قیمت تولید محتوا برای سایت در سال 1403

قیمت تولید محتوا برای سایت در سال 1403

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

قیمت تولید محتوای وب سایت به عوامل مختلفی مانند نوع محتوا، حجم محتوا (با توجه به میزان کلمات)، تخصص نویسنده، زمان تولید محتوا، تعداد محتوا (تعداد محتوا در ماه) بستگی دارد، بر همین اساس متناسب با نیاز وب سایت و تقاضای مشتری برای تولید محتوا هزینه در نظر گرفته می شود. برای آگاهی بیشتر شما کاربران گرامی در ابتدا درباره عوامل موثر بر هزینه تولید محتوا توضیح داده شده است.

نوع محتوا: تولید محتوای متنی، تصویری، صوتی یا ویدیویی هزینه ‌های متفاوتی دارد.

حجم محتوا: محتوای طولانی ‌تر با تعداد کلمات بیشتر هزینه بیشتری نسبت به محتوای کوتاه‌ تر دارد.

تخصص نویسنده و موضوع محتوا: تولیدکننده محتوا متخصص و آگاه در زمینه ‌های مختلف هزینه بیشتری نسبت به نویسندگان عمومی دارند. به این صورت که هزینه تولید محتوا برای وب سایت های عمومی با قیمت تولید محتوا سایت اختصاصی با اطلاعات خاص تفاوت دارد.

زمان تولید محتوا: محتوایی که باید در زمان کوتاه و به صورت فوری تولید شود، هزینه بیشتری نسبت به محتوایی که زمان بیشتری دارد، خواهد داشت.

تعداد محتوا: تعداد محتوا در طول یک ماه بر هزینه آن تاثیرگذار خواهد بود، به این صورت که اگر تعداد محتوا در طول ماه حدود 20 محتوا باشد، قیمت آن با تعداد محتوایی که در طول ماه کمتر از 10 عدد است، تفاوت دارد و قطعا تعداد بیشتر از تخفیف ویژه برخوردار خواهد شد.

به صورت کلی می توان بیان کرد که تولید محتوای متنی، تصویری، صوتی یا ویدیویی برای وب سایت های مختلف هزینه ‌های متفاوتی دارد. در ضمن لازم به ذکر است که تولید محتوا متنی ساده ‌ترین و کم ‌هزینه‌ ترین و موثرترین نوع تولید محتوا برای وب سایت است. تولید محتوای تصویری، صوتی و ویدیویی هزینه بیشتری نسبت به محتوای متنی دارد.

برای اطلاع از قیمت تولید محتوا در سال 1403 می توانید با مراجعه به پکیج های تولید محتوا کارنیل وب از هزینه دقیق آنها مطلع شوید. سپس متناسب با نیازهای وب سایت خود سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت تولید محتوا سایت شرکتی

قیمت تولید محتوا در سال 1403

قیمت تولید انواع محتوا به عوامل مختلفی مانند تعداد محتوا، زمان محتوا، فوریت در تولید محتوا و نویسنده و موضوع تخصصی یا عمومی آن بستگی دارد که ابتدای مقاله درباره آن توضیح داده شد، در ادامه به بررسی هزینه تولید انواع محتوا پرداخته خواهد شد.

قیمت تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی برای وب سایت به صورت کلمه ‌ای محاسبه می‌ شود به طور متوسط، قیمت هر کلمه محتوای متنی در سال 1403 بین 200 تا 300 تومان است. بنابراین یک محتوای 1200 کلمه ‌ای بین 240.000 تا 360.00 تومان هزینه دارد. البته این قیمت‌ ها فقط یک تخمین کلی هستند و با توجه به عوامل تاثیرگذار بر آن قیمت نهایی متفاوت خواهد بود. بنابراین برای اطلاع از قیمت دقیق تولید محتوا، می توانید با پشتیبانی شرکت طراحی سایت کارنیل وب که در این زمینه خدمات ویژه با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد، تماس حاصل فرمایید.

لازم به ذکر است تولید محتوای متنی برای سایت جزو نیازهای ضروری هر کسب و کار است؛ زیرا با تولید محتوا به صورت اختصاصی و مداوم (روزانه یا چند روز یکبار در طول ماه و ساعت های مشخص) می توان موجب ارتقای سئوی وب سایت و رتبه بندی و قرار گرفتن آن در موتورهای جستجو شوید.

بنابراین دارندگان وب سایت که رونق کسب و کارشان به ارتقای وب سایت آنها بستگی دارد، پیشنهاد می شود از تولید محتوا اختصاصی با قیمت مناسب شرکت طراحی سایت کارنیل وب استفاده کنند. تیم تولید محتوا در این شرکت با داشتن تجربه و دانش کافی توانایی تولید محتوا به صورت انحصاری برای سایت های مختلف با موضوعات متفاوت را دارا است.

برای کسب آگاهی بیشتر می توانید به نمونه کارهای تولید محتوا کارنیل وب مراجعه کنید، تمام مقاله های نوشته شده توسط این تیم حرفه ای در رتبه های اول موتورهای جستجو قرار دارد؛ زیرا برای تولید آنها تمام نکات مهم و استاندارد سئو رعایت می شود.

قیمت تولید محتوا انگلیسی (یا سایر زبان های خارجی)

قیمت تولید محتوا به زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

نوع محتوا: تولید محتوای متنی، تصویری، صوتی یا ویدیویی انگلیسی و سایر زبان های خارجی هزینه ‌های متفاوتی دارد و در مقایسه با تولید محتوا به زبان فارسی هزینه بالاتری خواهد داشت. در ضمن تولید محتوای متنی به زبان انگلیسی ساده ‌ترین و کم ‌هزینه‌ ترین و موثرترین نوع تولید محتوای انگلیسی برای سایت محسوب می شود که با استفاده از آن به صورت روزانه و مداوم می توان وب سایت خود را ارتقا داد و موجب رونق کسب و کار خود شد. همچنین لازم به ذکر است که تولید محتوای تصویری، صوتی و ویدیویی هزینه بیشتری نسبت به تولید محتوای متنی دارد.

حجم محتوای متنی: محتوای متنی طولانی ‌تر با تعداد کلمات بیشتر به زبان انگلیسی یا سایر زبان های خارجی هزینه بیشتری نسبت به محتوای کوتاه ‌تر دارد. همان طور که توضیح داده شد هزینه تولید محتوای متنی به صورت کلمه‌ای محاسبه می‌شود، بنابراین یک محتوای 1000 کلمه ‌ای هزینه بیشتری نسبت به یک محتوای 500 کلمه ‌ای دارد.

دانش و تسلط نویسنده: تولیدکننده محتوای متخصص و مسلط به زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی در زمینه ‌های مختلف هزینه بیشتر دریافت می کند. برای مثال نویسنده ‌ای که به تمام زبان های خارجی تسلط دارد، هزینه بیشتری نسبت به نویسنده‌ ای تنها به زبان انگلیسی تسلط دارد، دریافت می کند.

با توجه به موارد ذکر شده، می توان بیان کرد که قیمت تولید محتوا متنی انگلیسی معمولاً بالاتر از قیمت تولید محتوای فارسی است. به طور متوسط، قیمت هر کلمه محتوا متنی انگلیسی در سال 1403 بین 400 تا 500 تومان است. بنابراین یک محتوای 1200 کلمه ‌ای بین 480.000 تا 600.000 تومان هزینه دارد.

البته این قیمت‌ ها فقط یک تخمین کلی هستند و با توجه به نیاز وب سایت و موضوع آن قیمت نهایی متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت دقیق تولید محتوا متنی به زبان انگلیسی یا سایر زبان های خارجی پیشنهاد می شود به پکیج تولید محتوا زبان انگلیسی یا زبان های دیگر کارنیل وب مراجعه کنید یا با پشتیبانی از طریق شماره تلفن 02188872683 تماس حاصل فرمایید.

هزینه تولید محتوا برای محصولات

هزینه تولید محتوای متنی برای محصولات سایت های فروشگاهی به تعداد محصولات و تعداد کلمات برای توضیحات محصول، فوریت در تولید محتوا و تولید محتوا اختصاصی یا عمومی توسط تولیدکنند محتوا حرفه ای یا مبتدی بستگی دارد. به این صورت که می توان بیان کرد هزینه برای تولید محتوای محصولات یک سایت که تعداد آنها کمتر از 20 عدد باشد، در مقایسه با توضیحات محصولات که تعداد بالاتری است، متفاوت خواهد بود.

لازم به ذکر است که قیمت تولید محتوا برای توضیحات محصولات در شرکت طراحی سایت کارنیل وب توسط نویسندگان حرفه ای متناسب با موضوع محصول انجام می شود. همچنین برای تولید محتوای متنی محصولات پکیج ویژه در نظر گرفته شده است که برای اطلاع از هزینه آن می توانید به لیست قیمت تولید محتوا، پکیج تولید محتوا اختصاصی برای محصولات فروشگاه مراجعه کنید یا اینکه می توانید از طریق شماره تلفن 02188872157 با کارشناسان کارنیل وب تماس حاصل فرمایید.

قیمت تولید محتوای حرفه ای با کارنیل وب

قیمت تولید محتوای تصویری و ویدیویی

قیمت تولید محتوای تصویری و ویدیویی به جز عوامل ذکر شده که بر هزینه تولید محتوا تاثیرگذار است، به عواملی دیگری بستگی دارد که عبارت است از:

نوع تصویر و ویدیو: تولید تصاویر و ویدیو ساده ‌تر هزینه کمتری نسبت به تولید تصاویر و ویدیو پیچیده ‌تر مانند تصاویر گرافیکی یا فیلم انیمیشنی دارد. به این صورت که تصاویر و فیلم های که نیاز به تدوین دارند، به طور قطع هزینه بیشتری برای تولید آنها دریافت می شود.

کیفیت تصویر و ویدیو: تصاویر و ویدیو با کیفیت بالاتر هزینه بیشتری نسبت به تصاویر یا فیلم با کیفیت پایین ‌تر دارند.

طراحی و تدوین: تولید تصاویر و تدوین فیلم به صورت اختصاصی هزینه بیشتر در مقایسه با طراحی و تدوین های ابتدایی دارد.

زمان تولید محتوا: تصاویر و فیلم هایی که باید در زمان کوتاه و به صورت فوری تولید شوند، هزینه بیشتری نسبت به تصاویر و فیلم هایی که برای تولید فوریت ندارد، خواهند داشت.

برای اطلاع از قیمت تولید محتوای تصویری ویدیویی باید متناسب با نیازهای وب سایت و کسب و کار خود در این مورد اطلاعات لازم را به دست آورید. بنابراین پیشنهاد می شود به پکیج تولید محتوا کارنیل وب مراجعه کنید یا از طریق شماره تلفن 02188872157 با پشتیبانی تماس ارتباط برقرار کنید.

قیمت تولید محتوای صوتی

قیمت تولید محتوای صوتی به جز عوامل ذکر شد که بر هزینه تولید محتوا تاثیرگذار است، به عواملی دیگری بستگی دارد که شامل موارد زیر می شود.

طول صدا: زمان تولید محتوا صوتی طولانی ‌تر هزینه بیشتری نسبت به زمان های کوتاه ‌تر دارد.

کیفیت صدا: صداهایی که توسط افراد حرفه ای با کیفیت بالاتر تولید می شوند، هزینه بیشتری نسبت به صداهای با کیفیت پایین‌ تر دارند.

زمان مورد نیاز برای تولید محتوا: تولید محتوای صوتی برای وب سایت هایی که باید در زمان کوتاهی تحویل داده شود، هزینه بیشتری نسبت به مواردی دارد که فوریت تحویل ندارند.

لازم به ذکر است در هنگام سفارش تولید محتوا متناسب با نیازهای وب سایت خود، باید به عوامل موثر بر هزینه تولید محتوا توجه داشته باشید تا بتوانید با کیفیت ترین محتوا را با بهترین قیمت دریافت کنید.

قیمت تولید محتوا برای سایت فروشگاهی و شرکتی در کارنیل وب

قیمت تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

قیمت تولید محتوا برای سایت فروشگاهی به جز عوامل ذکر شده (نوع محتوا، تعداد محتوا، زمان تولید محتوا و نویسنده و موضوع محتوا)، با توجه به اینکه تولید محتوا برای چه قسمتی از وب سایت باشد، متفاوت است. برای مثال هزینه تولید محتوا متنی برای برگه ها که کاملا باید تخصصی و انحصاری باشد، در مقایسه با تولید محتوا برای مقاله یا اخبار سایت متفاوت است.

همچنین از آنجایی که وب سایت فروشگاهی دارای محصولات یا خدماتی برای فروش است، نیاز به تولید محتوا متنی یا تصویری و ویدیویی برای محصولات یا خدمات خود دارد، بنابراین لازم است از یک تیم متخصص و حرفه ای برای تولید محتوای سایت فروشگاهی استفاده شود. شرکت طراحی سایت کارنیل وب با داشتن نویسندگان با تجربه و متخصص در زمینه تولید محتوا متناسب با استانداردهای سئو می تواند بهترین تولید محتوا را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه دهد. برای اطلاع از خدمات تولید محتوا کارنیل وب پیشنهاد می شود که به لیست خدمات این مجموعه مراجعه کنید و قیمت دقیق تولید محتوا برای سایت فروشگاهی مطلع شوید.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه تولید محتوا سایت فروشگاهی

همان طور که ذکر شده، قیمت تولید محتوای سایت فروشگاهی برای توضیحات محصول، مقاله و برگه متفاوت است و با توجه به عواملی که بر هزینه نهایی تاثیر می گذارد، محاسبه می شود. در ادامه برخی از عوامل تاثیرگذار برای هزینه تولید محتوای سایت مورد بررسی قرار گرفته است.

محصولات فروشگاهی: تنوع و تعداد محصولات فروشگاهی تأثیر زیادی بر هزینه تولید محتوا خواهد داشت و از آنجایی که برای هر محصول، توضیحی مناسب و جذاب باید ارائه شود، بنابراین نیاز به زمان و تخصص بیشتر و در نهایت هزینه بالاتر خواهد بود.

کیفیت و محتوای توضیحات محصول: اهمیت داشتن توضیحات واضح و جامع برای محصولات فروشگاهی بسیار بالا است. بنابراین هزینه تولید محتوا برای توضیحات محصولات با جزئیات بیشتر و مزایا، مشخصات فنی و نحوه استفاده ممکن است بیشتر از سایر محتواها باشد.

نوع محتوا: تولید مقاله ‌های تخصصی مرتبط با نیازهای کسب و کار سایت فروشگاهی به هزینه بیشتری نیاز دارد. همچنین برگه‌ هایی که حاوی اطلاعات درباره فروشگاه، شرایط خرید و تماس با ما است، هزینه متفاوت تری نسبت به سایر نوشته های سایت دارد.

مدت زمان تولید: اگر زمان تحویل محتوا کمتر باشد، ممکن است هزینه تولید افزایش یابد. ضرورت تولید محتوا به سرعت ممکن است نیاز به شتاب دادن به فرایند تولید و افزایش هزینه داشته باشد.

رقابت و نیاز به محتوای منحصر به فرد: اگر فروشگاه شما در یک صنعت رقابتی فعالیت می ‌کند و نیاز به محتوای منحصر به فرد و جذاب تری دارد، هزینه برای تولید محتوای آن بیشتر خواهد بود.

تجربه نویسنده: شاید نیاز به استفاده از نویسندگان حرفه ‌ای با تجربه برای تولید محتوا با کیفیت بالا و مناسب فروشگاه شما وجود داشته باشد که این کار به طور قطع هزینه بیشتری دارد.

با توجه به موارد ذکر شده، می توان بیان کرد که هزینه تولید محتوا متناسب با شرایط و نیازهای هر فروشگاه و بودجه مدیران کسب و کار متفاوت خواهد بود، بنابراین بهتر است با در نظر گرفتن محتوای مناسب برای سایت خود با کارشناسان کارنیل وب که در این حوزه تخصص و تجربه لازم را دارند، مشورت کنید و درخواست خود در سریع ترین زمان ممکن به ثبت برسانید.

هزینه تولید محتوا با شرکت طراحی سایت کارنیل وب

قیمت تولید محتوا سایت شرکتی

قیمت تولید محتوا برای سایت شرکتی به جز عوامل ذکر شده (نوع محتوا، تعداد محتوا، زمان تولید محتوا و نویسنده و موضوع محتوا)، با توجه به اینکه تولید محتوا برای چه قسمتی از وب سایت است، متفاوت خواهد بود. بر همین اساس در ادامه موارد مهم و تاثیرگذار بر هزینه تولید محتوا برای سایت شرکتی بیان شده است.

محتواهای مورد نیاز: تعداد و نوع محتواهایی که برای سایت شرکتی نیاز است، بر هزینه تولید محتوا تأثیر می‌گذارد. تولید محتوا برای وب سایت شرکتی شامل صفحه اصلی، درباره ما، خدمات، مقالات، اخبار و نمونه کارهای کسب و کار می‌ شود که هر کدام از آنها با توجه به تعداد کلمات و نوع محتوا هزینه متفاوتی برای تولید آنها دریافت خواهد شد و نمی توان برای همه آنها قیمت ثابت در نظر گرفت؛ زیرا متناسب با نیازهای سایت و کسب و کار مورد نظر هزینه تولید محتوا متغیر است. در ضمن تعداد کلمات و تعداد نوشته ها در طول یک ماه بر هزینه محتوا برای سایت شرکتی تاثیرگذار است.

تخصصی بودن محتوا: اگر سایت شرکتی درباره صنعت یا کسب و کار خاصی باشد، نیاز به محتوای تخصصی دارد، هزینه تولید محتوا برای این نوع وب سایت ها بیشتر است و از آنجایی که نیاز به تحقیقات و دانش تخصصی بیشتری دارد، باید توسط نویسندگان حرفه ای و با تجربه انجام شود.

سطح تنوع و تعداد صفحات محتوا: اگر سایت شرکتی شما شامل تعداد زیادی صفحه است که تنوع بالایی دارد و نیاز به تولید محتوا حرفه ای دارد، هزینه تولید محتوا برای وب سایت شما افزایش می یابد؛ زیرا نیاز به زمان بیشتری برای تولید و تنظیم محتوا وجود دارد.

نوع رسانه محتوا: اگر محتوای شما شامل متن، تصویر، ویدئو و نمودار باشند، هزینه تولید بیشتری لازم است؛ زیرا هر نوع رسانه نیازمند تجهیزات و روش ‌های تولید، ویرایش و تدوین مخصوص به خود است.

تجربه نویسنده و تخصص مورد نیاز: اگر برای تولید محتوای سایت شرکتی خود از نویسنده حرفه‌ای با تجربه کافی یا یک تیم متخصص در تولید محتوا استفاده می ‌کنید یا نیاز به تخصص خاصی دارید، هزینه تولید محتوا ممکن است بیشتر باشد.

زمان تولید محتوا: اگر وب سایت شرکتی شما نیاز به تولید محتوا فوری دارد، به طور قطع در مقایسه با وب سایتی که در مدت زمان تولید محتوا فوریت ندارد، هزینه بیشتری خواهد داشت.

با توجه به موارد ذکر شده، برای دریافت اطلاع از هزینه تولید محتوا برای سایت شرکتی خود، می ‌توانید با مشخص کردن جزییات و نیازهای کسب و کار خود با تیم پشتیبانی کارنیل وب تماس بگیرید یا به پکیج تولید محتوای متنی کارنیل وب مراجعه کنید.

هزینه تولید محتوای سایت وردپرسی

هزینه تولید محتوای سایت وردپرسی نیز مانند هزینه تولید محتوای سایت شرکتی و فروشگاهی به عواملی که در ابتدا ذکر شد، بستگی دارد. اما به طور کلی هزینه تولید محتوای سایت وردپرسی معمولاً کمتر از سایر سیستم‌ های مدیریت محتوا (CMS) است؛ زیرا وردپرس یک CMS رایگان است که امکانات و قابلیت ‌های بسیاری برای ساخت و مدیریت سایت فراهم می ‌کند.

لازم به ذکر است که هزینه تولید محتوا برای سایت وردپرسی یا سایت های با قالب آماده یا برنامه نویسی شده وابسته به عواملی تاثیرگذار بر قیمت مانند تعداد و نوع محتوا، تخصصی بودن محتوا، تنوع صفحات محتوا، نوع رسانه محتوا، تجربه نویسنده و تخصص مورد نیاز و مدت زمان لازم برای تولید محتوا است. بنابراین نمی توان برای آن هزینه ثابت در نظر گرفت و متناسب با نیازهای کسب و کار قیمت تولید محتوا محاسبه می شود.

به طور کلی در هنگام تولید محتوا برای سایت وردپرسی می توان بیان کرد که استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس به صاحبان کسب و کارها کمک می کند تا هزینه تولید محتوا خود را کنترل کنند و از امکانات قدرتمند آن بهره مند شود.

هزینه تولید محتوای انگلیسی و فارسی با کارنیل وب

قیمت تولید محتوا در اینستاگرام و شبکه های مجازی

هزینه تولید محتوا برای اینستاگرام و سایر شبکه‌ های اجتماعی همانند تولید محتوا برای سایت های مختلف شرکتی یا فروشگاهی به عوامل متعددی بستگی دارد که در زیر به آنها اشاره شده است.

نوع محتوا: هزینه تولید محتوا برای اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی می ‌تواند متغیر باشد بسته به نوع محتوایی که قصد دارید ایجاد کنید. محتوای متنی، عکس، ویدئو یا ترکیبی از آنها هزینه متفاوت خواهد داشت.

میزان تخصص و کیفیت محتوا: در صورتی که برای تولید محتوا از تخصص و تجربه ویژه ‌ای استفاده می‌ کنید، هزینه‌ ها بالاتر خواهد بود. برای مثال استفاده از عکاس حرفه ‌ای یا تهیه ویدئوهای با کیفیت باعث افزایش هزینه خواهد شد.

مدت زمان تولید محتوا: زمانی که برای ایجاد محتوا بیشتر وقت صرف می ‌کنید، هزینه نیز افزایش می‌یابد. زمان تولید شامل فعالیت‌هایی مانند تحقیق، نوشتن، ویرایش، عکاسی، ویرایش تصاویر و ویدئو و غیره است.

طراحی گرافیکی و برندینگ: اگر قصد دارید محتوای دیداری جذاب و منحصر به فردی برای شبکه ‌های اجتماعی خود ایجاد کنید و از طراحان گرافیکی برای این منظور استفاده کنید، هزینه بیشتری باید در نظر بگیرید.

حجم و فراوانی محتوا: اگر نیاز به تولید محتوا به صورت منظم و پیوسته دارید، مثلاً در حال راه ‌اندازی یک استراتژی محتوایی برای شبکه‌های اجتماعی، هزینه‌ تولید محتوا  ممکن است بیشتر شود.

در نهایت می توان بیان کرد که هزینه تولید محتوا برای اینستاگرام و سایر شبکه ‌های اجتماعی متغیر است و بستگی به نیازها و اهداف شما دارد. همچنین لازم به ذکر است اگر قصد رونق بخشیدن به کسب و کار خود را دارید، با وجود سروکار داشتن افراد با دنیای مجازی، باید برای تولید محتوا اینستاگرام سرمایه گذاری لازم را انجام دهید. به طور کلی اعتبار و قدرت اینستاگرام و دیگر شبکه‌ های اجتماعی نیز در دسترسی به مخاطبان بزرگ و ارتباط مؤثر با آنها بسیار مهم است.

برای اطلاع از هزینه تولید محتوای اینستاگرام می توانید به خدمات کارنیل وب قسمت شبکه های اجتماعی مراجعه کنید و از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

هزینه تولید محتوا سایت وردپرسی

قیمت تولید محتوا در بهترین شرکت طراحی سایت

کارنیل وب به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت دارای خدمات ویژه برای تولید محتوا به صورت پکیج با عنوان تولید محتوای متنی اختصاصی ماهانه، تولید محتوای اقتصادی متنی ماهانه، تولید و نشر اخبار، تولید محتوای متنی 4 تایی در ماه، تولید محتوا انگلیسی یا زبان های دیگر، تولید محتوای تخصصی محصولات فروشگاه، تولید محتوای متنی فوری (مقاله یک روزه) و ثبت محصول است.

در شرکت طراحی سایت کارنیل وب پکیج تولید محتوا توسط تیم نویسندگان که بر استانداردهای سئو و الگوریتم های گوگل تسلط دارند، به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود.

برای بهره مندی از خدمات تولید محتوا کارنیل وب می توانید با مراجعه به وب سایت سفارش خود را ثبت کنید یا از طریق لینک زیر با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

مقالات آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.