طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی با کارنیل وب

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

طراحی سایت اختصاصی، بر اساس نیاز مشتری چه از نظر گرافیکی و چه از نظر کدنویسی با سایر وب سایت ها متفاوت است و تمام برگه ها متناسب با سلیقه مشتری طراحی می شود. مورد قابل توجه در این نوع طراحی وب سایت این است که کدهای آماده و پیش فرض استفاده نمی شود. همچنین از ابتدا به صورت انحصاری برای وب سایت کدنویسی انجام می شود، بنابراین با توجه به گستردگی کار طراحی سایت اختصاصی توسط یک گروه صورت خواهد گرفت.

طراحی سایت اختصاصی چیست؟

طراحی سایت اختصاصی به این معنی است که سایت شما از ابتدا و مطابق با نیاز شما ساخته می شود و برنامه نویسی خاص خود را خواهد داشت. درواقع می توان بیان کرد با طراحی وب سایت اختصاصی یک وب سایت از صفر تا صد با کدنویسی اختصاصی طراحی می شود.

از مزایای سایت اختصاصی می توان به انحصاری بودن و سازگاری به صورت 100 درصد با نیازهای مشتری از هر نظر اشاره کرد. تنها نکته قابل توجه در طراحی سایت به صورت اختصاصی این است که به دلیل طراحی آن توسط تیم برنامه نویسان و صرف وقت و هزینه زیاد برای شرکت طراحی سایت، قیمت آن بالاتر از سایر موارد در طراحی وب سایت است.

با توجه به موارد ذکر شده، منطقی است که برای داشتن وب سایت تخصصی و حرفه ای، باید هزینه بیشتری پرداخت شود، البته اگر شما به عنوان مشتری طراحی سایت اختصاصی، ایده جدیدی داشته باشید، بازگشت چند ده برابری برای شما در مدت زمان کوتاه وجود خواهد داشت.

همچنین لازم است که بدانید اکثر سایت های بزرگ با دامنه فعالیت گسترده از طرح های انحصاری استفاده می کنند؛ زیرا این نوع سایت های باید به صورت انحصاری طراحی شوند تا از امنیت بالایی برخوردار باشند.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله طراحی سایت آژانس مهاجرتی پیشنهاد می شود.

طراحی سایت

تفاوت طراحی سایت اختصاصی با طراحی سایت قالب آماده

در طراحی سایت قالب آماده تنها امکان ویرایش در آن وجود دارد و قیمت آن نسبت به سایت اختصاصی پایین تر است، این نوع وب سایت مناسب کسب و کارها کوچک یا مشاغل خانگی است.

اما در وب سایت اختصاصی می توانید آن را متناسب با نیازهای خود آن را سفارش دهید. بنابراین اگر به دنبال یک وب سایت منحصر به فرد برای کسب و کار خود هستید، می توانید آن را کارنیل وب سفارش دهید تا وب سایت اختصاصی خود را داشته باشید. در این مجموعه وب سایت شما از ابتدا مطابق با نیاز شما کدنویسی می شود.

ویژگی های طراحی سایت اختصاصی

  • قابلیت ارتقا و بروزرسانی در طراحی وب سایت
  • کاملا مطابق با نیاز و سلیقه مشتری
  • امکان استفاده از رنگ های مختلف و فرمت های خلاقانه
  • کیفیت و سرعت وب سایت با کارایی بالا
  • امنیت بالا به خصوص برای وب سایت های فروشگاهی
  • هزینه نگهداری و توسعه کمتر

مزایای طراحی سایت اختصاصی

جنبه گرافیکی منحصر به فرد: اگر به منحصر به فرد بودن وب سایت خود اهمیت می دهید، حتما به منحصر به فرد بودن طراحی وب سایت خود توجه کنید. با کد نویسی خودتان می توانید از شرکت طراحی سایت خود بخواهید تا با استفاده از عناصر و رنگ های خاص کسب و کار شما، وب سایت شما را برای کسب و کار شما طراحی کند.

ارتقا و رتبه بندی سایت: بروزرسانی در وب سایت اختصاصی، باعث تغییر تمرکز موتورهای جستجو بر روی وب سایت شما می شود که در بحث سئو به عنوان اعتبار وب سایت شناخته می شود. لازم است که بدانید به تازگی گوگل اعلام کرده است که قالب بندی وب سایت بخشی از محتوای صفحه محسوب می شود و به بهینه سازی و منحصر به فرد بودن آن اهمیت می دهد.

بنابراین با طراحی اختصاصی یک وب سایت، مطابق با استانداردهای گوگل خواهید بود که موجب ارتقای بیشتر سایت و قرارگیری در موتور جستجوی گوگل و کسب موفقیت در دنیای وب خواهید شد.

امنیت بالا در یک وب سایت اختصاصی: یکی دیگر از دلایل برتری طراحی سایت به صورت اختصاصی، امنیت بالای آن نسبت به سایر موارد است. بسیاری از وب‌ سایت های قالب آماده، دارای ضعف‌های امنیتی بسیاری هستند که امکان آلوده شدن آنها به بدافزار را فراهم می‌کند. از سوی دیگر، با کدنویسی اختصاصی، وقوع این اتفاقات تقریبا غیرممکن خواهد بود و دسترسی هکرها به آن ممکن نخواهد بود.

کیفیت و سرعت عملکرد بالا: امروزه بر کسی پوشیده نیست که سرعت وب سایت یک پارامتر اصلی در تعیین کیفیت و تجربه کاربری یک وب سایت است. بنابراین بسیاری از صاحبان وب سایت به فکر افزایش سرعت وب سایت خود افتاده اند. وب سایت طراحی شده با قالب های آماده اگرچه در ابتدا جدید به نظر می رسند و سرعت قابل قبولی دارند؛ اما با گذشت زمان در زمانی که داده های وب سایت شما افزایش می یابد، اگر قالب آماده شما بهینه نشود، دیگر پاسخگو نیستند و کاهش قابل توجهی در سرعت بارگذاری وب سایت خواهید دید. این مشکل به خصوص در وب سایت های فروشگاهی با تعداد زیاد محصولات دیده می شود.

طراحی وب سایت اختصاصی با ریسپانسیو

یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی وب سایت اختصاصی توجه به ریسپانسیو بودن وب سایت و قابلیت نمایش مناسب در تمام دستگاه مانند تلفن همراه است. همچنین باید بدانید که ریسپانسیو بودن یک وب سایت دیگر یک ویژگی کاربردی نیست، بلکه هم از نظر تجربه کاربری بازدیدکنندگان وب سایت و هم از نظر موتورهای جستجو مانند گوگل، یک مزیت محسوب می شود.

طراحی سایت ریسپانسیو به قدری مهم است که گوگل الگوریتم خاصی را در نظر گرفته است که ایندکس اول با گوشی موبایل صورت گیرد، به این معنی که ربات های گوگل صفحه وب سایت شما را برای مشاهده در تلفن همراه بررسی و ایندکس می کنند.

طراحی سایت قالب آماده کارنیل وب

قیمت  طراحی سایت اختصاصی

هزینه طراحی سایت اختصاصی با توجه به نیازهای مشتری و ویژگی های مورد درخواست متغیر است، بنابراین قیمت طراحی سایت شرکت های مختلف ممکن است با یکدیگر تفاوت داشت باشد. همچنین می توان بیان کرد که دلیل اصلی تفاوت قیمت در شرکت های مختلف طراحی سایت، نحوه برنامه نویسی و پیاده سازی وب سایت است. هر چه ابزارهای رایگان و آماده استفاده در مراحل مختلف طراحی وب سایت بیشتر باشد، هزینه طراحی وب سایت و زمان تحویل وب سایت کاهش می یابد

طراحی وب سایت اختصاصی یکی از رویکردهایی است که زمان طراحی وب سایت را افزایش می دهد و هزینه را نیز افزایش می دهد؛ اما در مقابل مزایای زیادی به همراه دارد.

فرض کنید می خواهید در آینده بخش هایی را به سایت اضافه کنید. اگر در طراحی وب سایت خود از قالب های آماده استفاده کرده اید، حتی اگر قالب مورد نظر قابلیت گسترش داشته باشد، باز هم محدودیت های زیادی برای شما وجود خواهد داشت و نمی توانید تغییرات را آن طور که می خواهید، اعمال کنید، در این موارد متوجه برتری طراحی وب سایت اختصاصی با طراحی سایت با قالب آماده خواهید شد.

بنابراین اگر تمایل به استفاده از وب سایت خود به صورت همیشگی با یک هدف بلندمدت دارید، حتما برای طراحی سایت به اختصاصی سرمایه گذاری کنید تا در آینده با مشکلی مواجه نشوید.

طراحی سایت با کارنیل وب

اگر برای کسب و کار خود نیاز به طراحی سایت دارید، می توانید آن را به صورت قالب آماده یا اختصاصی به کارنیل وب سفارش دهید.

در کارنیل وب با ارائه مشاوره رایگان حتی به‌صورت حضوری در تهران به شما کمک می‌کند تا تمام نیازهای خود را پیدا کنید و یک وب‌ سایت با توجه به تمام نیازها و سلیقه خود داشته باشید.

برای آگاهی بیشتر می توانید از نمونه کارهای طراحی سایت کارنیل وب  دیدن کنید، سپس با خیال راحت طراحی سایت خود را به ما بسپارید.

کارنیل وب، در تمام مراحل طراحی سایت، تولید محتوای حرفه ای و سئو تخصصی وب سایت شما در دنیای آنلاین، در کنار شما خواهد بود تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

مقالات آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.