سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید، سیاه و خاکستری چیست؟

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

معمولا اولین تجربه افراد در کار با اینترنت، استفاده از موتورهای جستجو بوده است. این ابزار در عصر تکنولوژی غیر قابل صرف نظر بوده و تمامی افراد باید با روش کار با آن (سئو کلاه سفید، سیاه و خاکستری) آشنا باشند. از طرفی عمده بیزینس ها برای در معرض دید قرار گرفتن و بهبود خدمات خود از طراحی سایت استفاده می کنند که در اینجا بحث رتبه سایت و سئو آن پیش می آید. چرا که هرچه یک سایت رتبه بهتری در موتورهای جستجو داشته باشد به معنی بازدید بیشتر بوده و در نتیجه مشتری بیشتری را به وجود می آورد.

سئو دارای تکنیک­ ها و روش ­های پیاده­ سازی متفاوتی است. بدیهی است که برخی از این تکنیک­ ها استاندارد و پیشنهادی بوده و برخی دیگر که منحصراً توسط افراد حرفه‌ای به کار گرفته می‌شوند، ریسکی و خطرناک هستند. نوع و دسته بندی این تکنیک­ ها با عناوین سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری شناخته می‌شوند.
برای اینکه وب سایت خود را از لحاظ موتورهای جستجو بهبود بخشید، می توانید از خدمات سئو کارنیل وب استفاده کنید. در این مجموعه سئو وب سایت های مختلف توسط تیم حرفه ای سئو انجام می شود.

ارتباط با کارنیل وب از طریق تماس با شماره تلفن 02188508541 امکان پذیر است. 

سئو سایت کارنیل وب

سئو کلاه سفید

سئوی کلاه سفید برترین نوع سئو می‌باشد. سئوی کلاه سفید مجموعه تکنیک‌ های استاندارد و اصولی در بحث سئو است که تمرکز اصلی آنها بر روی جذب هدفمند و نتیجه بخش کاربران در بهترین و ایده‌آل­ ترین حالت ممکن است.

از مهم ­ترین این روش ­ها می­ توان به استفاده قانونی و طبیعی از کلمات کلیدی، بک لینک ­ها، لینک­ه ای داخلی و خارجی، تمرکز بر بحث تولید و بازاریابی محتوا و در نهایت جذب ترافیک ارگانیک و افزایش رتبه سایت به صورت طبیعی است. روند فرآیندهای سئوی کلاه سفید اگرچه طولانی مدت است؛ اما نتایج حاصل از آن تقریباً همیشگی هستند.

سئو کلاه سیاه

سئوی کلاه سیاه دقیقا برخلاف سئوی کلاه سفید قرار دارد. این نوع سئو شامل راهکارهایی کاملاً غیرقانونی و غیرطبیعی از نظر موتورهای جستجو است. با پیاده سازی این روش­ ها، اگرچه می‌توان در مدت زمانی بسیار کمتر نسبت به روش­ های طبیعی در صفحات نتایج موتورهای جستجو حضور پیدا کرد، اما ریسک زیادی نیز در این روش ­ها وجود دارد.
از بارزترین تکنیک ­های مورد استفاده در سئوی کلاه سیاه می‌توان به مواردی مانند استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی یا Keyword Stuffing، استفاده از کلمات و برچسب­ های غیرمرتبط با محتوا، استفاده از متون یا لینک­ های مخفی، تکنیک موسوم به پنهان کاری یا Cloacking و استفاده از محتوای تکراری اشاره کرد.

سئو کلاه خاکستری

سئوی کلاه خاکستری مثل سئوی کلاه سفید قانونی و پیشنهادی نبوده و از طرف دیگر به شدت و ریسکی بودن سئوی کلاه سیاه نیز نمی باشد. با اینکه تعریف خیلی دقیقی از این نوع سئو وجود ندارد، اما ساده‌ ترین و مفهومی‌ ترین تعریف این نوع سئو استفاده از تکنیک‌ ها و روش‌ های غیراصولی و بدون هویت است. اگرچه اغلب این روش‌ها از نظر گوگل و دیگر موتورهای جستجو تخطی از قوانین به حساب نمی‌آیند؛ اما این تکنیک‌ ها در عمل فقط به گول زدن و ارائه پیشنهادات دروغین به کاربران خلاصه می‌ شود.

از نمونه سئوی کلاه خاکستری می­ توان به طعمه کلیکی Click Bait  اشاره کرد. در این روش با تبلیغات دروغین یا جالب در منابع دیگر کاربران وسوسه می‌شوند تا روی آن تبلیغ کلیک کنند. بعد از ورود به آن سایت، این کاربر فقط و فقط باعث افزایش بازدید آن صفحه شده است و هیچ چیز مرتبطی را به دست نمی آورد.

برای آشنایی با سایت های موبایل فرندلی با کارنیل وب همراه باشید.

سئو تخصصی و حرفه ای با کارنیل وب

اگر تمایل دارید که وب سایت شما به صورت کاملا حرفه ای و بدون هیچ ریسک و خطایی وارد موتورهای جستجو شود، می توانید آن را به تیم متخصص سئو کارنیل وب بسپارید. در این مجموعه سئو فنی به صورت طبیعی و کاملا سفید انجام می شود و اگرچه ممکن است زمان زیادی برای این کار لازم باشد، اما نتیجه آن قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و ماندگاری آن تا همیشه خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در زمینه طراحی سایت و سئو فنی می توانید با کارنیل وب تماس بگیرید.

مقالات آموزشی

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.