ کنند. کارنیل وب انواع وب‌ سایت شرکتی مانند سایت‌ های سازمانی، پزشکی، صنعتی و وب‌ سایت‌ های فروشگاهی برای فروش کالا، خدمات، محصولات مجازی (دانلودی) و وب‌ سایت‌ های تخصصی که شامل آژانس‌ های هواپیمایی، سایت‌ های ثبت آگهی، کاریابی، املاک، آموزش مجازی و انواع تالارهای گفتگوی آنلاین را توسط متخصصان حرفه ای طراحی وب سایت انجام می دهد.

کارنیل وب با تخصص و تجربه بالا در تمام امور نگهداری و پشتیبانی سایت به شما اطمینان می‌ دهد که همیشه در کنار شما خواهد بود و تمام مشکلات وب سایت شما را در سریع‌ ترین زمان ممکن برطرف کند. بهینه‌سازی سایت و همچنین آپدیت نگه‌ داشتن تمام ماژول‌ ها و تمام امکانات وب‌ سایت نیز از خدمات محبوب این مجموعه طراحی سایت است. افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب‌ سایت شما یکی دیگر از تخصص‌ های کارنیل وب است که باعث افزایش محبوبیت شما نزد کاربران و افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل می‌ شود.

طراحی سایت اختصاصی - طراحی سایت کارنیل وب

خدمات اختصاصی شرکت کارنیل وب

  • طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا (طراحی وب سایت سازگار با انواع دستگاه‌ ها مانند کامپیوتر، تبلت و تلفن همراه)
  • ارائه پنل مدیریت آسان با دسترسی‌ های مختلف مثل مدیر اصلی، مدیر فروش و نویسنده
  • ارائه آموزش استفاده به‌ صورت حضوری و آنلاین
  • طراحی اختصاصی قالب مطابق با سلیقه مشتری
  • مشاوره رایگان به مشتری با ایده‌ های روز دنیا
  • کدنویسی بهینه برای موتورهای جستجو و استاندارد
طراحی سایت - طراحی وبسایت - شرکت کارنیل وب
طراحی سایت - طراحی سایت ارزان - کارنیل وب

مشاوره رایگان برای کسب و کار شما

کارنیل وب با ارائه مشاوره رایگان حتی به‌ صورت حضوری در تهران به شما کمک می‌ کند تا نیازهای کسب و کار خود را پیدا کنید و یک وب‌ سایت با توجه به تمام نیازها و سلیقه خود برای شما طراحی خواهد شد. برای طراحی وب‌ سایت شما در مجموعه طراحی سایت کارنیل وب، از پرسرعت‌ ترین سرویس هاست استفاده می‌شود. این مجموعه به‌ صورت کامل پشتیبانی فنی و نگهداری سایت را برای شما انجام می‌ دهد. کارنیل وب در تمام مراحل طراحی سایت و برندینگ شما در دنیای آنلاین، در کنار شما خواهد بود تا به نتایج مطلوبی دست پیدا کنید.

پکیج های طراحی سایت

روش کار طراحی سایت و قیمت گذاری کارنیل وب

 کارنیل وب برای شما دامنه و هاست را به نام خودتان خریداری می‌ کند و در پایان همکاری تمام اطلاعات و پسوردها را به شما انتقال می‌ دهد. بهتر است بعد از دریافت پسوردها نسبت به تغییر آنها اقدام کنید. همچنین لازم به ذکر است که کارنیل وب در خرید هاست و دامنه از بهترین سرویس‌ دهنده‌ ها استفاده می‌ کند و می کوشد که بهترین خدمات را با قیمت به‌ صرفه و مناسب را نسبت به نوع وب‌ سایت شما انتخاب کند.

در شرکت طراحی سایت کارنیل وب، با توجه به نیاز کسب و کار مشتری طراحی سایت صورت می گیرد، درواقع می توان بیان کرد که براساس تمایل و بودجه مشتریان به آنها خدمات طراحی سایت ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبانی این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

طراحی سایت - کارنیل وب

سایت های آماده (تحویل فوری)

29 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

لیست خدمات کارنیل وب