مزایای طراحی سایت با وردپرس در سال 1401

مزایای طراحی سایت با وردپرس در سال 1401

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا محبوب می باشد که در میان طراحان سایت و صاحب سایت ها از محبوبیت های ویژه ای برخوردار است. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای طراحی سایت با وردپرس صحبت کنیم. اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید تا انتهای این مقاله با شرکت طراحی سایت کارنیل وب همراه باشید.

همچنین می توانید برای دریافت خدمات و مشاوره تلفنی با مشاورین شرکت کارنیل تماس بگیرید و پس از مشاوره به صورت حضوری و غیرحضوری کار خود را در زمینه های طراحی سایت، خدمات پشتیبانی و سئو آغاز نمائید.

در ابتدا ظهور وردپرس از این پنل برای وبلاگ نویسی استفاده میشد. اما بعدها تبدیل به سیستم مدیریت محتوا تبدیل شئ که در حال حاضر بسیاری از سایت ها با این پنل ساخته و راه اندازی می شوند. وردپرس با زبان برنامه نویسی php نوشته شده و به دلیل داشتن پلاگین های متنوع، موفق شده است بسیاری از نیازمندی های مشتریان را برطرف کند.

سادگی طراحی و سهولت در مدیریت سایت

هر فردی به راحتی می تواند با کمترین اطلاعات از برنامه نویسی سایت وردپرسی راه اندازی کند. ورد پرس را می توان با قالب های دلخواه و مورد پسند نیز راه اندازی کرد که این موضوع برای بسیاری از مخاطبان مورد استقبال قرار گرفته است.

همچنین پنل مدیریت محتوا وردپرس موفق شده است طی بروزرسانی های متعدد استفاده از بخش ها و صفحات جدیدی مانند، پست ها، تصاویر و … را بیشتر از قبل راحت تر کند. برای ایجاد یک سایت وردپرسی تنها به یک مرورگر متصل به اینترنت نیاز دارید.

مقالات بیشتر: طراحی سایت لوازم پزشکی در سال 1401

مزایای طراحی سایت با وردپرس در سال 1401

تنوع بالا در افزونه ها

از دیگر مزیت های مهم وردپرس، داشتن تعداد زیادی افزونه می باشد. هر فرد و صاحب سایت با توجه به نیاز خود می تواند از افزونه های وردپرس استفاده کند. بیشتر این افزونه ها بصورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته است. اگر هم افزونه ای پولی باشد قیمت خرید آن ارزان و منطقی به چشم می خورد.

قابلیت گسترش سریع

با وردپرس هر طراح می تواند به آسانی و بدون هیچگونه دردسری و با صرف زمان کم، سایت خود را گسترش دهد و با نصب افزونه های مختلف بر سرعت و عملکرد سایت خود بیافزاید. همچنبن همان طور که اشاره شد وردپرس برای وبلاگ نویسی استفاده می شود، امروزه دارای قابلیت های وبلاگ نویسی زیادی دارد که در این بین می توان به راه اندازی اشتراک ایمیل، قابلیت ثبت کامنت توسط بازدیدکننده و … را نام برد.

پایدار و خلاقانه بودن وردپرس

وردپرس مانند هر تلفن همراه و هر دستگاهی که بروزرسانی می شود با آخرین تکنولوژی، نیازههای کاربری به روز می شود. عملکرد و هدف یک وب سایت در طول زمان تغییر خواهد کرد و خوشبختانه وردپرس نیز با این تغییرات سازگار می باشد.

بروزرسانی و آپدیت منظم و روزانه وردپرس به این معناست که مشکلات آن برطرف می شود و ویژگی های جدید و مفید و هیجان انگیر جدیدی را به طور مداوم به آن اضافه می کند.

مقالات بیشتر: نکات مهم برای تأمین امنیت سایت در سال 1401

مدیریت آسان محتوا

مدیریت محتوا هرگز به راحت تر از این پنل نخواهد رسید و شما از طریق همین پنل می توانید به راحتی حتی بهتر از نویسندگان، طراحان سایت و دیگر اشخاص سایت را مدیریت نمائید. درست همان طور که می توان در ورد یک محتوا را به آسانی ویرایش و بروزرسانی کنید. پس می توان نگران کار با پنل کاربری ایت خود نباشید چراکه با یک الی دوبار تمرین به راحتی می توانید سایت خود را مدیریت نمائید.

پشتیبانی وردپرس

تا کنون بیش از میلیون ها افراد برای افتتاح سایت خود از قالب های وردپرسی استفاده می کنند. بسیاری از شرکت های طراحی سایت به صورت رایگان عموم را برای توجیه بهتر مشاوره و راهنمایی می کنند. شما می توانید برای دریافت سوالات خود در زمینه طراحی سایت با قالب وردپرسی سوال خود را با کارشناسان ما مطرح نمائید. همچنین می توانید بعدها از خدمات پشتیبانی فنی این شرکت به صورت ویژه با پایین ترین قیمت نسبت به همکاران دریافت نمائید.

قیمت مناسب برای طراحی سایت

پلاگن و افزونه ها ماژول هایی هستند که بر روی سایت شما راه اندازی و نصب می شود. شما با استفاده از این افزونه ها می توانید قابلیت های جدید و متنوعی را به وب سایت خود اضافه نمائید که وردپرس بسیاری از پلاگین های کاربردی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.

وردپرس با توجه به جامع بودن و به دلیل استفاده آسان و نداشتن نیاز به تخصص و مهارت بالا در زمینه انواع نرم افزارهای اختصاصی و ابزارهای آنها مورد استقال زیادی از مردم قرار گرفته که تمایل دارند برای خود وب سایت راه اندازی کنند.

مزایای و معایب طراحی سایت با وردپرس در سال 1401

امنیت بالا وردپرس

یکی از نکات مهمی که باید در طراحی سایت با قالب وردپرس در نظر بگیرید امنیت آن می باشدو شما با طراحی سایت های وردپرسی و راعیت اصول و قوانین که وردپرس برای طراحی سایت تعیین کرده است می توانید یک سایت کاملا امن و دور از دسترس هکرها باشید.

همچنین می توانید برای اطلاع بیشتر از امنیت وردپرس مقاله ترفندهای جلوگیری از هک وب سایت در سال 1401 را مطالعه فرمائید.

قابلیت خرید فروش آنلاین وردپرس

وب سایت وردپرس شما به راحتی با نصب افزونه woocammerce به فروشگاه تبدیل شود و شما می توانید به راحتی یک فروشگاه آنلاین داشته باشید و محصولات خود را در سایت برای فروش به نمایش بگذارید. برای انجام امور طراحی سایت خود می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از خدمات کارنیل وب به صورت ویژه بهره مند شوید.

انجام امور طراحی سایت با وردپرس با شرکت طراحی سایت کارنیل وب

شرکت طراحی وب.کارنیل وب یک دهه سابقه درخشان.در زمینه تولید.انواع سایت (فروشگاهی، شرکتی، خبر، خدماتی و …) در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

این شرکت از متخصصین.کاملا حرفه و خبره جهت.پشتیبانی فنی ( سئو )، تولید محتوا صوتی و تصویری و متنی، انمیشن و تیزر، لوگو و بنر، تولید انواع پادکست و … استفاده می کند.

شرکت کارنیل وب با در نظر داشت رضایت مشتریان در تلاش می باشد که با ارائه بهترین کیفیت از خدمات خود رضایت صد در صد مشتریان را جلب نماید. همچنین این شرکت نسبت به دیگر شرکت ها کمترین تعرفه طراحی سایت را با شرایط نقد و اقساط از شما عزیزان دریافت می کند.

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی طراحی، بهبود و افزایش امنیت سایت دارید، متخصصین و کارشناسان کارنیل وب آماده مشاوره به تمامی شما عزیزان می باشد.

شما می توانید برای کسب.اطلاعات بیشتر از نحوه.خدمات این شرکت به.صفحه تماس با ما.مراجعه نمائید.

مقالات آموزشی

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مازیار احمدی
    می 2, 2022 4:09 ب.ظ

    سلام ، من فروشگاه آجیل و خشکبار دارم، میخواستم هزینه طراحی سایت فروشگاهی رو بگید چقدر میشه ؟ و آیا شما اقساط هم قبول می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.