ثبت شرکت در خارج از کشور

مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

تجارت و اقتصاد فقط محدود به داخل یک کشور نمی شود، بلکه به هدف سرمایه گذاری بیشتر باید توافقات قانونی بین المللی در خارج از مرزهای کشور صورت گیرد. امروزه بازارهای جهانی و بین المللی با قدرت بیشتری در راستای مطرح کردن خود محصول و خدمات خود تلاش می کنند. در ادامه مقاله درمورد برخی از مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور به شما اطلاعاتی خواهیم داد که امیدواریم برای شما مفید واقع شود.

توسعه تجارت در سطح جهانی باعث شده تا بیشتر افراد به دنبال راه اندازی کسب و کارهایی در کشورهای خارجی باشند. البته این امر به عوامل مهمی بستگی دارد از جمله امنیت سرمایه، دریافت ویزای اقامت و غیره. با وجود این، باید امور ثبت شرکت در خارج از ایران را نیز جدی بگیرید تا بتوانید از مزایای آن بهره مند شوید.

شرایط و قوانین ثبت شرکت در خارج از کشور

هر کشور از نظر استانداردها و اصول اقتصادی با سایر کشورها متفاوت است. به همین دلیل قوانین ثبت شرکت نیز در آن کشورها فرق می کند. قبل از اقدام به راه اندازی هر نوع شرکت خدماتی یا محصولی باید کشور مورد نظر را انتخاب کنید و شرایط آن را مورد بررسی قرار دهید.

در برخی از کشورها زمانی که قصد ثبت شرکت در یک کشور خارجی را دارید، می توانید از طریق آن برای خانواده خود نیز اقامت دریافت کنید. این روند می تواند یک امتیاز مهاجرتی خوبی برای شما باشد.

موضوع دیگری که در رابطه با قوانین ثبت شرکت در خارج از کشور مورد توجه قرار می گیرد، مالیات است. در قوانین برخی از کشورها، شرکت هایی هستند که معاف از مالیات بوده یا از قوانین مالیاتی ساده تری برخوردار هستند.

استفاده از طرح های تشویقی صادرات

گاهی ممکن است با ثبت شرکت بتوانید از برنامه های تشویقی بهره مند شوید. برخی از کشورها برای تاجرانی که در کشور آنها شرکت تاسیس کرده اند، طرح های حمایتی در نظر گرفته می گیرد. برای مثال می توانید محصولات خود را به کشورهای مشخصی صادر کنید. علاوه براین، با ثبت شرکت در یک کشور خارجی و امکان صادرات محصول می توانید مشمول طرح معافیت مالیاتی نیز شوید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله  تفاوت ثبت شرکت و ثبت برند پیشنهاد می شود.

ثبت شرکت کارنیل وب

امکان افتتاح حساب بانکی

زمانی که شما در یک کشور خارجی اقدام به ثبت شرکت می کنید، حتما مجبور به انجام معاملات زیادی خواهید بود. به همین دلیل نیاز به حساب بانکی از نیازهای اولیه شما است تا بتوانید با هر کشور دیگری تبادله قانونی داشته باشید. خوشبختانه کشورهای خارجی امکان درست کردن حساب بانکی را برای کسانی که در آن کشور شرکت دارند، آسان کرده است. این امر به شما کمک می کند تا فرایند صادرات و واردات محصول به راحتی انجام شود و حساب و کتاب سرمایه های مالی خود را بهتر مدیریت کنید.

تضمین امنیت اقتصادی

تمام کسانی که در حیطه تجارت فعالیت دارند، امنیت کارشان در اولویت است. به همین دلیل، بهتر است قبل از اینکه تصمیم جدی برای ثبت شرکت بگیرید، در مورد وضعیت امنیت در آن کشور اطلاعاتی را به دست آورید. عموما سرمایه گذاری در کشورهای پیشرفته مانند کانادا، انگلیس، امارات متحده و غیره خطر کمتری را به همراه دارد. از طرف دیگر، احتمال کسب سود بیشتر به مراتب بالاتر است. البته این را به یاد داشته باشید که میزان فساد اقتصادی و نرخ تورم در کشورهایی که از نگاه اقتصادی پیشگام هستند، کمتر است.

یافتن اسپانسر بین المللی

اگر از قوانین تجارت و ثبت شرکت در کشورهای دیگر مطلع باشید، خواهید دید که می توانید برای برخی از پروژه های تجاری خود سرمایه گذار بین المللی داشته باشید. علاوه براین، امکان استفاده از منابع انسانی و علمی کشور مربوطه را نیز خواهید داشت.

سایر مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور

  • بهره مند شدن از منابع علمی و انسانی
  • دور بودن از تحریم های کشور
  • اخذ اقامت کشور مربوطه
  • افتتاح حساب بانکی بین المللی در چندین
  • وارد شدن به بازارهای خارجی
  • تولید انبوه کالا
  • بهره مند شدن از معافیت مالی

تفاوت قوانین ثبت شرکت در خارج از کشور

شرایط، قوانین و مراحل ثبت شرکت در تمام کشورها متفاوت است. برخی از آنها احتمال دارد نیاز به سرمایه بیشتری داشته باشید، اما برخی دیگر چنین نیست. با این حال، هر کدام از مزایای خاصی برخوردار است و قطعا فواید بیشتری را به دست خواهید آورد.

کشورهایی که برای سرمایه گذاری انتخاب می کنید را باید از لحاظ فرهنگی، اقتصادی و شرایط گرفتن ویزا نیز مورد بررسی قرار دهید. اگر با قوانین آن کشور آشنا نباشید حتما با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد. برای این کار توصیه می کنیم با افراد باتجربه و شرکت های سرمایه گذری معتبر مشورت کنید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله هزینه ثبت شرکت در ایران پیشنهاد می شود.

کارنیل وب ثبت شرکت

انواع شرکت در خارج از کشور

هر کشور دیگری مانند ایران با توجه به نوع فعالیت کاری، میزان سرمایه و غیره دارای انواع مختلفی از شرکت ها است. در ادامه برخی از انواع شرکت ها را که در اکثر کشورها رایج است، بیان شده است.

شرکت با مسئولیت محدود: چنین شرکت هایی حتی با یک نفر تشکیل می شود و شرایط ثبت آن بسیار آسان است. اغلب سرمایه گذاران به دلیل هزینه پایین به دنبال این شرکت ها هستند؛ اما هزینه ثبت این شرکت در کشورهای دیگر ثابت نیست.

شرکت تعاونی: این شرکت ها به دو صورت مسئولیت محدود و نامحدود ثبت می شوند و عموما در یک حوزه مشخص و حداقل با سه نفر تشکیل می شود.

شرکت شعبه ای: برای توسعه شرکت خود در شهرهای دیگر می توانید یک شعبه از آن را ایجاد کنید.

شرکت­ های سهامی: سرمایه این شرکت ها به صورت سهامی است و توسط دو نفر می تواند راه اندازی شود.

ثبت شرکت با کارنیل وب

با توجه به اهمیت ثبت شرکت در خارج از کشور، باید تمام شرایط و قوانین لازم مربوط به آن کشور را مد نظر بگیرید. برای این کار می توانید از افراد متخصصی کمک بگیرید و تمام جوانب از جمله هزینه، نوع اقامت، سرمایه و غیره را بررسی کنید.

استفاده از کارشناسان خبره در حیطه ثبت شرکت باعث می شود تا با مشکلات آتی روبه رو نشوید و بتوانید به آسانی سرمایه خود را در کشور مورد نظر خود مصرف کنید.

شرکت کارنیل وب، با سابقه چندین ساله هر گونه خدمات ثبت شرکت در مناطق آزاد، ثبت برند و لوگو، اخذ کد اقتصادی، اخذ صلاحیت پیمانکاری، اخذ پروانه کسب و غیره را به صورت قانونی و در کوتاه ترین زمان انجام می دهد.

مقالات آموزشی

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.