بهترین تاریخ‌های سفر به مشهد و کیش در سال 1403

بهترین تاریخ‌های سفر به مشهد و کیش در سال 1403

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

بهترین تاریخ‌های سفر به مشهد و کیش در سال 1403

کشور وسیع و زیبایمان ایران دارای جاذبه‌های گردشگری و طبیعی فوق‌العاده و متنوعی از شمال تا جنوب و شرق تا غرب است که بازدید از آن‌ها‌ می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. از محبوب‌‌ترین قطب‌های گردشگری در کشور‌ می‌توان به دو شهر کیش و مشهد اشاره نمود که جذابیت‌های خاص خود را دارند. از این‌رو سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر نقاط ایران و جهان هستند. با توجه به شرایط آب‌وهوایی این دو شهر و جشنواره‌های خاصی که در آن‌ها برگزار‌ می‌شود معمولا فصل بهار و تابستان میزان مسافرت‌ها به آن‌ها به اوج خود‌ می‌رسد و موجب‌ می‌شود بلیط هواپیما تهران مشهد و تهران کیش در لیست پرفروش‌‌ترین بلیط‌ها قرار بگیرد. درصورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در رابطه با با بهترین تاریخ‌های سفر به کیش و مشهد در سال 1403 کسب کنید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین فصل سفر به کیش

با توجه به آب‌وهوای مناسب کیش در فصل بهار‌ می‌توان گفت بهترین زمان برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی جزیره بهار است. در واقع در این ایام جزیره کیش آب وهوای ملایمی دارد و میزان باران‌های شدید و شرجی در آن خیلی کم است. از این‌رو خیلی از مسافران تعطیلات نوروز را برای سفر به کیش انتخاب‌ می‌کنند. البته بهترین ماه در فصل بهار برای سفر به کیش اردیبهشت ماه است که از رطوبت هوا کاسته‌ می‌شود. کیش در بهار فضایی سر سبز و زیبا دارد و‌ می‌تواند فرصتی عالی برای تجربه تفریحات آبی متنوع آن در ساحل زیبا خلیج فارس باشد. به همین دلیل تقاضا برای بلیط هواپیما تهران کیش و بالعکس افزایش پیدا‌ می‌کند و مسافران باید پیش از سفر برای رزرو بلیط هواپیما و هتل اقدام کنند. لازم به ذکر است که میزان هزینه‌های سفر به کیش در این ایام بیشتر از سایر فصول سال است.

سفر به کیش در تابستان

خیلی از افراد بهترین زمان سفر به کیش را تابستان‌ می‌دانند. در تابستان گاهی اوقات گرمای هوای کیش حتی به 50 درجه سانتی‌گراد‌ می‌رسد. اما با این وجود گردشگران بسیاری که علاقه‌مند به تفریحات مهیج ساحلی و آبی هستند سفر به کیش را در این شرایط آب‌وهوایی انتخاب‌ می‌کنند. لازم به ذکر است که در این فصل از 15 تیرماه تا 15 شهریورماه هر ساله جشنواره‌ها و قرعه کشی‌های متعددی در شب‌های کیش برگزار‌ می‌شود که برنامه‌های بسیار شاد و مهیجی دارند و شرکت در آن‌ها‌ می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.

همچنین مسافران‌ می‌توانند از تخفیفات ویژه مراکز خرید کیش در کنار شرکت در جشنواره‌ها و بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی استفاده کنند و تجربه سفری خاطره‌انگیز و مقرون‌به‌صرفه را برای خود رقم بزنند. از پرطرفدارترین و هیجان‌انگیزترین جاذبه‌های دیدنی کیش درتابستان‌ می‌توان به ساحل کلبه هور، ساحل مرجان، پارک ساحلی سیمرغ، اسکله تفریحی کیش، پارک ساحلی میرمهنا و … اشاره نمود.

بهترین تاریخ‌های سفر به مشهد و کیش در سال 1403

بهترین زمان سفر به مشهد

مشهد به‌عنوان پایتخت مذهبی ایران در تمامی فصول سال پذیرای زائران فراوانی است. اما اگر بخواهیم از نظر شرایط آب‌وهوایی بهترین زمان سفر به مشهد را بررسی کنیم قطعا فصل بهار بهترین فرصت برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) و سایر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی مشهد است. در این فصل شهر مشهد، کوهپایه‌ها و روستاهای اطراف آن دارای طبیعتی زیبا و سرسبز و چشمه‌های طبیعی متعددی است که منظره‌ای خیره‌کننده و با صفا خلق‌ می‌کنند. به همین دلیل بسیاری از گردشگران بهار را برای سفر به مشهد انتخاب‌ می‌کنند. این شلوغی‌ها موجب‌ می‌شود که هزینه اقامت در هتل‌ها و سوئیت‌های مشهد و همچنین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس به این مقصد افزایش یابد. از این‌رو اگر شلوغی بیش از حد برایتان آزاد دهنده است و‌ می‌خواهید سفر کم‌هزینه‌تری داشته باشید ما به شما پاییز و تابستان را برای سفر به مشهد پیشنهاد‌ می‌کنیم.

سفر به مشهد در تابستان

سفر به مشهد در تابستان

مشهد در تابستان دارای آب‌وهوایی گرم و سوزان است. اما با این وجود به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها بسیاری از افراد این فصل را برای سفر به مشهد انتخاب‌ می‌کنند. در واقع در سفر به مشهد در تابستان نه خبری از خلوتی روزهای زمستانی این شهر است و نه ازدحام جمعیت و هزینه‌های سنگین سفر در بهار، بنابراین مسافران‌ می‌توانند با استفاده از بهترین خدمات و امکانات سفری به یادماندنی و با هزینه مناسب را برای خود رقم بزنند.

در سفر به مشهد مسافران‌ می‌توانند علاوه‌بر زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از سایر مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های این شهر بازدید کنند و سفری سیاحتی – زیارتی خاطره‌انگیز برای خود رقم بزنند. از محبوب‌‌ترین جاذبه‌های گردشگری مشهد‌ می‌توان به گنبد هارونیه، آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی، آبشار آب گرم مشهد، ییلاق عنبران، روستای زشک، پارک آبی ایرانیان، الماس شرق، طبیعت بند گلستان و … اشاره نمود.

سفر به کیش و مشهد با اسنپ تریپ

سفر به کیش و مشهد با اسنپ تریپ

همان‌‌‌طور که اشاره شد دو فصل بهار و تابستان‌ می‌تواند بهترین فرصت‌ها در سال برای سفر به کیش و مشهد و بازدید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این دو قطب گردشگری داخلی باشد. به همین دلیل خیلی از افراد این ایام را برای مسافرت به آن‌ها انتخاب‌ می‌کنند. از این‌رو اگر‌ می‌خواهید در ایام به مشهد یا کیش سفر کنید باید برنامه ریزی دقیقی انجام دهید و پیش از سفر برای رزرو محل اقامت و خرید بلیط هواپیما ، قطار و یا اتوبوس اقدام کنید تا سفری آسوده‌خاطر داشته باشید. برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما به این مقاصد با مناسب‌‌ترین قیمت کافی‌‌‌ست به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ که از مراجع معتبر رزرو بلیط در کشور هستند مراجعه کنید و با استفاده از خدمات بی نظیر این مجموعه و پشتیبانی دائمی آن‌ها سفری رویایی برای خود رقم بزنید.

مقالات آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.