طراحی و تولید انواع کارت هوشمند

  1. کارت های تماسی  (Contact Card): معمولا از این کارت ها در مواردی که امنیت کارت و اطلاعات درونی آن، از اهمیت خاصی برخوردار است، استفاده می شود. این کارت دارای یک تراشه یا (chip) مجهز به واحد پردازشگر مرکزی (CPU) است و قادر هستند اطلاعات گوناگونی را درخود نگهداری و پردازش کنند.
  2.  کارت های بدون تماس (Contact less Card): این کارت از خانواده کارت های RFID  هستند که مانند کارت های اعتباری مترو یا اتوبوس ها، دارای چند نوع R/O و R/W با فرکانس ۱۲۵Kو کارت های مایفر ۱K و کارت Mifare Desfier 4k  است که معمولا برای تراکنش های آفلاین و بلیط الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. کارت های مغناطیسی: کارت های مغناطیسی، مشابه کارت های بانکی است که دارای نوار مغناطیسی بوده که اطلاعات کارت در آن ذخیره می شود و دارای دو نوع HICO وLOCO است.
  4. کارت های ترکیبی (Hybrid Card): کارت های هیبرید یا دو منظوره، به دلیل استفاده از تجهیزات آنتن و مدار مجتمع می توان از آن به صورت تماسی یا بدون تماس استفاده کرد. اگرچه دو تراشه مدار مجتمع یا نوار مغناطیسی و آنتن به صورت همزمان در این کارت وجود دارد، مانند ترکیب کارت مایفر و مگنت است.

خدمات طراحی و تولید انواع کارت

  • طراحی و چاپ و تولید انواع کارت های PVC و کارت های مغناطیسی، هوشمند و انواع کارت های تماسی و بدون تماس و کارت های ترکیبی دو منظوره
  • طراحی و چاپ انواع کارت های شناسایی و عضویت و شخصی سازی
  • خدمات چاپ برجسته کاری (Embossing) حروف و اعداد
  • درج هولوگرام و کینی گرام و کارت های اسکرچ دار
  • درج نوار مغناطیسی و کد گذاری و نوار امضا

تمام خدمات ذکر شده در شرکت کارنیل وب به شما مشتریان گرامی ارائه می شود. بنابراین برای تولید و طراحی انواع کارت هوشمند می توانید آن را به این مجموعه سفارش دهید.

 

معرفی انواع کارت هوشمند

برای آگاهی بیشتر برخی از کارت های هوشمند کاربردی و موردنیاز برای کسب و کارهای مختلف و مشتریان آنها، به صورت کامل توضیح داده شده است.

کارت تخفيف

اين کارت می تواند برای جذب مشتريان جديد، به صورت گروهی، مورد استفاده قرار گيرد. صادرکننده کارت های تخفيف را با شيوه های مناسب به دست مصرف کنندگان می رساند. سپس در موارد خاص زمانی که با افزايش فروش مواجه می شود، می تواند قسمتی از مشتريان جديد را شناسایی کرده و به مشتری دائمی تبديل کند.

کارت هديه

اين کارت می تواند در موارد خاص و به روش های متنوعی توزيع شود یا به جای تخفیف نقدی به مشتری هدیه شود که در نهایت دارنده کارت برای استفاده از ارزش شارژ شده در کارت هديه، خريدی را انجام داده و می تواند تبديل به يک مشتری دائم شود.

کارت وفاداری مشتریان

اين کارت برای وفادارسازي مشتری مورد استفاده قرار مي گيرد. دارنده کارت با آگاهي از استراتژی امتيازدهی و پاداش صادر کننده کارت، در هر بار خريد کارت خود را به همراه داشته و خود را به عنوان مشتری دائمی معرفی می کند. سيستم در ازای خريدهای ايشان امتيازی متناسب بر اساس امتيازات تعريف شده توسط سياست گزاران ثبت می کند. سياست امتيازدهی دارنده کارت را تشويق می کند با خريدهای آتی، امتيازات خود را به حد نصاب ها برساند و صادرکننده با افزايش فروش مواجه می شود.

کارت عضويت

این کارت، کارت عضويت در گروه ها و باشگاه ها است که اعضا با در دست داشتن آن می توانند در مجموعه های مختلف فرهنگی و ورزشی شرکت کنند و از خدمات آنها بهره مند شوند. با استفاده از اين کارت ميزان حضور عضو نيز قابل اندازه گيری است و می توان از طریق آن دعوت به برنامه های آینده را نيز برنامه ريزی کرد.

 کارت امتيازدهی مشتریان

دارنده این کارت با خريد کارت امتياز می خرد و می تواند امتيازات را برای خريد محصولات و يا استفاده از امکانات استفاده کند يا امتياز دريافت کند.

 

صدور انواع کارت اعتباری

کارت اعتباری می تواند در قالب کارت اعتباری فروشگاهی و سازمانی صادر شود که  سازمان یا فروشگاه ارائه دهنده  کارت با استفاده از اين کارت به افراد اعتبار ارائه مي کند که براساس اين اعتبار ايشان مي توانند از محصولات سازمان یا فروشگاه بدون پرداخت مستقيم پول خرید کند و هزینه را در آینده پرداخت می کند.

صدور انواع کارت خرید

کارت خرید فروشگاهی یا سازمانی می تواند با مبالغ مختلف صادر و در اختیار مشتریان و کارکنان قرار بگیرند و توسط صادر کننده قابل شارژ مجدد است که دارنده آن می تواند از شعب آن فروشگاه یا مراکز طرف قرارداد سازمان صادر کننده خرید کند.

صدور انواع بن کارت

بن کارت نیز مانند کارت خرید است که می تواند ماهیانه مبلغ بن مورد نظر در آن توسط فروشگاه یا سازمان شارژ شود و دارندگان آن کارت از فروشگاه ها مراکز پذیرنده آن کارت بدون پرداخت هیچ وجهی از آن مراکز خرید کنند.

صدور انواع کارت خرید اقساطی

کارت های اقساطی، توسط فروشگاه ها و مراکز ارائه دهنده خدمات برای کارکنان سازمان ها و ادارات صادر می شود. سپس اعتبار آن توسط این سازمان ها و ادارات تعیین و تامین می شود و در اختیار کارکنان قرار می گیرد. بعد به میزان خرید آنها ماهیانه از حقوق کارمندان کسر و به فروشگاه ها پرداخت می شود.

صدور کارت بلیط الکترونیکی

بلیط الکترونیکی ET یا همان نسخه الکترونیکی بلیط کاغذی است و به عنوان واسطه ای از اطلاعات ذخیره شده در سیستم های رزرواسیون شرکت ها و مراکز است. تفاوت ET با بلیط کاغذی در نحوه ارائه آن به مشتری است. اطلاعات مشتری در سیستم به عنوان یک رکورد ثبت شده است.

از مزایای اصلی ET دزدیده نشدن، گم نشدن و خراب نشدن آن است. مزایای اصلی آن این است که مشتری می تواند به آسانی آن را از طریق سایت یا نرم افزارهای موبایل یا باجه های فروش، خرید یا شارژ مجدد کند و در باجه ها و گیت های ورودی و پذیرندگان از دقت، کنترل و سرعت بالایی برخوردار است.

همچنین این نوع کارت ها می توانند برای استخرها و اماکن ورزشی و یا سینماها و سایر موارد بسیار مناسب و به صرفه باشند (مانند بلیط های مترو و اتوبوس و…).

راه اندازی شبکه پرداخت الکترونیک

 با در اختیار داشتن ابزارهای قدرتمند خود در قالب نرم افزاری می توان از خدمات زیر در هنگام راه اندازی شبکه پرداخت الکترونیک استفاده کرد.

  • سیستم مدیریت کارت های اعتباری
  • سوئیچ های پرداخت پرسرعت
  • پایانه های و کارتخوان های فروشگاهی (پوز) از انواع تحت شبکه و بی سیم
  • سامانه های اینترنت بانک و پورتال پذیرندگان و پورتال صادرکنندگان
  • نرم افزار های موبایل و سرویس های USSD
  • فروشگاه اینترنتی و درگاه پرداخت IPG اختصاصی

لازم به ذکر است که شرکت کارنیل وب،  آمادگی راه اندازی و استقرار و پشتیبانی هر گونه شبکه پرداخت الکترونیکی و شبکه های تخفیف و اعتباری را برای سازمان های بزرگ و کوچک و انواع فروشگاه های زنجیره ای و چند شعبه ای و تعاونی های مصرفی و حتی موسسات مالی اعتباری و قرض الحسنه را به صورت اعتباری، خرید اقساطی و وام کارت و ارائه در کل کشور و حتی خارج از مرزهای کشور را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

لیست خدمات کارنیل وب