خدمات تبلیغات مجازی کارنیل وب

خدمات تبلیغات کارنیل وب

به هرگونه تبلیغی در فضای دیجیتال، به‌ منظور بازاریابی یا فروش محصولات یا خدمات، تبلیغات مجازی یا دیجیتال مارکتینگ می‌ گویند. در این نوع تبلیغات با استفاده از رسانه‌ های پرمخاطب و پربازدید مانند اینستاگرام، تلگرام و سایت‌ های پرمخاطب اقدام به تبلیغ می‌ شود. این تبلیغات، پربازده است و به دلیل دارا بودن فضای متنوع، دارای مخاطبان بسیار زیاد از اقشار مختلف جامعه است. همین دلیل باعث می‌ شود که مخاطبان بسیار زیادی با برند یا محصول شما آشنا شوند و باعث افزایش چشمگیر میزان سود شما شود.

کارنیل وب با کمک متخصصان در حوزه خدمات تبلیغات مجازی می‌ تواند شما را به هدفتان برساند، پس می توانید همین حالا برای دریافت مشاوره رایگان اقدام کنید.

 رپورتاژ آگهی با کارنیل وب

یکی دیگر از خدمات تبلیغات کارنیل وب، رپورتاژ آگهی است. این نوع تبلیغات از محبوب ترین روش برای ارتقای رتبه سایت محسوب می شود. با این کار می توانید مقالات خود را به همراه لینک، عکس های مرتبط، در سایت هایی که از نظر سئو رتبه بالایی دارند، قرار دهید.

رپورتاژ آگهی در بین کسب و کارها بسیار مقرون به صرفه است و می توانید با یکبار قرار دادن مقاله خود در سایت و لینک های مربوط به سایت رتبه سایت در گوگل را ارتقا دهید. البته تهیه رپورتاژ آگهی آسان نیست باید شخصی که در زمینه نویسندگی حرفه ای است متن را نوشته و بقیه کار را به یک سئو کار بسپارید تا با خیالی آسوده در سایت های پربازدید رپورتاژ شما را انتشار دهد. برای اینکه رپورتاژ آگهی شما موثر باشد، پیشنهاد می شود این کار را به تیم متخصص تولیدکننده محتوا و حرفه ای کارنیل وب بسپارید.

رپرتاژ آگهی - کارنیل وب

رپرتاژ آگهی

تبلیغات کارنیل وب - تبلیغات در بستر یوتیوب و گوگل

تبلیغات در بستر یوتیوب و گوگل

یوتیوب به دلیل اینکه یکی از پرمخاطب‌ ترین رسانه‌ های حال حاضر دنیا است. همچنین بستری مناسب برای انتشار تبلیغات و افزایش سود و بازده شما است. در روز بیش از 5 میلیون ویدئو در یوتیوب توسط کاربران آن آپلود می‌ شود. به همین دلیل در سال‌ های اخیر تقاضا برای انجام تبلیغات در بستر یوتیوب افزایش چشمگیری داشته است.

از مزیت‌ های تبلیغات در بستر یوتیوب می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرداخت نتیجه محور (پس از کسب نتیجه موردنظر، پرداخت انجام می‌ شود)
  • بازدهی بسیار بالا
  • شناسایی و انتخاب دقیق هدف

در کارنیل وب مفتخر هستیم که ارائه‌ دهنده هرگونه خدمات در زمینه تبلیغات باشیم. برای افزایش بازدهی و فروش خود کافی است با تیم تبلیغاتی کارنیل وب تماس حاصل فرمایید.

لازم به ذکر است تیم مشاور ما به‌ صورت کاملاً رایگان در تمام مراحل در خدمت شماست. شما می‌ توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان ما از خدمات کارنیل وب برای تبلیغات برند یا محصول خود استفاده فرمایید.

 تبلیغات محیطی با کارنیل وب

همه کسب‌ و کارها برای پیشرفت و بهبود وضعیتشان به تبلیغات نیاز دارند. تبلیغات محیطی یکی از راه‌ های تأثیرگذار در تبلیغات است. تمامی مدیران و کارفرمایان باید به روش‌ های تبلیغاتی آشنا باشند و مناسب‌ ترین خدمات تبلیغاتی را برای خودشان انتخاب کنند.

شما می‌ توانید برای مشاوره رایگان در رابطه‌ با نحوه تبلیغات مناسب در رابطه با حوزه کاری خود با متخصصان تبلیغات کارنیل وب تماس بگیرید. اگر صاحب کسب و کار هستید برای افزایش بازده و درآمدزایی بیشتر، نیازمند تبلیغات هستید.

انواع تبلیغات با کارنیل وب

بک لینک

خدمات تبلیغات تلویزیونی - ساخت تیزر

خدمات تبلیغات تلویزیونی

یکی از راه‌ های تبلیغاتی که بازده بسیار بالای دارد و باعث سوددهی و افزایش اعتبار برند شما می‌شود، تبلیغات تلویزیونی است. کارنیل وب برای تبلیغات تلویزیونی نیز خدمات ویژه ارائه می کند. این مجموعه با خدمات تبلیغات تلویزیونی موثر می تواند این کار را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای کسب و کارهای مختلف انجام دهد.

تیزر تبلیغاتی

تیزرها یا برندهای تبلیغاتی معمولاً زمان کوتاهی در حد 10 تا 15 ثانیه را دارند. در این مدت‌ زمان کوتاه محصول یا خدمات معرفی می شوند.

برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی نیاز به هزینه‌ های هنگفت ندارید. متخصصان کارنیل وب می‌ توانند با کمترین قیمت ممکن برای شما تیزر تبلیغاتی بسازند. برای مشاوره با متخصصان این مجموعه نیاز به پرداخت هزینه ندارید و می‌ توانید برای دریافت مشاوره رایگان با پشتیبانی تماس بگیرید.

تبلیغات

مطالب مفید

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

لیست خدمات کارنیل وب