طراحی گرافیک کارنیل وب

خدمات طراحی گرافیک کارنیل وب به معنی نمایش تصویر دیداری بر روی یک سطح است. این تصاویر روی هر چیزی مثل سنگ، دیوار، کاغذ دیواری، بروشور تبلیغاتی و… می‌ توانند باشند.

یک گرافیست با استفاده از رنگ‌ ها، اشکال و شکل‌ دادن به آنها سعی در برقراری ارتباط با مخاطب به طور ویژه و خاصی دارد. طرح‌ ها و کارهای گرافیکی همان چیزهایی هستند که مخاطبان در نگاه به یک کاغذ تبلیغاتی یا روی هر سطح دیگری به آن خیره می‌ شوند

هر چقدر که این طرح بهتر باشد و توانایی ایجاد ارتباط بیشتر با مخاطب را داشته باشد، اثرگذاری آن در مخاطب بیشتر است و در قضاوتی که نسبت به شما دارد، به طور ویژه‌ ای اثرگذار است. اگر مخاطب از طرح گرافیکی شما خوشش بیاید با دید بهتری شما را قضات می‌ کند.

شرکت‌ های بزرگ تجاری دنیا با استفاده از طرح‌ های گرافیکی وضعیت خودشان را بهبود می‌ بخشند و به موفقیت‌ های تجاری بزرگی دست می یابند.

خدمات طراحی گرافیک انواع مختلفی دارند که هر کدام مناسب استفاده در موقعیت خاصی است که در ادامه چند نمونه از آنها مورد بررسی قرار گرفته است.

طراحی گرافیکی کارنیل وب
طرح و تصویر در خدمات طراحی گرافیک

طرح و تصویر در خدمات طراحی گرافیک

در طرح و تصویر مهم‌ ترین عوامل خط‌ ها و نقش‌ ها هستند که تصاویر را می‌ سازند. هرچه تصاویر حاصل شده از ترکیب خطوط بهتر باشد، میزان اثرگذاری آن بیشتر است. آن خط و نقش‌ ها باید منظور و پیامی را برای مخاطب داشته باشد تا زمانی که مخاطب به آن نگاه می‌کند متوجه آن شود.

لوگو (آرم و نشانه)

آرم، مفهوم موردنظر را در ذهن مخاطب به ثبت می‌ رساند. آرم باید بیانگر همه آن چیزهایی باشند که به واقعیت تبدیل‌ شده و این کار را باید در ریتم و فرم تکنیک اجرا کند و به نمایش درآورد.

نوشتار و طراحی حروف

در این مدل از طراحی گرافیک باید حروف را به گونه ای کنار هم چید و آرایش کرد که طرح موردنظر علاوه بر خوانایی مزاحم عناصر دیگر در صفحه نشود. این طرح‌ ها باید بتوانند موضوع موردنظر را به مخاطب برساند و به نوعی مخاطب را به سمت سوژه اصلی هدایت کند.

پکیج های طراحی و گرافیک

پوستر

انواع متفاوت پوستر برای مقاصد مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. درواقع پوسترها نوعی از طرح‌ های گرافیکی هستند که در زمینه تبلیغات و بازاریابی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. اجزای مختلف پوستر باید به‌ صورت به‌ یادماندنی یک مفهوم مشترک را به بیننده برساند.

انواع پوستر

به طور کلی پوسترها به دو دسته تقسیم‌بندی می‌ شوند که عبارت است از:

  • پوسترهای تبلیغاتی
  • پوسترهای اطلاع‌رسانی

طراحی گرافیک پوسترهای تبلیغاتی

پوسترهای تبلیغاتی عمدتاً محتوای کمی دارند و بیشتر خلاقیت گرافیست است که در مخاطب اثرگذار است. گاهی در پوسترهای تبلیغاتی از اغراق و بزرگ‌ نمایی استفاده می‌ شود تا توجه مخاطب را به‌ درستی جلب کند.

پوستر - طراحی سایت - کارنیل وب
پوسترهای اطلاع‌رسانی - کارنیل وب

پوسترهای اطلاع‌رسانی

برخلاف پوسترهای تبلیغاتی، در پوسترهای اطلاع‌ رسانی از عنصر اغراق یا بزرگ‌ نمایی استفاده نمی‌ شود. هدف این پوسترها صرفاً اطلاع‌ رسانی از موضوعی است. این پوسترها باید آنقدر واضح و قابل‌فهم باشند که مخاطب به‌ راحتی و بدون نیاز به فکر راجع به آن، متوجه منظور پوستر شود.

اهمیت طراحی‌ گرافیک آن‌ قدر زیاد است که بدون وجود یک طرح گرافیکی بازدهی بزرگ‌ ترین تبلیغاتی تجاری دنیا هم پایین می آید و به آن ضربه می‌ زند. پس درواقع می توان بیان کرد که بدون یک طرح گرافیکی حرفه ای کار هر شرکتی می‌ تواند به بن بست برسد.

 بهترین طراحی گرافیک در کارنیل وب

کارنیل وب افتخار همکاری با بهترین و با تجربه‌ترین گرافیست‌ ها و طراحان را دارد. متخصصان این مجموعه با استفاده از منابع روز دنیا برای ایده پردازی حرفه ای و با رعایت قانون کپی‌ رایت بهترین محتوای گرافیکی را برای شما فراهم می‌ کنند. در همین راستا می توان بیان کرد که کارنیل وب با داشتن نیروهای متخصص در زمینه طراحی و با استفاده از برنامه‌ های دقیق و اصولی در موعد مقرر بهترین طرح گرافیکی برای وب سایت را به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد.

تیم مجرب طراحان و گرافیست‌ های کارنیل وب با استفاده از منابع و ابزارهای به‌ روز دنیا، اثرگذاری صحیح و گیرایی درستی را در دیدگاه مخاطب شما به وجود می آورد. به این صورت که شما مشتریان گرامی مطمئن می‌ شوید مخاطبان شما با نگاه‌ کردن به طرح‌ های گرافیکی مفهوم موردنظرتان را دریافت کرده و از تماشای آن لذت می برند.

لازم به ذکر است برای استفاده بهتر شما مشتریان از خدمات طراحی گرافیک، کارشناسان کارنیل وب در هر مرحله کنار شما هستند و شما می‌ توانید از آنها به طور رایگان مشاوره دریافت کنید.

خدمات طراحی گرافیک کارنیل وب

  • لوگو
  • بنر
  • بیلبورد
  • کاتالوگ
  • بروشور
  • تراکت
  • کارت ویزیت
  • سربرگ (ست اداری)
  • طراحی دوبعدی
  • طراحی سه‌بعدی
  • انیمیشن
  • موشن‌گرافی

اگر به دنبال تحول و تغییر در سیستم کاری و ظاهری طراحی سایت خود هستید، تیم مجرب کارنیل وب برای طراحی گرافیک در خدمت شما است. پیشنهاد می‌شود درباره این موضوع با کارشناسان ما مشورت کنید.

کارنیل وب این امکان را برای شما مشتریان فراهم کرده‌ است که کارشناسان با سلایق مختلف و به‌ روز در کنار یکدیگر پاسخگوی نیازتان به بهترین شکل باشند.

مشاوره با متخصصان طراحی کارنیل وب به صورت رایگان
همین حالا تماس بگیرید
مطالب مفید

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام طراحی لگو خیلی زیبا و جذب کننده به طور تقریبی چقدر هزینه داره؟

  • سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون . طراحی تمام عکس هایی که داخل سایت قرار میگیره خودتون انجام میدید ؟ ایا هزینه اضافه باید پرداخت کنم ؟

  • سلاام هزینه طراحی تراکت در سایز متوسط به مقدار 5000 عدد به طور حدودی هزینه ش چقدر میشه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

لیست خدمات کارنیل وب