آیا ثبت شرکت 3 روزه انجام می شود؟

آیا ثبت شرکت 3 روزه انجام می شود؟

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

آیا ثبت شرکت 3 روزه انجام می شود؟ آیا مدت زمان ثبت شرکت مشخص شده است؟ می توان ثبت شرکت را در مدت زمان کوتاهی بدون وقفه انجام داد؟

ثبت شرکت امروزه برای هر شخصی که دارای کسب و کاری است از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ زیرا در ادامه می تواند از مزایای زیادی برخوردار شود همچنین می توانید برند خود را معروف تر از قبل کنید و مشتریان بیشتری را جذب کنید.

در ادامه نسبت به این موضوع آگاهی بیشتری پیدا خواهید کرد پس تا انتهای مطلب پیشنهاد می کنیم که با کارنیل وب همراه باشید؛ زیرا قرار است اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم.

چرا باید ثبت شرکت را انجام دهیم و مزایایی آن چیست؟

از مهم ترین دلایل ثبت شرکت که در بالا هم به آن اشاره کردیم، ثبت برند است که به دنبال آن می توانید یک فعالیت رسمی و قانونی داشته باشید. همچنین کسب و کارتان اعتبار بیشتری پیدا خواهد کرد. مشتریان می توانند به راحتی به شما اعتماد کنند.

همچنین دیگر تردیدی برای مشارکت با شخص حقیقی یا حقوقی وجود ندارد و به راحتی می توانید همکاری را شروع کرده و از نظر مالی، کاری با همدیگر شروع به فعالیت کنید.

مزایای ثبت شرکت و برند شامل موارد زیر می شود

  • با ثبت برند و شرکتتان می توانید میزان سود، سرمایه، سهام و تمام موارد این چنینی را به صورت مکتوب و قانونی ثبت کنید. در سایر مدارکتان قرار دهید.
  • ثبت کردن و بایگانی مدارک به نفعتان خواهد بود؛ زیرا اگر مشکلی بین شما و شریک کاریتان پیش بیاید، می توانید نسبت به حل مشکل راحت تر از قبل از زمانی که ثبت شرکت انجام نداده بودید، اقدام کنید.
  • با ثبت شرکت می توانید به افراد این قدرت را بدهید. به راحتی در مزایدات و مناقصات مملکت شرکت نمایید.
  • همچنین اگر قصد دارید شرکت را گسترش دهید و تحت برند بزرگ تری شروع به فعالیت کنید. لازمه اش این است که شرکت را به ثبت رسانیده باشید تا اعتبار قانونی شما حفظ شود. به راحتی شرکت مورد نظرتان بتوانند با خیال راحت قرارداد همکاری را امضا نماید. بنابراین برای اخذ نمایندگی و بزرگ تر کردن شرکت لازمه اش ثبت آن است.
  •  قبل از زمانی که ثبت شرکت صورت گیرد، تمام مسائل حقوقی، مالی برعهده یک شخص بود؛ اما بعد از فرآیند ثبت اعتبار قانونی پیدا می کند و تمام مواردی که ذکر کردیم برعهده تمام افراد هیئت مدیره به علاوه شرکاء می باشد و در قبال تمام مسائل شرکت مسئولیت دارند.بنابراین مسئولیت بر عهده یک نفر نیست و تک تک افرادی که در شرکت طرف معامله هستند. باید نسبت به مسائل شرکت مسئول باشند و این امر موجب اطمینان خاطر بیشتر افراد برای همکاری با شرکت شما خواهد بود.
  • در صورت اخذ امتیازات و اعتبارات دولتی باید شرکت به ثبت رسیده باشد. اگر هم خواستید برای شرکت وام بانکی بگیرید و از مزایای این چنینی برخوردار باشید و راحت تر این کار را انجام دهید با ثبت شرکت راحت تر می توانید انجام دهید؛ زیرا این مزایا برای اشخاص حقیقی وجود ندارد.
آیا ثبت شرکت 3 روزه انجام می شود؟

آیا ثبت شرکت 3 روزه انجام می شود؟

اینکه بگوییم ثبت برند، شرکت 3 روزه انجام می شود، شاید در نظرتان درست به نظر نیاید؛ زیرا واقعا هم اینگونه است اینکه ثبت برند به شکل قانونی انجام شود نیاز به طی کردن یک سری مراحل دارد و هر کدام مدت زمان طولانی انجام می شود، بنابراین اینکه بگوییم 3 روزه به طور کامل شرکتتان به ثبت می رسد، غیر قابل باور است.

با عنوان کردن این موضوع می خواهیم به شما ثابت کنیم گول این موسسات را نخورید که اینگونه تبلیغات را می کنندغ چراکه دروغی بیش نیست. اگر بخواهید نسبت به قانونی کردن شرکت اقدام کنیدف مطمئناً باید زمان زیادی را منتظر بمانید.

به صورت اصولی اگر شرکت ها خودشان نسبت به انجام این کار اقدام کنند در مدت 30 الی 45 روزه به ثبت می رسد. ممکن است این مدت زمان کم یا زیاد شود. بنابراین باز هم نمی توان گفت که همین مدت زمان ثابت است.

اما اینکه یک شخص مجرب و حرفه ای نسبت به این امر اقدام کند، می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ثبت شرکت اقدام نمایید و اینکه شرکت کارنیل وب با تجربه بالایی که دارد می تواند با استفاده از کادر حرفه ای اقدامات لازم را جهت ثبت به انجام برساند.

به شما پیشنهاد می کنیم برای آگاهی که مقاله تفاوت ثبت شرکت و ثبت برند را مطالعه کنید.

بعد از ثبت شرکت چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

تاکنون مقاله های زیادی در زمینه ی اقداماتی برای ثبت شرکت مطالعه کردید، اما اینکه بعد از ثبت چه کارهایی باید انجام شود هم خودش سوالی است که برای اکثر شرکت ها اشخاص ممکن است پیش بیاید بنابراین نسبت به این موضوع هم ما توضیحاتی در اختیارتان قرار می دهیم.

بعد از اینکه ثبت شرکت انجام شد، باید نسبت به انجام امور مالیاتی ، تشکیل پرونده دارایی، گرفتن کد اقتصادی و پملپ دفتر اقدام کنید. بنابراین هر شرکت و موسسه ای بعد از تاریخ ثبت به مدت 2 ماه زمان دارد تا نسبت به انجام این کارها اقدام نماید. با مراجعه به اداره دارایی مستقر در محدوده فعالیت آن نسبت به تشکیل پرونده مالیات و گرفتن کد اقتصادی اقدام کند.

پلمپ دفاتر به این دلیل انجام می شود که شما می توانید دفاتر قانونی سال بعد مالی را پلمپ نموده و آماده به شروع عملیات مالی سال بعد نمایید.

همچنین شما با انجام این کار زمان تسلیم شدن دفتر به اداره مالیات را مشخص می کنید. این کار را در اواخر سال قبل از اقدام به اخذ پلمپ دفاتر قانونی انجام دهید.

آیا ثبت شرکت 3 روزه انجام می شود؟

مختصری از مراحل ثبت شرکت بدانید!

برای انجام ثبت شرکت بهتر است یک مختصری از مراحل آن بدانید تا بتوانید با گذراندن مراحل به ترتیب کارتان راحت تر پیش برود. البته برای ثبت برندتان باید به شرکت و فرد متخصصی که در این زمینه فعالیت می کند. تجربه کافی دارد مراجعه کنید تا تمام مراحل را به شکل قانونی و با تجربه  کاری که در این زمینه دارد، پیش ببرد.

خلاصه ای از مراحل ثبت شرکت

1) نوع شرکت را انتخاب کنید یعنی باید اهداف شرکت یا شرایط فرد درخواست دهنده مشخص گردد.

2) موضوع فعالیت شرکت را با توجه به آینده و هدف شرکت، موضوع در حال حاضر فعالیت شرکت تعیین شود.

3) با توجه به زمینه فعالیت و نوع شرکت می بایست تعداد شرکا، میزان سهم آنها را مشخص نمایید.

4) مدارک اعضای شرکت، شرکا را باید به کارنیل وب برای ثبت شرکت تحویل دهید.

5) نام برند و شرکتتان را باید از قبل انتخاب کنید؛ زیرا نیاز است استعلامی در این زمینه نام برند تهیه شود.

6) آدرس دقیقی از محل شرکت و مدارکی در این زمینه باید تهیه و ارسال شود.

ارائه خدمات ثبت برند و ثبت شرکت با کارنیل وب

برای انجام امور مربوط به ثبت برند شرکت خود می توانید با مشاوران کارنیل وب در ارتباط باشید. این شرکت با توجه به شرایط شما هر گونه خدمات ثبت شرکت، ثبت برند و لوگو، اخذ کد اقتصادی، اخذ صلاحیت پیمانکاری، گرید و مشاوره انفورماتیک را به صورت قانونی و در زمان کم انجام می دهد.

ثبت برند و شرکت  فرایند پیچیده ای دارد و گاهی مستلزم زمان بسیاری است. شما می توانید برای انجام بهتر و سریع تر این کار، آن را به تیم تخصصی  شرکت کارنیل وب بسپارید.

مقالات آموزشی

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.