عوامل موثر در موفقیت سایت فروشگاهی

عوامل موثر در موفقیت سایت فروشگاهی در سال 1401

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

بسیاری از فروشگاه ها و کسب و کارهایی که با فروش سر و کار دارند، برای ارتقا و پیشرفت در فروش و ثبت برند خود اقدام به طراحی سایت می کنند. برای ایجاد یک تجارت و کسب و کار آنلاین باید مهارت و نکات لازم به این موضوع را در نظر بگیرید که در ادامه این مقاله درباره عوامل موثر در موفقیت سایت فروشگاهی را برای شما شرح خواهیم داد.

اگر قصد دارید برای کسب و کار خود سایت طراحی کنید پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با شرکت طراحی سایت کارنیل وب همراه باشید.

اگر شما جزو افرادی هستید که تجربه داشتن یک کسب و کار آنلاین را دارید مطمئنا عوامل زیادی را در سایت خود برای افزایش کاربر و مشتری آزمایش کرده اید. عواملی مانند تغییر در محل بارگزاری تصاویر، تغییر سر تیتر و عنوان ها، ذکمه های مربوط به سایت و …. اگر با اعمال این فاکتورها تغییر خاصی مشاهده نکره اید پس این را بدانید که سایت شما مشکلات بیشتری دارد و باید برای بهینه سازی آن به صورت تخصصی اقدام کنید.

مهم ترین عوامل در طراحی سایت و موفقیت سایت فروشگاهی

از عوامل مهم در طراحی سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از ایکون جستجوی پیشرفته
  • قرار دادن تصاویر با کیفیت
  • توجه به سئو سایت
  • ارائه محتوا مناسب و متناسب با سایت
  • بالا بودن سرعت سایت
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • استفاده از صفحه محصولات بدون پیچیدگی
  • در اطلاعات فروشگاه
  • استفاده از نماد اعتماد الکترونیک جهت جلب اعتماد کاربران

در ادامه تمامی موارد را بررسی می کنیم و درباره اهمیت هر کدام را بخش های مختلف سایت صحبت میکنیم.

مقالات بیشتر: مراحل طراحی سایت در سال 1401

آیکون جستجوی پیشرفته (موثر در موفقیت سایت فروشگاهی)

زمانی که کاربر و مشتریان وارد سایت می شوند در صفحه اول محصول یا محصولاتی را که پیدا نمیکنند به دنبال قسمت جست و جوی پیشرفته میگردند تا بتوانند به راحتی محصول خود را جست و جو کنند. اگر سایت شما دارای این ایکون نباشد مشتری با پیدا نکردن محصول مورد نظر خود سایت شما را نصفه نیمه رها می کند. پس این نکته را حتما در طراحی سایت خود در نظر بگیرید.

استفاده از تصاویر با کیفیت (موثر در موفقیت سایت فروشگاهی)

زمانی که شما صاحب یک سایت فروشگاه اینترنتی هستید باید به فکر افرادی باشید که قصد دارند محصولات شما را به صورت آنلاین ببینند و قصد مشاهده محصول از نزدیک را ندارند. شما موظف هستید تصاویر کاملا با کیفیت را در داخل سایت ارائه دهید. این موضوع باعث میشود کاربر و مشتری تمام جزئیات محصول را مشاهده کنند و از خرید خود اصمینان بیشتری را داشته باشند.

عوامل موثر در موفقیت سایت فروشگاهی

توجه به سئو سایت (موثر در موفقیت سایت فروشگاهی)

مهم ترین بخش سایت های فروشگاهی سئو می باشد. چراکه وقتی بازدید کننده به دنبال محصول مورد نظر خود می گردد در گوگل آن را جست و جو میکند. اگر سایت شما دارای رتبه و سئو بالا باشد، گوگل سایت را با سرعت بالایی برای کاربر نمایش می دهد و کاربر با سرعت سایت شما می تواند روند خرید محصول موردنظر خود را بهتر انجام دهد. پس به سئو سایت خود اهمیت ویژه ای دهید تا با سرچ محصول سایت شما در رتبه اول گوگل قرار بگیرد.

ارائه محتوای مناسب در سایت (موثر در موفقیت سایت فروشگاهی)

در طراحی سایت فروشگاهی شما باید با توجه به محصولات و خدماتی که ارائه می دهید محتوا تولید کنید. این موضوع باعث میشود تا کاربر زمانی که محتوای سایت شما را مطالعه می کند لذت ببرد و از رها کردن سایت شما بپرهیزد.

بالا بودن سرعت سایت (موثر در موفقیت سایت فروشگاهی)

وقتی بازدید کننده وارد سایت شما می شود و یا بخواهد از سایت شما محصولی را رخیداری کند حتما باید سایت سرعت بالایی داشته باشد، چراکه اگر سرعت آپلود شدن سایت کند باشد کاربر خسته شده و سایت را رها می کند. اگر سایت سرعت بالا و خوبی داشته باشد کاربر روند خرید محصول خود را سریع ترپیش میبرد و این امر باعث میشود در دفعات بعدی نیز برای خرید مستقیم به سایت شما مراجعه کند.

فعالیت در شبکه های اجتماعی (موثر در موفقیت سایت فروشگاهی)

شبکه های اجتماعی نقش بسزایی در پیشرفت کسب و کار دارند. از آنجایی که افراد بیش تر وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند و برای دیدن محصولات و نیاز خود وارد این شبکه ها می شوند بهتر است برای ارتقا و پیشرفت کسب و کار خود از شبکه های اجتماعی نیز استفاده نمائید.

مقالات بیشتر: سوالات متداول برای مصاحبه طراحی سایت

عوامل موثر در موفقیت سایت فروشگاهی

ساده بودن صفحات محصولات سایت فروشگاهی (موثر در موفقیت سایت فروشگاهی)

قرار گیری و بارگذاری اطلاعات تماس به طوری که شخص و کاربر بتواند با یک کلیک به راحتی با شما تماس بگیرد. این موضوع برای افرادی که قصد دارند با فروشگاه شما در ارتباط باشند بسیار مناسب می باشد چراکه می توانند با ارتباط با کارشناسان فروشگاه شما سوالات مورد نظر خود را بپرسند. لازم به ذکر است که باید آدرس فروشگاه خود را قید کنید تا افرادی که قصد خرید حضوری را دارند به فروشگاه شما مراجعه کنند.

جلب اعتماد کاربر در طراحی سایت فروشگاهی (موثر در موفقیت سایت فروشگاهی)

جلب اعتماد مشتری در طراحی وب سایت از نظر شرکت های طراحی سایت مهم ترین موضوع می باشد. چراکه شما هدف از راه اندازی طراحی سایت برای افزایش فروش می باشد. معمولا برای خرید کاربران باید اطلاعات شخصی خود را در سایت درج کند و این مهم است که از نماد اعتماد الکترونیک در سایت استفاده نمائید.

با قرار گیری نماد اعتماد الکترونیکی در انتهای سایت خود می توانید اعتبار سایت فروشگاهی  خود را افزایش دهید و موجب موفقیت سایت فروشگاهی خود شوید. این نماد بسیار هائز اهمیت می باشد چراکه توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک صادر می شود.

همچنین پرداخت وجه در محل نیز راه دیگری است که باعث می شود کاربر اعتماد بیشتری به سایت شما کند. اگر نحوه پرداخت وجه در سایت شما به صورت درب منزل پس از تحویل باشد مشتریان و کاربران زیادی برای خرید محصولات به سایت شما مراجعه می کنند. با این روش می توانید اعتماد مشتریان زیادی را نسبت به دیگر رقبا و همکاران خود افزایش دهید.

 انجام امور سایت فروشگاهی با شرکت کارنیل وب

شرکت طراحی وب.کارنیل وب یک دهه سابقه درخشان.در زمینه تولید.انواع سایت (فروشگاهی، شرکتی، خبر، خدماتی و …) در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد تا موجب موفقیت سایت فروشگاهی شما شود.

این شرکت از متخصصین.کاملا حرفه و خبره جهت.پشتیبانی فنی ( سئو )، تولید محتوا صوتی و تصویری و متنی، انمیشن و تیزر، لوگو و بنر، تولید انواع پادکست و … استفاده می کند. همچنین کارنیل.وب در تلاش است تا با.دریافت پایین ترین قیمت نسبت به دیگر همکاران یک پکیج کامل و ویژه را در اختیار شما قرار دهد.

شما می توانید برای کسب.اطلاعات بیشتر از نحوه.خدمات این شرکت به.صفحه تماس با ما.مراجعه نمائید.

مقالات آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.