طراحی سایت اتاق فرار

طراحی سایت اتاق فرار با کارنیل وب

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی گرایش مردم به خرید آنلاین و انجام کارهای اینترنتی است. داشتن سایت برای مجموعه های اتاق فرار امری واجب است. ما در این مقاله قصد داریم طراحی سایت اتاق فرار را به شما معرفی کنیم تا با هزینه ای مناسب، سایت مناسب برای اتاق فرار خود داشته باشید.

اهمیت طراحی سایت برای اتاق فرار

یکی از مهم ترین خواسته های مدیران اتاق فرار، دیده شدن اتاق فرارشان و در نتیجه افزایش مشتری است. یکی از روش های تبلیغات برای اتاق فرار فعالیت در فضای مجازی و طراحی سایت است. تبلیغات در فضای مجازی نیازمند به یک سایت مناسب است تا مدیران اتاق فرار بتوانند در زمینه تولید محتوا با استراژی های مناسب دستاوردهای خوبی داشته باشند.

یکی از مهم دستاورد های که یک سایت مناسب می تواند برای  شما داشته باشد امکان معرفی و پیدا کردن شما از طریق اینترنت است، هر فردی از هر نقطه ای از شهر می تواند به راحتی شما را پیدا کند. شما  می توانید از طریق سایت، اسکایت روم یا اتاق فرار خود را به صورت کامل معرفی کنید. همچنین شما  می توانید از طریق سایت، برند و اعتبار سازی  کنید.

طراحی سایت اتاق فرار

امکانات سایت اتاق فرار یا اسکایت روم

هر سایتی با توجه به اهدافی صاحب آن سایت دارد، امکانات خاص خودش را داشته باشد. ما در این بخش برخی از مهم ترین امکاناتی که سایت اتاق فرار باید داشته باشد را بررسی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

معرفی اتاق فرار شما

اتاق فرار دارای چندین ژانر است تا افراد با توجه به علاقه خود یک ژانر را انتخاب کنند و اتاق مربوط به آن را پیدا کنند. شما می توانید در سایت خود بخش های مختلف اتاق فرار خود را معرفی کنید همچنین می توانید توضیحی درباره هر یک از بخش اتاق فرار خود بیان کنید تا افراد آگاهی نسبت به آن داشته باشند. این فرایند باعث انتخاب راحت تر و رضایت بیشتر مشتری شود.

معرفی سانس های اتاق فرار در سایت

شما می توانید زمان های که قادر به ارائه خدمات به مشتریان هستید را در سایت خود اعلام کنید. تا افراد با توجه به زمان بندی خود، تایمی را انتخاب کنند همچنین شما می توانید در سایت خود از سیستم رزرو بلیط به صورت اینترنتی استفاده کنید. تا افراد بتوانند به راحتی بلیط خود را رزرو و پرداخت کنند.

امکان پرداخت و رزرو آنلاین

افرادی که از طریق سایت به دنبال جذب مشتری هستند می توانند برای کامل کردن سیستم اینترنتی خود می توانند از سیستم رزرو و پرداخت در درگاه امن بانکی به صورت آنلاین را اضافه کند. با استفاده از این امکانات مشتریان شما می توانند بدون بدوم مراجعه حضوری از خدماتی که شما در اتاق فرار ارائه می دهید، استفاده کنند.

راههایی ارتباطی مشتریان و لوکیشن

راههای زیادی برای برقراری ارتباط مشتریان با شما وجود دارد. شما می توانید راههای برقراری ارتباط به صورت غیر حضوری مانند شماره تماس یا فرمی برای ارسال پیام در سایت خود قرار دهید. در این صورت شما می توانید ارتباط خوبی با مشتریان داشته باشید. همچنین شما می توانید در سایت خود لوکیشن قرار دهید تا افراد به راحتی شما را پیدا کنند.

برای اطلاعات بیشتر مشاهده نمونه های تولید محتوا کارنیل وب پیشنهاد می شود.

طراحی سایت اتاق فرار

ثبت نظرات و تالار گفتگو

شما می توانید در سایت خود بخشی را به عنوان ثبت نظرات قرار دهید تا افراد بتوانند نظرات خود را بنویسند، شما از نظرات آنها برای ارتقاء کار خود استفاده کنید همچینین مخاطبان دیگر بتوانند از آنها  استفاه کنند.

شبکه های اجتماعی

جمعیت زیادی در شبکه  های اجتماعی فعالیت می کنند. نادیده گرفتن این افراد باعث از دست رفتن بخشی از مشتریان شما باشد. به همین خاطر بهتر است که شما در از فضای مجازی به طور کامل بهره مند شوید.

ویژگی های برای سایت اتاق فرار

سایت  های  که برای اتاق فرار طراحی می شوند باید ویژگی هایی خاصی  داشته  باشند. ما در این بخش از مهم ترین ویژگی هایی سایت برای اتاق فرار را بررسی خواهیم کرد با ما  همراه باشید.

  • صفحه اصلی
  • لیست کامل اتاق فرار
  • بروزرسانی قیمت ها
  • درباره ما
  • صفحه وبلاگ
  • فرم تماس با ما
  • و..

سفارش طراحی سایت اتاق فرار خود را به کارنیل وب بسپارید تا باعث ارتقای کسب و کار خود شوید.

هزینه طراحی سایت اتاق فرار

هر شرکتی با توجه به مهارت و تجربه خود قیمت متفاوتی را به شما پیشنهاد می دهند. هرچقدر سایتی که شما سفارش می دهید امکانات بیشتری داشته باشد، هزینه آن هم بیشتر می شود. طراحی سایت اتاق فرار می تواند به صورت آماده و هم به صورت اختصاصی طراحی، آماده و راه اندازی شود که انتخاب نوع آن به هدف و سلیفه فرد بستگی دارد.

طراحی سایت اتاق فرار چقدر زمان می برد

معمولا انجام پرژه های طراحی سایت بین یک الی سه ماه زمان می برد. شما  می توانید با انتخاب پکیج اختصاصی در زمان طراحی سایت صرفه جویی کنید. البته این زمان به امکانات و ویژگی های وب سایت وجود دارد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه این مقاله 4 مزیت طراحی سایت پیشنهاد می شود.

طراحی سایت اتاق فرار

طراحی سایت اتاق فرار

اگر می‌خواهید اتاق فرار خود را از دیگر رقبا متمایز کنید، داشتن یک وب سایت با کارایی بالا و متناسب با اتاق فرارتان لازم  است. به همین علت باید درصدد داشتن یک وب سایت برای کسب و کار خود باشید. در همین راستا پیشنهاد می شود که طراحی سایت اتاق فرار خود را به یک شرکت معتبر طراحی وب سایت با تجربه و متخصص در این حوزه مانند کارنیل وب سفارش دهید.

طراحی سایت با کارنیل وب

در شرکت طراحی سایت کارنیل وب با ارائه مشاوره رایگان حتی به‌صورت حضوری در تهران به شما کمک می‌کند تا تمام نیازهای خود را پیدا کنید و یک وب‌ سایت با توجه به تمام نیازها و سلیقه خود داشته باشید.

برای آگاهی بیشتر می توانید از نمونه کارهای طراحی سایت کارنیل وب دیدن کنید، سپس با خیال راحت طراحی سایت خود را به ما بسپارید.

کارنیل وب، در تمام مراحل طراحی سایت و سئو تخصصی وب سایت شما در دنیای آنلاین، در کنار شما خواهد بود تا به نتیجه مطلوبی برسید.

مقالات آموزشی

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.