طراحی سایت نمایش آنلاین فیلم و سریال

طراحی سایت فیلم و سریال

جهت مشاوره با ما فرم زیر راپر کنید

نام خانوادگی *
نام خانوادگی
این فیلد را پر کنید
توضیحات
توضیحات
این فیلد را پر کنید
موبایل *
موبایل
این فیلد را پر کنید

امروزه یکی از سرگرمی های مردم، تماشای فیلم و سریال می باشد. عموما در یک سایت سریال های مختلفی برای تمامی رده های سنی قابل نمایش می باشد. اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه مند هستید و آرشیو بزرگی از فیلم و سریال دارید می توانید با طراحی سایت فیلم و سریال کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنید.

سایت های فیلیمو و نماوا یکی از معتبرترین سایت های نمایش آنلاین فیلم و سریال در ایران می باشند که سبک های مختلف فیلم اعم از، خانوادگی، درام، اکشن و … را در اختیار عموم قرار داده است.

برخی از فیلم ها و سریال ها در این سایت ها به صورت رایگان قابل تماشا هستند و بیشتر برای تماشای فیلم و سریال های جدید و بروز باید اقدام به خرید اشتراک نمائید.

قیمت طراحی سایت نمایش آنلاین فیلم و سریال

فیلم و سریال یکی از سرگرمی ها و اوقات فراغت مردم می باشد. مهم نیست در چه کشور و با چه فرهنگی زندگی می کنید. معمولا مردم از فیلم های بروز و جدید و با توجه به سبک و علاقه خود طرفداری می کنند. با طراحی سایت فیلم و سریال می توانید این امکان را به افرادی که مانند شما علاقه به فیلم دارند بدهید تا بدون هیچ محدودیتی در زمان و مکان فیلم و سریال های جدید و بروز را تماشا کنند.

هزینه طراحی سایت فیلم و سریال با توجه به امکاناتی که می خواهید مشخص میشود. عده ای تمام امکانات سایت های فیلم مشابه نماوا و فیلیمو را درخواست می کنند. که این عوامل می تواند هزینه طراحی سایت را افزایش دهد.

عده ای نیز فقط یک سایت برای نمایش و دانلود درخواست می کنند که قیمت این نوع سایت با سایت های مشابه فیلیمو ارزان تر خواهد بود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان کارنیل وب تماس بگیرید و جواب تمام سوالات خود را از کارشناسان ما به صورت تخصصی دریافت نمائید.

مقالات بیشتر: طراحی سایت پیش بینی فوتبال

طراحی سایت نمایش آنلاین فیلم و سریال

سرویس و امکانات طراحی سایت فیلم و سریال

آیتم، صفحات و بخش های مختلف یک وب سایت آنلاین فیلم و سریال می تواند برای کاربران جذاب و دیدنی باشد. می توان برخی از امکانات و صفحات این نوع وب سایت ها را به شرح زیر بیان کرد:

طراحی سیستم عضویت

عضویت در وب سایت از طریق سیستم های معتبر و ایجاد یک حساب کاربری به همراه رمز عبور ایجاد می شود و کاربر با وارد کردن اطلاعات کاربری خود وارد پنل شخصی می شود. پس از ورود کاربر می تواند جهت تماشای فیلم اشتراک هفتگی، ماهیانه و سالانه خریداری کند که هر سایت تعرفه و قیمت مخصوص به خود را دارد.

طراحی بخش تماشای فیلم

ارائه فایل تصاویر بخشی از فیلم ها و امکان نمایش هر فیلم در دسته بندی مرتب بر اساس ایرانی و خارجی بودن، زبان اصلی یا دو زبانه بودن بر پایه های ژانر، اکشن، درام و … با توضیحات مختصر مانند بازیگران، کارگردان و در صورت لزوم ارائه تصاویری از صحنه های فیلم و با ارائه قسمت های مختلف سریال به نمایش در می آید.

از عوامل دیگر می توان به

  •  فروش فیلم
  • طراحی بخش موسیقی و تیزهای فیلم
  • طراحی جدول زمانی
  • صفحه تماس با ما
  • پشتیبانی آنلاین
  • نقد فیلم
  • بخش آرشیوها

اشاره کرد.

مزایا طراحی سایت فیلم و سریال

از مزایای طراحی وب سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تبلیغات هدفمند

وب سایت های فیلم و سریال یه سرعت می توانند مخاطبان خود را به دست بیاورند. پس از آن نوبت به کسب درآمد از سایت می باشد که می توانید با گرفتن تبلیغات در سایت درآمد خود را افزایش دهید.

دسترسی شبانه روزی

یکی از مهم ترین ویژگی های سایت های نمایش فیلم و سریال، دسترسی آسان و راحت در هر ساعت از شبانه روز می باشد. به این صورت که کاربر برای تماشای فیلم موردعلاقه خود می تواند در هر زمانی که می خواهد وارد وب سایت شده و فیلم را تماشا کند.

ارائه فیلم به صورت نامحدود

ارائه فیلم های بروز و نامحدود از دیگر امکانات یک وب سایت فیلم می باشد و دسترسی به انبوه زیادی از فیلم و سریال بدون هیچ محدودیتی برای کاربران لذت بخش می باشد.

مقالات بیشتر: طراحی سایت صرافی و ارز دیجیتال

استفاده راحت و دسته بندی مرتب

دسته بندی در سایت های فیلم و سریال بر اساس ژانرهای درام، کمدی، انیمشن و … وجود دارد. مرتب و سازماندهی بودن این صفحه یکی از واجبات هر سایت فیلم و نمایش آنلاین سریال می باشد.

این موضوع باعث می شود تا کاربر از سایت بتواند براحتی و بدون هیچ دردسری استفاده و در کامپیوتر و گوشی موبایل خود فیلم مورد علاقه خود را تماشا کند.

طراحی سایت نمایش آنلاین فیلم و سریال کارنیل وب

ریسپانسیو در طراحی سایت فروش فیلم

همانطور که اطلاع دارید دستگاه هایی مثل موبایل، تبلت، لپ تاپ، و… به سرعت در حال گسترش می باشند و هر روز به تعداد آن ها اضافه می‌ شود. این دستگاه ها، سایزهای مختلفی دارند. ریسپانسیو بودن یک وب سایت به این معناست که وقتی این وب سایت را در کامپیوتر و دیگر وسایل مختلف الکترونیکی با اندازه‌ های مختلف باز می کنیم، به خوبی دیده شود و به راحتی بتوانیم با آن کار کنیم.

وب سایتی که ریسپانسیو نباشد در دستگاه های مختلف به هم ریخته نمایش داده می شود، مثلا منوها سرجای خود قرار ندارند، بخشی از صفحه قابل نمایش نیست، فونت ها مرتب نیستند، اندازه تصاویر تغییر خواهند کرد و ممکن است بزرگ یا کوچکتر از صفحه نمایش شما نشان داده شود.

میتوان گفت که در طراحی سایت دانلود فیلم، ریسپانسیو نبودن سایت، کاربران شما را فراری خواهد داد. اما اگر سایت شما ریسپانسیو یا واکنش‌ گرا باشد در سئو سایت شما نیز تاثیر می‌ گذارد و موجب بالا رفتن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می‌ شود.

مقالات بیشتر: تفاوت سایت فروشگاهی و سایت شرکتی

مراحل طراحی سایت تماشا آنلاین فیلم و سریال

  • انتخاب نام دامنه و خرید هاست و دامین:

اولین و مهم ترین قدم طراحی سایت میباشد که از اهمیت ویژه ایبرخوردار می باشد، نامی که انتخاب می کنید بهتر است مرتبط با بخش فیلم و سریال باشد و در ذهن جای بگیرد. برای برگزینی نام دامنه خود می توانید با ایده یا با استفاده از ابزارهای جست و جوی دامنه اقدام به دامنه مورد نظر خود کنید. انتخاب هاست مناسب با توجه به حجم بالای دانلود و نمایش آنلاین تاثیر زیادی در سرعت سایت خواهد داشت.

  • نصب قالب وردپرس

نصب قالب با توجه به امکاناتی که نیاز دارید انجام می شود. با توجه به نصب آسان می توان کار شما راحت تر شود. با بسته نسب آسان یک سایت مشابه دموی قالب برای شما راه اندازی می شود.

بنابراین چیدمان المان ها و عناصر ذر صفحات از قبل انجام شده است و دیگر نیازی به صرف زمان برای زراحی مجدد آن نیست.

  • نصب افزونه های مورد نیاز

همانطور که برای تماشای فیلم سرعت و سئو سایت مهم می باشد باید از افزونه هایی که برای سایت مهم هستند استفاده کرد. شما می توانید با نصب افزونه های سئو و امنیت، عملکرد سایت خود را بالا ببرد.

  • سفارش سازی قالب

با استفاده از قالب و استفاده از افزونه های لازم مانند ویژوال کامپوزر و المنتور می توانید تمامی صفحات و قسمت های مختلف سایت را بروزرسانی و سفارشی یازی کنید.

طراحی سایت نمایش آنلاین فیلم و سریال با شرکت کارنیل وب

شرکت طراحی سایت کارنیل وب یک دهه سابقه درخشان در زمینه تولید انواع سایت (فروشگاهی، شرکتی، خبر، خدماتی و …) در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

این شرکت از متخصصین.کاملا حرفه و خبره جهت.پشتیبانی فنی ( سئو )، تولید محتوا صوتی و تصویری و متنی، انمیشن و تیزر، لوگو و بنر، تولید انواع پادکست و … استفاده می کند. همچنین کارنیل وب در تلاش است تا با دریافت پایین ترین قیمت نسبت به دیگر همکاران یک پکیج کامل و ویژه را در اختیار شما قرار دهد.

شما می توانید برای کسب.اطلاعات بیشتر از نحوه.خدمات این شرکت به.صفحه تماس با ما.مراجعه نمائید.

مقالات آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.