سئو یا بهینه سازی سایت چیست؟

اگر می‌ خواهید وب‌ سایت شما در سرچ‌ های گوگل بالاتر بیاید و بیشتر نمایش پیدا کند، نیازمند استفاده از خدمات سئو هستید. این خدمات باتوجه‌ به قوانینی که گوگل دارد و رعایت این قوانین باعث بهینه شدن وب‌ سایت و در نتیجه بالا آمدن آن در سرچ گوگل می‌ شود.

در واقع خدمات سئو یک فرایند اجتناب‌ناپذیر برای بهبود و بهینه‌ کردن وب‌ سایت یا کسب کار اینترنتی شما است. این بهینه‌ سازی موجب بهتر شدن جایگاه شما در گوگل خواهد شد.

زمانی که بعد از طراحی سایت شما در رتبه اول یا صفحه اول گوگل باشید، کاربران زودتر شما را پیدا کرده و به‌ عنوان بازار هدف شناسایی می‌ کنند. در نهایت ورودی سایت شما اضافه می‌ شود که تمامی این موارد فقط با استفاده درست از خدمات سئو امکان‌ پذیر خواهد بود.

نکته مهم: هر چقدر نکات سئو در وب‌سایت شما  رعایت شده باشد، رتبه آن در نتایج گوگل بهتر است

سئو - سئو فنی - سئو تخصصی - شرکت کارنیل وب
سئو - تولید محتوا - سئو فنی - کارنیل وب

دلایل نیاز کسب‌وکارها به سئو

تبلیغات موثر برای وب سایت، روش های متفاوتی دارد که بیشتر به شکل پخش از رادیو یا تلویزیون یا تبلیغات محیطی است. اما همه این روش‌ های تبلیغاتی کامل نیستند و ضعف‌ هایی دارند.

سئو سایت می‌ تواند یک روش تبلیغاتی مناسب باشد و ویژگی‌ هایی را دارا باشد که بقیه روش‌ های تبلیغاتی از آن بی‌ بهره‌ هستند. در ادامه به برخی از خدمات سئو اشاره می‌ شود که آن را از همه روش‌ های تبلیغاتی متمایز می‌ کند.

  • سئو یا بهینه سازی سایت نسبت به بقیه روش‌ ها دارای ماندگاری بالاتری و طول عمر بالاتری است؛ اما سایر روش‌ های تبلیغاتی به‌ محض تمام شدن دوره یا شارژ دیگر کار نخواهند کرد.
  • بهینه سازی سایت یا سئو از بقیه روش‌ های تبلیغاتی دارای هزینه کمتری است.
  • سئو دارای هدف است؛ اما روش‌ های تبلیغاتی دیگر هدفمند نیستند.

تمام موارد ذکر شده باعث می‌ شود که سئو نسبت به بقیه روش‌ های تبلیغاتی برای کسب‌وکار شما مفیدتر باشد.

چه مواردی شامل خدمات سئو می شود؟ (مهم‌ ترین خدمات سئو)

رفع مشکلات فنی سایت

اگر سایت شما از نظر زیرساخت‌ها، ایراد یا اشکالی داشته باشد، رتبه سایت شما از نظر سئو پایین می آید و تا زمانی که کاملاً این مشکلات رفع نشوند، به نتیجه قابل قبولی نخواهید رسید. بنابراین ابتدا باید زیرساخت‌ های فنی آن را بهبود بخشید تا بتوان آن را بهینه کرد.

تولید محتوا

در تولید محتوا اصولی، کلمات کلیدی، محتوا را آماده می‌ کنند تا از نظر سئو موجب بهبود رتبه سایت شود و در رتبه‌ های بالای گوگل نمایش پیدا کند. لازم به ذکر است که تولید محتوا یکی از مهم‌ترین بخش‌ های سایت شما است.

ساخت بک‌لینک‌ های اصولی و درست

لینک‌ ها باعث افزایش قدرت و کارایی سایت شما می‌ شوند؛ اما تشخیص این مسئله که چه بک‌ لینک‌ هایی می‌ تواند برای سایت شما مناسب باشد، یک امر تخصصی و اصولی است. این بک‌لینک‌ ها باید به طور طبیعی ایجاد شوند تا کارایی داشته باشند، وگرنه می‌ توانند به وب‌ سایت شما آسیب برسانند، انجام این کار فقط باید زیر نظر افراد حرفه‌ ای صورت بگیرد تا از آسیب‌ های احتمالی آن جلوگیری شود.

پکیج سئو

سئو - تولید محتوا - طراحی سایت - کارنیل وب

بررسی سایت رقبا

یکی دیگر از خدمات سئو بررسی سایت رقبا است. با آنالیز سایت رقبا، تیم متخصص کارنیل وب می تواند نسبت به پیشرفت سایت شما قدم بزرگی بردارد و نسبت به ارتقای رتبه سایت بهترین عملکرد را داشته باشد. البته نمی توان اهمیت تحقیق کلمات کلیدی، آنالیز سایت را هم نادیده گرفت؛ زیرا این خدمات هم باعث می شود تا سئو سایت به بهترین رتبه  ممکن در طول زمان برسد.

حضور مستمر در شبکه‌ های اجتماعی

شبکه‌ های اجتماعی ابزارها و بسترهای مناسب برای معرفی خدمات و برندینگ هستند. این شبکه ها با ارسال سیگنال‌ های قوی به وب‌ سایت شما و بالا بردن جایگاه و رتبه سایت با استفاده از کلمات کلیدی باعث بالا رفتن اعتبار شما می‌ شود. بنابراین فعالیت در این شبکه‌ ها می‌ تواند یکی از خدمات مهم سئو یا بهینه سازی سایت به شمار آید.

انجام فعالیت در دایرکتوری‌ های هدف

دایرکتوری‌ های هدف یک ابزار مناسب برای بهبود وضعیت و کمک به وب‌ سایت شما است که با قدرت زیاد خود به‌ صورت قابل قبولی به شما در بالا بردن اعتبار شما کمک می‌ کنند. این دایرکتوری‌ ها در حوزه‌ های مختلف برای هر وب‌ سایت متفاوت است.  کارنیل وب با داشتن متخصصان حرفه ای می تواند با توجه به موضوع کسب و کار شما این دایرکتوری ها را برای شما شناسایی کند.

افزایش سرعت سایت (site speed)

برای بهبود سئو یا رتبه سایت راه‌ های مختلفی وجود دارد که یکی از این راه‌ ها بهبود سرعت سایت است. منظور از سرعت سایت آن است که هرچه سرعت بارگذاری سایت بالاتر باشد، از نظر سئو بهتر است و در نتیجه سایت شما رتبه بالاتری را در گوگل به خود اختصاص می‌ دهد.

لازم است که بدانید گوگل می‌ خواهد سایت‌ هایی با سرعت بیشتر را به کاربران خود نمایش دهد، چون هر چه سرعت بیشتر باشد، رضایت کاربران بیشتر می‌ شود که در این صورت موجب افزایش رضایت کاربران از موتور جستجوی گوگل بیشتر خواهد شد. بنابراین منطقی است که گوگل به سایت‌ هایی که سرعت بالاتری دارند، اهمیت بیشتری دهد و سایت‌ هایی را که سرعت پایینی دارند، جریمه کند و در صفحه اول آنها را نمایش ندهد.

لازم به ذکر است که اکثر افراد بین دو تا پنج ثانیه برای باز شدن سایت شما زمان می‌ گذارند و بعد از آن صفحه را می‌ بندند، پس هرچه سایت شما کندتر باشد، افرادی کمتری از آن بازدید می‌ کنند.

به طور کلی استفاده از خدمات سئو باعث پیشرفت و بهبود کیفت وب‌ سایت شما خواهد بود، پس اگر می‌ خواهید از بقیه رقبای خود عقب نمانید، همین‌ الان با مشاوران کارنیل وب تماس بگیرید.

سئو تولید محتوا - بهبود رتبه سایت - طراحی سایت کارنیل وب

خدمات کارنیل وب برای بهبود رتبه سایت

رفع مشکلات فنی سایت، تولید محتوا، ساخت بک‌ لینک‌ های اصولی و درست، مدیریت وبلاگ، انجام فعالیت در دایرکتوری‌ های هدف، حضور مستمر در شبکه‌ های اجتماعی و افزایش سرعت لود سایت جزو خدمات شرکت طراحی سایت کارنیل وب محسوب می شود.

شرکت طراحی سایت کارنیل وب با استفاده از ابزار مناسب و بهره گیری از متخصصان برای برندینگ اصولی، موجب بهبود رتبه سایت یا سئو و افزایش بازدیدکنندگان می شود که در نهایت به افزایش مشتری و رونق کسب‌وکار و کمک بزرگی در افزایش رتبه وب سایت شما خواهد شد.

با پر کردن فرم روبرو نسبت به آنالیز سئو توسط متخصصان کارنیل وب اقدام کنید تا مشاوره اختصاصی از ما دریافت کنید.

فرم درخواست آنالیز

15 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

لیست خدمات کارنیل وب